Søgning på: tysk analyse. Resultater: 10921 til 10940 af 38621
-
Hjælp til analyse af salmen "det er så yndigt at følges af for to"
Forumindlæghej alle sammen :) jeg er lige gået i gang med min synopse til den mundtlige prøve, og skal til at skrive en resume til salmen "det er så yndigt at følges ad for to", men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive. jeg kender kun til at den handler om kærlighed, gud og ægteskab, men jeg ved ... -
analyse af L.O.C - fordi jeg kan og uptivupti
Forumindlæghej. jeg vil lige høre hvilke tanker i gør jer når i høre numrene "fordi jeg kan" og "uptivupti" ´som bekendt omhandler de dødssynden fråseri. men hvad tænker i når i høre numrene. hvad mener i de handler om. osv. håber i vil svare mig, for selv om jeg nok selv skal lave en ma... -
Analyse af Skabt for hinanden - Svend Åge Madsen
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om Skabt for hinanden af Svend Åge Madsen er skrevet i showing eller i telling. Er der nogle af jer, der kan give mig svaret på det? På forhånd tak! Kør lidt ned på siden, så er teksten der. http://ibog.litteraturenshuse... -
HJÆÆÆLP analyse af maleri - andagt i den hellige port i peterskirken
ForumindlægJeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig!!! da jeg skal aflevere synopsis i dag!! Jeg har valgt et maleri der hedder "andagt i den hellige port i peterskirken" og jeg mangler som det sidste kun noget at perspektive til. Jeg må både perspektivere til et andet maleri, tekst...n... -
DNA analyse af knogler til at påvise patogener. er det muligt?
Forumindlæghej er det rigtigt at det er muligt at anvende DNA analyse på gamle knogler, for at påvise at en person døde af en bestemt sygdom? og hvilke analysemetoder ville man så anvende? for at være lidt mere konkret: jeg arbejder på min AT-synopsis eksamensfremlæggelse i biologi/historie der omhandler d... -
Analyse af digtet Barndom skrevet af Yahya Hassan
ForumindlægHej jeg ville gerne få hjælp til at analysere et par vers fra digtet "Barndom" MOR SMADRER TALLERKENER I OPGANGEN SAMTIDIG MED AT AL JAZEERA TV-TRANSMITTERER HYPERAKTIVE BULLDOZERE OG FORTØRNEDE KROPSDELE GAZASTRIBEN I SOLSKIN FLAG BLIVER BRÆNDT HVIS EN ZIONIST IKKE ANERKENDER VOR... -
Studieretningsprojekt, DSV A/S strategisk analyse.
ForumindlægJeg sidder med en opgave her til december, som de fleste efterhånden nok kender til; studieretningsprojektet. I den anledning har jeg valgt, at jeg vil lave en strategisk analyse af DSV A/S og en regnskabsanalyse med fokus på den logistiske effektivitet. Da virksomheden er en servicevirsomhed, sa... -
Tilbyder lektiehjælp i Århus C - tysk og andre sprog
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i tysk, spansk, engelsk og psykologi. Jeg har selv haft alle tre sprogfag på A-niveau i gymnasiet, og læser i dag psykologi på universitetet. Skriv en besked, hvis du er interesseret i privat lektiehjælp, prisen afhænger af niveauet der skal undervise... -
Hjælp Tysk eksamen i morgen - Treffpunkt Weltzeituhr
ForumindlægNogen der har læst denne tekst og har nogle noter til den? alt form for hjælp er velkommen, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg er virkelig dårlig til tysk. SÅ please hjælp. Jeg er desperat. -
Analyse af L.O.C sangen "langt ude"
ForumindlægHej allesammen Kan i hjælpe mig med at analysere L.O.C sangen "langt ude"?? Jeg har nemlig trukket Dansk rap gennem de sidste 20 år, og jeg har valgt "Langt ude" som prøveoplæg men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, jeg er helt blank. Hvad er budskabet i sangen? Håb... -
Kemisk analyse, distributation af elektrisk energi og energi og forbrug.
ForumindlægHey, Jeg skal op til mundtlig fysik/kemi (9. klasse), men jeg har et lille problem, som jeg håber der er nogle som vil svare på ;D Skal lige siges at jeg stinker til fysik/kemi ;/ 1. Hvad er kemisk analyse ? 2. Hvad er energi og forbrug ? 3. Hvad er distributation af elektrisk energi ? Håber... -
HJÆLP - analyse og fortolkning af Tove Ditlevsens digt barndommens gade
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;mso-pagination:none;tab-stops:28.0pt 56.0pt 84.0pt 112.0pt 140.0pt 168.0pt 196.0pt 224.0pt 252.0pt 280.0pt 308.0pt 336.0pt; mso-layout-grid-align:none;text-autospace:none"><span... -
Dansk mundtlig eksamen - analyse af årets pressefoto 2014
ForumindlægHejsa Jeg står med et pressefoto og er lidt i tvivl om kompositionen. Jeg havde egentlig sagt at personerne + dyne var i forgrunden, sengen og bamserne i mellemgrunden og så væggen i baggrunden. Men jeg har også stødt på, at andre mener personerne er i mellemgrunden, hvilket jeg godt kan se, men... -
Kan man godt komme i gymnasiet, hvis man kun har haft tysk i 2 år?
ForumindlægSe ovenover -
Hvad f skal vi bruge billede/novelle-analyse osv. til?
Forumindlæg"Så kan vi analysere billeder, og få en forståelse for kunst", ja den er fin med dig, men hvad fanden skal vi som sådan EGENTLIG bruge det til? Til eksamen? Til at vise, at vi faktisk følger med/har lært noget? Lyder måske lidt umodent, men jeg synes kraftedme det er for lamt - og ja, j... -
Lektiehjælp i Dansk, Tysk og Fysik/ Kemi 8. klasse
ForumindlægHej Søger lektiehjælp til min søn (8. klasse) til Dansk, Tysk og Fysik/ Kemi. Fast ugentlig timer med privatundervisning i Odense. Gerne med erfaring i undervisning. -
Rette kort oversættelse (dansk til tysk)
ForumindlægEr der nogen der vil være sød at rette min oversættelse af denne tekst fra dansk til tysk? Den danske version: I maj 1945 var den anden verdenskrig forbi i Europa. I det første år var der stadig håb om, at nogle af de savnede endnu levede som krigsfanger. En af de familier, som fik brev fra en... -
kan jeg få lidt hjælp? tysk stil
Forumindlæger der nogle flinke mennesker tilstede der har lyst/tid og lejlighed til at kigge lidt på min stil..?Mest det grammatiske der skal lægges vægt på.. ThanksAbendfriedenDie letze Stunden eines Abends ist die Familie Schmidt und ihre kleine Hund Willi auf einen Abendspaziergang. Sie sitzen auf einer ... -
Rettelse af kort tysk oversæt. april2
ForumindlægJeg har lige lavet den anden halvdel af denne oversættelse, som skal være færdig i morgen, og ville lige høre igen om der er nogen der vil være så flinke at hjælpe med at rette den? :)I frikvarteret legede skolebørnene lystigt på legepladsen. Om eftermiddagen gik de med deres forældre i skoven. S... -
3 sætninger (Dansk-Tysk) - oversættelsesproblemer.
Forumindlæg1) Landet, de er på ferie i, er USA. Das Land, in dem sie Urlaub machen, sind die USA. (min tysklærer rettede det til sind, hvorfor?) 2) Angelina, som Mægleren må give 48 Dollars, køber til sidst et par Bitexbriller. Angelina, der der Makler 48 Dollars geben muss, kauft zuletzt eine Bitex-B...
