Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 10221 til 10240 af 163700
  • Hvad fortæller a og b?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har denne opgave, har lidt svært ved at forklarer hvad a og b egentlig fortæller om? Holdbarheden for rejer i lage afhænger af temperaturen. X er temperatur, y er holdbarhed i døgn. Den eksponentielle funktion ser således ud: y = 265,55*0,86072x På forhånd tak! :-)
  • Gibbs energi opgave a

    Forumindlæg
    Jeg er igang med opgave a, og deltaG med standardbetingelser er N2=0kJ/mol , H2=0kJ/mol , NH3=-16,4kJ/mol. Jeg har beregnet deltaGo(25 grader) til -32,8kJ/mol , men hvordan beregner jeg deltaGo(400 grader)? se bilag.
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Jeg skal bestemme a (det er opgave 5) jeg kan dog ikke lave eksponentiel regression da jeg ikke kender tallene jeg ved at b må være 30, da det er begyndelsesværdien. men hvordan finder jeg a?
  • Bestem aandengradsligningen har en løsning

    Forumindlæg
    Jeg har fået dette spørgsmål Bestem a, så andengradsligningen ax2+x+a=0, har netop én løsning. Jeg er fuldstændig lost og har prøvet at google mig frem... Er der nogen der kan hjælpe mig?
  • Differentialligning bestem a og b - HASTER

    Forumindlæg
    Jeg har følgende opgivet: En sygdomsepidemi er brudt ud i Danmark. Man prver at opstille en funktion, S(t), hvor S er antallet af smittede til tiden t. Her og nu (til tidspunktet t=0) er der registreret 20.000 smittede og antallet af smittede stiger med 3920 smittede pr. uge. På den baggrund anta...
  • Engelsk C - Bøjningsformer - hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har en grundlæggende forståelse for engelsk sproget, og har aldrig haft særlig svært ved at formulere mig på engelsk, derimod når det kommer til det analytiske - altså, grammatikken I Engelsk faget, så halter jeg gevaldigt... Jeg undrer mig derfor, om der er nogle der meget kort kan f...
  • Hvilken a-kasse for studerende?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er 18 år, går i 3.g og starter på en videregående uddannelse efter sommerferien. Jeg er ikke 100 % afklaret omkring hvilket studie jeg vil vælge, men måske idræt. Jeg har kigget på de forskellige hjemmesider, men er i tvivl om hvilken en jeg skal vælge. Er der nogle der har erfar...
  • 1.årigt A-niveau 2006

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne...
  • Skriftlig tysk stx A

    Forumindlæg
    Hvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes?
  • Dansk A - eksamenssæt - STX

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? På forhånd tak :-)
  • a ud fra to givne punkter

    Forumindlæg
    Bevis formler til bestemmelse af a ud fra to givne punkter. Hvordan bestemmes b? hvilke formler er det jeg skal bevise??:/
  • Matematik A august 2010

    Forumindlæg
    Hej :) Er der en venlig sjæl, der har facitlisten på Matematik A august 2010 liggende og som kan uploades ? Takker på forhånd.
  • hedder det in a society

    Forumindlæg
    Hej. når man skal sige i et samfund, hedder det så in a society eller in society. er society tællelig eller utællelig?
  • 6 A-FAG????

    Forumindlæg
    Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres?
  • Dansk A Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem.
  • Find A og B

    Forumindlæg
    Hej folkens. jeg har 3 punkter, som jeg skal finde ud af om at de ligger på en ret linje. 2 af punkterne vil jeg finde funktionsforskriften til, og det sidste punkt vil jeg se om det ligger på den rette linje De 3 punkter er således:A=(-2,12) B=(4,9) og C= (15,3). Jeg har brugt formlen for A o...
  • Hvis a og b har samme fortegn

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg matematisk beskrive denne sætning "Hvis a og b har samme fortegn, så skal du observere graf 1"?
  • y=b*x^a

    Forumindlæg
    Opgave 6 hvis neddykningsdybden er 15 meter, er den tilladte neddykningstid 75 minutter. Hvergang neddykningnsdybden forøges med 20 % aftager den tilladte neddykningstid med 32 % bestem tallene a og b hvordan indsætter jeg tallene???
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Funktionen f(x)=b*xa opfylder, at f(2)=2 og f(4)=16 Bestem tallene a og b Kan nogle give en hånd med, eller hjælpe?
  • Fysikeksamen, A-niveau

    Forumindlæg
    Hvorledes fungerer fysik-eksamen på A-niveau på STX? Jeg ved, at man trækker et emne samt en rapport, men hvor længe vare eksamen, og hvor lang tid har man til de forskellige ting? Synes ikke at kunne finde svar på dette på uvm.dk