Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11041 til 11060 af 14598
-
AT - psykologi
ForumindlægFlere har allerede nævnt psykologi som et fag de gerne ville skrive i, så lad os samle ideerne her. Temaet "Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden" ligger ikke ligefrem op til at anvende psykologi, men der må være måder hvor på det lader sig gøre. En mulighed kunne være at vin... -
SSO . HJÆLP
ForumindlægJeg mangler inspiration til i morgen, hvor jeg skal ha valgt mit emne. Jeg er på helt bar bund! Hvad skal jeg vælge?Af fag har jeg at vælge imellem: Historie (Hvis det kan undgåes!)Dansk (skal det ikke være!)Fransk (ville være perfekt)Meget hurtig brainstorm, samt nogle af mine interesser:BilerMa... -
Tørklæder
ForumindlægHej alleJeg skal skrive en lille stil om det at have tørklæder på. Eller rettere om det skal forbydes i lande som Tyskland og Danmark? Da jeg ikke ved såeh forfærdelig meget om hvorfor de har dem på osv., ville jeg høre om der er nogen, der har nogen gode ideer?.. Hilano -
faglig spørgesmål søges så lærerne rigtig kan vise deres kunnen til sidste skoledag
Forumindlæghej til sidste skoledag hvor vores klasse skal lave underholdning er det mit ansvar at finde nogle kvalificeret spørgesmål til vores matematik,dansk,fysik/kemi,samfund,og religion lærere.Jeg søger spørgesmål som kan stilles hver enkelt lærer om deres fag. fx dansk læreren om at stave til er meget... -
stil
Forumindlæghej venner er der nogen der kan give mig nyttige oplysninger om hvordan man kan laver en rigtige super gode modernet eventyr. har ikk fantasien til det. -
Mit største problem i skolen
ForumindlægHej jeg går i 8 klasse, jeg har fået mit karakterblad i gennemsnit ligger jeg ca. på 2,7 det er jeg virkeliig utilfreds med en af grundene er også fordi jeg næsten aldrig laver mine lektier eller aktiv i timerne og jeg vil så gerne forbedre mine karakter for jeg er hellere ik så god fagligt og ... -
Hjælp til komma
ForumindlægJeg vil hører om i kan hjælpe mig med om kommaet er sat rigtigt i disse sætninger: 1. Novellen lægger vægt på at vise den form for dualisme der er indbyrdes mellem de forskellige personer i novellen, god/dårlig, hellig/syndig, men samtidig er den med til at gøre os bevidste om hvordan vores tæn... -
hvad betyder dette
ForumindlægIf the Earth's axis were perpendicular to the ecliptic, as in the drawings here, the Sun's position in the sky would be halfway between the celestial poles, and its daily path, seen from any point on Earth, would stay exactly the same, day after day. Each point on Earth would be carried a... -
Skat ?!
ForumindlægHej..Jeg er virkelig dum til det her.. Men hvad er skat egentlig?? Og hvornår betaler man skat. Hvis nu man er udeboende, og skal finde et arbejde, skal man så betale skat??2) Hvis man er udeboende og har et job, skal man også betale skat?? Hvis ja, hvor meget betaler man ca. i skat???!!!Hjælp mi... -
tv-licens
Forumindlæghttp://www.tvlicens.underskrifter.dk/index.php -
Hvad er global opvarmning? klimaforandringer
ForumindlægHej Jeg er en smule forvirret. Ved ikke rigtig, hvordan jeg besvarer dette spørgsmål. Hvad er global opvarmning? Hilsen hildur -
Nervøsitet!
ForumindlægOkay, jeg er ramt. Det er slemt! Jeg skal til eksamen i overmorgen. Og jeg har læst flittigt og følt jeg har styr på tingene. Jeg går i 3.g og skal op i religion som det første. Har aldrig haft nervøsitet som et kæmpe problem.Men nu er det slemt. Jeg har glemt alt. ALT!!Andre??? -
Bagud på uni !!
ForumindlægHej alle Jeg er desværre kommet i den situation, at jeg er kommet utroligt langt bagud på mit studie, pga. akut sygdom. Jeg er i hvert fald 200 sider bagud, og jeg kan ikke overskue hvordan dælen jeg skal få indhentet alt dette.. Jeg ville derfor høre, om der er nogle derude som har nogle gode... -
Medicin eller biologi
ForumindlægHejsa. Jeg går som så mange andre og overvejer hvad jeg skal læse. Mit valg står sådan set imellem medicin (lægevidenskab) og biologi. Jeg ville høre om der er nogle der har kendskab til uddannelserne og kan komme med pros and cons. Synes at begge uddannelser virker spænende, fordi at d... -
En god uddannelse der ikke kræver gym?
ForumindlægKan i anbefale nogle fremtidssikrede uddannelser med gode jobmuligheder, der ikek kræver en gymnasiel uddannelse? -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvad dette ord "Marktwirtchaft" betyder på dansk? -
Ideologi
ForumindlægSocialisme, liberalisme og konservatisme : Nogen der kan komme med en kort forklaring på dette, er blevet helt lost :s ret pinligt når det er noget jeg har været igennem 1000 gange. -
Hvad er din holdning?
Forumindlæg1. Bilerne skal ud af byen. 2. Den fri abort skal afskaffes. 3. Alle over 15 år skal have stemmeret. 4. Der bør indføres dødsstraf i Danmark. 5. Homoseksuelle skal have lov til at adoptere. 6. Den kriminelle lavalder bør sættes ned til 12 år. 7. Skoleelever skal have løn for at gå i skole. 8... -
Hjælp til valg af SRP, tak.
ForumindlægHej, Jeg har to spørgsmål, som jeg meget gerne ser svar på. På forhånd tak! 1) Jeg har mulighed for at skrive i følgende fag: Engelsk-Spansk Engelsk-Dansk Engelsk-Historie Engelsk-Samfundsfag Har du nogle ideer , hvad jeg kunne skrive i/om, til de forskellige fag af ovenstående? - Dog undgår jeg ... -
Hvordan bliver man klar til 9. klasse?
ForumindlægHej. Er der nogen af jer derude, som kan hjælpe mig med at blive klar til 9. Klasse? Jeg sigter ambitiøst og tænker: "Hvordan kan jeg få mest muligt ud af dette år?" Nogle tips såsom, hvordan I holder styr på jeres noter og holder jer fokuserede i timerne? Alt hjælp er værdsat og p...
