Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11101 til 11120 af 109300
-
Kan nogen hjælpe med a og b i denne opgave
Forumindlæg.. -
ENGELSK GRAMMATISKE KLOGE HOVEDER??! SØGES HURTIGT
ForumindlægHej alle sammen... Jeg sidder med '15' sætninger, hvortil jeg skal beskrive fejlen. Jeg er ikke så grammatisk anlagt, men da der kræves et højt niveau, så vil jeg gerne bede en om hjælp til at læse dem og rette det til/tilføje/slette noget. Jeg håber, at det kan gøres til på søndag. HJÆLP... -
Har du lyst til at rette en kort engelsk tekst :)
ForumindlægI would like a sommerjobs before new school. My name is Sumeyra and I am 15 years old. In my spare time, I spend time with my friends and family. My school is very important for me, I have a pupose and that is , I want to be a psychologist . Starten på en stil :) Håber en vil rette, og give ... -
Find b og c ved hjælp af tangents ligning i punkt
ForumindlægHej. Jeg har fået opgave der lyder: Tangentens ligning i punktet P(1,f(1)) = -2x + 1 f(x) = x^2 + bx + c Gør rede for at f'(1) = -2 og at f(1) = -1 og bestem tallene b og c. Nogle der kan hjælpe?? -
AT Have - Hjælp til emne valg i Fysik B og samfundsfag C
ForumindlægHej jeg vil gerne have lidt inspiration til AT 2019 om "havet". Jeg har valgt fagene fysik B og samfundsgag C. Min første ide var at snakke om atomkræft, men er langsomt ved at indse, at den ide ikke holder i forbindelse med havet... Er der nogen der har nogle ider til andre emner un... -
Hvilket land anbefaler I at rejse til hvis man er dårlig til engelsk?
ForumindlægHej. Jeg er rimelig dårlig til engelsk og vil derfor gerne forbedre mit sprog. Hver dag læser jeg engelsk og lærer mindst 3 nye ord udenad. Men jeg kan mærke, at jeg mangler at praktisere sproget, og derfor har jeg besluttet at rejse til udlandet i sommerferien. Det oplagte land at rejse til, vi... -
Mangler jeg et fag?
ForumindlægJeg går på HHX på 2. år og har i dag fået at vide, at jeg mangler mindst 1 fag på C-niveau for at have nok fag til at fuldføre HHX. Jeg har 5 fag på A-niveau: Spansk, Dansk, Engelsk, Afsætning, Virksomhedsøkonomi 2 fag på B-niveau: Samtidshistorie og International Økonomi Samt 5 fag på C-nive... -
HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP MED DISSE, A + B ER LAVET
ForumindlægDer afvejes 3,35 g fast magnesiumnitrat-vand(1/6). Stoffet opløses i demineraliseret vand i en 500 mL målekolbe, hvorefter der fyldes til stregen med demineraliseret vand og rystes. a) Opskriv reaktionsskemaet for opløsning af fast magnesiumnitrat-vand(1/6) i vand. b) Beregn den stofmængdekon... -
Rettelse af 1/2 side nem engelsk
ForumindlægHej alle Det ville betyde meget hvis nogen vil læse denne tekst igennem og kigge efter fejl :) Tænk ikke på indholdet, da det er meningsløst uden sammenhæng... … that it wasn´t possible to dig around it. After digging for a few hours they found a small circular metal door and f... -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
Beregning af a og b i en lineær funktion - find fejlen
ForumindlægKan ærligt ikke talt ikke se hvad jeg gør forkert her, men det er åbenlyst at der er en fejl i mine udregninger.. Nogle som kan spotte den og evt. retlede mig? -
Engelsk- rettelse 6 små sætninger . plz hjælp.
Forumindlæg1) kalkunerne løb rundt på gårdpladsen , og duerne sad oppe på tagene. = The tyrkies ran around the courtyard and the pigeons sat on the roofs. 2) Der var 2 brød på den øverst hylde. Alle de andre hylder var tomme. = There were loaves on the tof of the shelf. All the other shelves were empty. ... -
En der har mod på at rette min engelsk fremlæggelse? (Haster en smule)
ForumindlægHer er den håber en har mod på det :-) -
engelsk mundligt til i morgen pliss help myy
Forumindlæghej jeg skal skrive min sommerferie og skal fremlægge det i min nye skole og ved ikke hvordan den kan være god så jeg kan få en god karakter jeg ville bare have fx om hvordan jeg kan fortælle min summerholidays bare eksempler -
"at ligne hinanden på en prik" på engelsk?
Forumindlæg- hvordan siger man dét? -
Gode vendinger at kunne til mundtlig engelsk FSA
ForumindlægHejsa... Jeg sidder her og er ved at finde ud af, hvad jeg skal sige til den mundtlige prøve i engelsk( FSA ). Jeg funderer lidt over hvilke vendinger og ord der er vigtige eller gode at kunne når man satser på at få de høje karakterer. Mvh. -
engelsk you's or I's
ForumindlægHej jeg forstår ikke når min engelsk lære skriver: 3rd person only - no "you's" or "I's" Altså det vil sige kun tredjeperson, men hvad menes der med -no "you's" or "I's" Det er opgaveformulering til et engelsk essay. -
to funktioner ukendt, bestem a,b og c i en af funktionerne
ForumindlægDisse opgavetyper er desværre min svaghed.. kan nogen hjælpe? -
Mat A/B opgave - sidder fast! :
ForumindlægHej jeg har et problem med en opgave fra min MAT AB2 bog, opgave nummer 3106 hvis nogen har bogen :) Opgaven lyder som følgende: Grafen for den differentiable funktion f har i punktet (2,3) en tangent med hældningskoefficienten -2, og funktionen g er bestemt er bestemt ved g(x)=(f(x)+1)1/2 Ps.... -
Optimal størrelse af vare A og B og niveaukurver som ellipser
ForumindlægHej folket, jeg har brg for hjælp til hele denne her opgave. Jeg er rigtig lost. I kan se opgaven under sc. :D tak hvis I vil hjælpe :)
