Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10701 til 10720 af 63055
-
Historien om ligninger. Hjælp søges :D
ForumindlægHej Sidder her i skolen og skal finde ud af noget om historien om ligningen. Er der nogen der kan svare hurtigt for har ikke så lang tid :D Tak på forhånd - Mads Feddersen -
n^r (Kombinatorik)
ForumindlægHej, hvad står "r" for og hvornår skal jeg bruge formlen i forskellige matematiske opgaver? Mange tak tak for hjælpen på forhånd! -
Aflysninger af 3.g eksamener
ForumindlægHej SP, Jeg ved at der sidder en masse kloge og erfaren mennesker bag skærmene lige nu og jeg vil derfor gerne spørge om noget. Årgangen 18/21 har haft mere virtuel undervisning end nogen andre årgange, hvilket skyldes de virtuelle SRP forberedelser, undervisning i 2.g og nu også meste af 3.g.... -
differentier
Forumindlægbestem differentialkvotienten f9;(x), når a) f(x) = ln(x)+2/x b) f(x) = 2quart x - x^-8 -3 nogle der kan hjælpe ? jeg har ingen anelse selv ! -
Pære på 2.1W
ForumindlægHej alle sammen jeg har en opgave i fysik som jeg gerne vil have hjælp til En pære på 2.1W ved 6V tilsluttes seks batterier som er forbundet i serie og hver har spændingen på 1.5 V (6*1.5V=9V) Hvor stor strøm går der gennem pæren det Rigtig svar er = 0.525 (A) jeg har selv prøvet med er ikke sikk... -
Grammar Revision Verber
ForumindlægHey guys and girls.Jeg har brug for lidt hjælp og rettelse til nogle engelske sætninger jeg skal oversætte, så det ville være super fedt hvis i ville fortælle om jeg har rettet korrekt og kommet med korrekt rette-grund. 1) The manager of the three films are in townmin rettelse: The manager of the... -
skriftlig karakter i gym.
ForumindlægHey!Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk, dansk og fysik. Hvad dælen skal jeg så bruge min skriftlige årskarakter til? For den eneste karakter der tæller er vel den jeg får til den skriftlige eksamen ? -
hvad er AT
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig, hvad AT er. og skal man i eksame/prøve i det i 1.g. min studieretning er mat a, fysik b, kemi b. Hvilken fag er det så jeg skal op i 1.g -
hvor stort er det absorberede dosisækvivalent?
ForumindlægEn person med en masse på 65 kg udsætttes for en helkropsbestråling med beta-partikler. Den afsatte energi er 40J. hvor stort er det absorberede dosisækvivalent? Har en masse opgaver for i fysik forstår ikke 1/3 af opgaverne :( -
Hexansyre
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive en raport i fysik omkring fedtsyre, men kan ikke huske om hexansyre er en mættet fedtsyre eller en umættet fedtsyre..... Vil i ikke nok hjælpe, den skal nemlig afleveres i morgen. -
Boksplot!!!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af den her opgave. Er der nogle som kan tegne boksplottet i et regneprogram, jeg har de fleste regneprogammer man kan have, så bare et eller andet regneprogram. I må også gerne prøve, at forklare, hvordan jeg skal gøre. Tak på forhånd. I tabellen nedenfor ses resultatfordeli... -
dumpede stx i dag
Forumindlægjeg står i den forfærdelige situation at jeg dumpede min studentereksamen i dag. JEg skulle ha et 9-tal i spansk, men fik 6.Jeg ved slet ik hva jeg skal gøre ved mig selv, har grædt hele dagen.Jeg ved ik om jeg skal køre med i vognen og komme til translokationen, hvad ville i gøre?Min klasse sige... -
mat
Forumindlæghe har brug for hjælp opgaven= i en klasse er der 12 elever. tredjedel af eleverne spiller håndbold hvor mange elever spille håndbold? -
Hvor arbejder du henne?
ForumindlægGodaften..Jeg ville bare høre om nogen af jer havde en fritidsjob? Hvor det er og hvorfor I arbejder der..eller i hvilken butik I kunne tænke jer ar arbejde.Jeg arbejder selv i kioskbien, fordi jeg vil tjene lidt mere.../Me -
En lille tur af Helle Helle
ForumindlægEr der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på. -
Hvordan induceres en spænding?
ForumindlægHejsa jeg sider her med en f/k rapport om induktion, men tvivler lidt om hvordan der induceres en spænding. Tak på forhånd! -
Oversættelse
ForumindlægHvordan oversætter man disse sætninger? 1. Læreren køber en kage til klassen Er det ikke noget med at sætningen skal ende med ge+stammen+t ? Er virkelig på skideren, håber nogle af jer kloge mennesker kan hjælpe :) -
Starte på universitetet
ForumindlægJeg skal til at starte på universitetet for at studere psykologi. Men jeg ved ikke så meget om det? Hvordan er det sammenlignet med det at studere på gymnasiet? Er det hårdere? Skal man være kvikkere, mere arbejdsom og er det svært at bestå eksamenerne, og hvor klog skal man være? Og hvor mange d... -
engelsk grammar
Forumindlægsiger man: "he did not sleep" eller "he did not slept?" -
Eksistentialismen
ForumindlægHey er der nogle derude som har gode noter til Eksistentialismen... Kontakt mig venligst bytter gerne med andre noter
