Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 11021 til 11040 af 119568
-
bestem koefficienterne a og b
ForumindlægHej allesammen. Jeg har svært ved at bestemme a og b i følgende ligning: f(x)= ax2+bx-3 Grafen går gennem A=(2,0) og har toppunkt ved T=(6,-8) Indtil videre har jeg sagt, at andengradspolymoniets skæringer med x-aksen må være (2,0) og (10,0), hvor jeg derefter har sagt: f(x)= a*(x-2)*(x-10) f(x... -
ENERGI-MATEMATIK HASTER!!
Forumindlæg100g vand opvarmes fra 20 grader celcius til 80 grader celcius, med en dyppekoger på 1500 W. Hvor meget energi bruges der? Jeg har fundet ud af at der bruges 25.08 kJSpørsmål nummer 2. Hvor langt tid tager det?Hvilken formel bruger jeg? Hvad skal jeg gøre?? Help! -
matematik C
Forumindlægjeg skal bruge hjælp til hvordan jeg regner de opgaver der er i den vedhæftet fil -
problemer i matematik
Forumindlæghejsa er ikke så skarp til brøker regning så håber i gider hjælpe mig lidt. på forhånd stor tak. 4/7 minus 3/5......................... samt. 7/10 plus 3/8?? ville være rart hvis nogle ku hjælpe mig med hvordan jeg gør -
HJÆLP! Matematik problemregning
ForumindlægHJÆLP JEG HAR VEDHÆFTET BILLEDET -
Matematik aflevering, - Haster!
ForumindlægHejsa alle sammen :) Jeg ved ikke hvordan jeg skal løse min opgave til matematik aflevering.. Håber nogen kan hjælpe. Opagevn lyder sådan: En virksomhed ønsker at foretage en simpel analyse på indtjeningen.Virksomheden sælger blot én varetype til en pris på kr. 2000,- pr. stk. Virksomhedens omkos... -
Matematik A
ForumindlægHey jeg skal til prøve i matematik A , nogen der evt kunne give mig nogen god tip. jeg sidder med to opgaver lige nu , som jeg gerne vil have hjælp til.. nogen der kan hjælpe -
Nota til kemi b..
Forumindlæghej skal høre om i har nogen nota til kemi b-nivea... Det vil være store hjælp.. På forhånd tak. -
er opgave b i ssh rigtig?
Forumindlæga) f(5)=40 b) er det P(X = 0) = 0.00604661760? -
Hvad er genretræk for R&B musik
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig korte træk for hvad R&B er helt præcist?? -
Afsætning Niveau B (HHX)
ForumindlægHej :) Er der nogen der har facitlisten til den grønne afsætningsbog niveau b til HHX ? :) På forhånd tak,. -
Muhammedtegningerne samfundsfag b
ForumindlægJeg laver eksamenprojekt om muhammedtegningerne på smafundsfag b, og har nogen problemer med at kunne svare på en problemstilling. Hvilke økonomiske, sociale eller politiske grunde kan der være på de voldsomme reaktioner på Muhammedtegningerne? Det kunne være dejligt hvis i havde nogen tips om h... -
Ekspoentiel funktion - a og b
ForumindlægHej. Jeg har ved hæftet en opgave som jeg har regnet lidt på, men da det er en opgave uden hjælpe midler kan jeg ikke får det til at give mening, da jeg ikke ville kunne udregne kvadratroden af 8 i hovedet? Er det mig der regner forkert? -
mat eksamen b
ForumindlægHej jeg har været op til eksamen i dag i mat og har fået den reduction og vil lige hører om der er nogle der ved hvad den bliver til når men reducere (x+4)^2+(x-4)^2? -
Bestem afstanden fra A til B
ForumindlægHej! Jeg er desværre gået i stå ved denne opgave og ved ikke, hvad jeg skal gøre. Håber der sidder en venlig sjæl der ude der har tid til, at forklare og hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet. -
Spring, kast og løb B
ForumindlægDa jeg skal op til sådan en "prøve"eksamen på tirsdag vil jeg gerne høre hvad man skal sige og hvad for noget teori skal man have med?.. Tusind tak på forhånd. -
kemisk ligevægt B
ForumindlægPlease hjælp mig lidt... 1. Opskriv opløselighedsproduktet for opløselighedsligevægten: Ag2CrO4(s) ? 2Ag+(aq) + CrO42-(aq) 2. Hvilken forskydning sker der, hvis man tilfører en spatelfuld af AgNO3(s) til ovenfor nævnte opløsning? -
Kemi B mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle!! Kunne i måske hjælpe mig med følgende spørgsmål: Du skal forklare, hvorledes man navngiver organiske molekyler, der indeholder en eller flere karakteriske grupper. På forhånd tak! -
Hjælp til B-prøven i dansk (prøveeksamen)
ForumindlægHej med jer, Jeg skal op til dansk mundtlig prøveeksamen og har trukket fordybelsesområdet "Noveller i Socialrealismen", og jeg har valgt teksten "Aften" af Tove Ditlevsen. Har I nogle gode råd til opbygningen, hvad der skal lægges vægt på eller andre nyttige tips? Det skal... -
Funktioner! (2.g b-niveau)
ForumindlægFunktionen f er givet ved: f(x) = 3x2 -6x +5 1) bestem en ligning for den tangent, der har røringspunkt i (2,f(2)). hvilket jeg har fået til: Y = 6x -7 2) bestem en ligning for den tangent, der har hældningskoefficienten 2. hvordan gør jeg det????? 3) bestem en ligning for den tangent, der e...
