Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10541 til 10560 af 109300
  • Kommentarer til engelsk essay - Two Kinds

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne have lidt feedback på mit engelsk essay - lidt konstruktiv kritik ville være godt. :) På forhånd tak! :D
  • Rettelse af engelsk stil på 1 side

    Forumindlæg
    Hej (: Er der en der kan hjælpe mig med at rette grammatiske fejl i en engelsk stil på 1 side?
  • hjælp til at oversætte noget fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Hej, er der en der vil hjælpe mig med at oversætte noget fra dansk til engelsk. Skriv til min indbakke plz.
  • lære engelsk i udlandet og økonomi støtte

    Forumindlæg
    Hej alle Er det muligt for at få økonomi støtte, når man lære sprog (engelsk) i udlandet?
  • Rettelse af engelsk stil på 2 sider

    Forumindlæg
    Hej, Er der en af jer der vil rette min engelske stil på 2 sider? Tak på forhånd!
  • fortegn for konstanterne a og b, betydning i et andengrads polynomiet.

    Forumindlæg
    I et andengradspolynomie gælder, at når a og b har forskelligt fortegn ligger parablens toppunkt til højre for y-aksen (1 og 4 kvadrant) Når a og b har samme fortegn så ligger toppunktet til vensre for y-aksen (2 og 3 kvadrant) Hvordan kan man argumentere for dette? Er helt på bar bund-
  • Hvordan finder man A. B og C værdien i en andengradsligning?

    Forumindlæg
    Hvordan finder man A. B og C værdien i en andengradsligning?
  • Nogen der kender nogle gode engelske romaner??

    Forumindlæg
    Hej jeg har tænkt mig at læse lidt engelsk her i ferien: Men kender ikke nogle :) Så derfor spørgere jeg om der var nogen der kendte navnet på nogle fx gode engelske romaner. Sværhedsgrad: Let/mellem De må ikke være alt for svære, da jeg ikke er så god til engelsk læsning :) På forhånd ma...
  • Engelsk A · Hvad kaldes denne form for fejl?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Jeg sidder og er igang med at lave 1. delprøve af et eksamenssæt i Engelsk A. Jeg har dog lige brug for lidt hjælp, så jeg håber, at der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig. 2. Through practice Galileo became good to observe the stars and was able to identify craters on the m...
  • Afregning af benzin/diesel pris (fra punkt a til b)

    Forumindlæg
    Hey Studieportalen. Jeg sidder med et regnestykke som jeg ikke selv er i stand til at få sat rigtigt op, skal til at have bil og vil finde ud af hvad det vil koste mig om dagen at køre frem og tilbage. Jeg har en afstand (a til b): 11,8km Jeg har en ca. Literpris: 11kr/l Jeg har et tal på...
  • bestem f(-2), a,b og c er konstante

    Forumindlæg
    kan jeg ikke få forklaret hvordan dette skal løses jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op... bestem f(-2), hvor a,b og c er konstante f`(x)=ax^5+bx^3+cx
  • Bestem udfra tabellen tallene a og b

    Forumindlæg
    Hejsa venner :) Jeg har problemer med en opgave i matematik. Hvordan finder jeg a og b? Tusind tak på forhånd! <3 Her er opgaven: En Coopertest er en simpel måde at bestemme en persons kondital på. Testen går ud på at løbe så lang en distance som muligt på 12 minutter. Ifølge LØBEMA...
  • Reducer d) ((3(𝑎+𝑏)(𝑎−𝑏))/a+b) + 3𝑏

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har brug for hjælp.. jeg kan ikke finde ud af at reducere når der også er division med. Stykket jeg har svært ved lyder: d) ((3(??+??)(??−??))/a+b) + 3?? Også vist på det vedhæftede billede. På forhånd tak
  • Vil du kigge min engelsk til dansk oversættelse igennem?

    Forumindlæg
    Halløj :) Har lige oversat en tekst fra engelsk til dansk. Så ville lige høre om der er nogen som ville kigge den igennem for fejl? - Har allerede kigget den igennem et par gange. Det er ganske kort. tager max 2-3 minutter. Tekst. The Parent who loves too much focuses on the child’s pro...
  • bestem t så vektorene a og b er ortogonale

    Forumindlæg
    bestem t så vektorene a og b er ortogonale a=(t^2,1,3) b=(2,t,1) Hvordan skal jeg gøre?
  • korrekt Engelsk "we the damned"

    Forumindlæg
    Hi,Hurtigt spørgsmål. Er det korrekt Engelsk at kalde en essay "we the damned" eller er det forkert Engelsk. Skulle mene at det var rigtigt nok, specielt hvis det var taget ud af en sammenhæng. Hvis det nu er rigtigt, hvordan ville det så være gramatiske rigtigt at skrive det:1. We, the...
  • Er der nogle som har lyst til at hjælpe mig med engelsk litteratur

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til at afleverer min problemformulering i AT, hvor jeg skriver om det moderne litterære gennembrud i den danske littatur, siden det er AT og det derfor skal være tværfagligt skriver jeg også i engelsk og derfor har jeg VIRKELIG brug for hjælp til noget engelsk litteratur fra :...
  • Hurtig rettelse af lille engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre, om der ikke lige var en der ville se min engelske stil igennem? TAK på forhånd :) , sætter den ind længere nede.. Dear Lizzie. Good to hear from you again. I can see that you really love your new hobby – white water rafting. So I will love to tell you about my hobby. M...
  • Reducer (2a+b)^2-3a(a-2b)-10ab

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjæpe mig med at reducere denne ligning? 2a+b)^2-3a(a-2b)-10ab Tak
  • HHX Matematik B December 2012 eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej, er der ingen der har lavet et HHX eksamensæt fra december 2012, matematik b? Det ville være en super hjælp!