Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11321 til 11340 af 163700
-
Hvordan isoleres a i eksponentiel funktion?
Forumindlægy = b * ax Er så lost i ligninger :( -
STX A-niveau.
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og har problemer med nogle opgaver, som jeg håber jeg kan få hjælp til herinde. Her er linket til opgaverne: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083_MAA.ashx Jeg har svært ved en del af opgaverne. Opgave 12, når jeg løse f... -
Influenza A virus
ForumindlægHej, Er er der noget kan kan forklare mig de forskellige steps i denne figur? -
biologi A niveau
ForumindlægVil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders -
Afsætning A/Psykologi B - HASTER
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg er midt i SRP forløbet og syntes ikke det går så godt. Jeg er rigtig nervøs over denne her opgave fordi den tæller så meget som den gør på ens gennemsnit og jeg har desperat brug for en god karakter i SRP fordi mit gennemsnit er utroligt dårlig (mellem 02-4) Jeg ville ege... -
Eksamensopgaver biologi a stx
ForumindlægHej, Er der en derude som har besvarelserne på eksamensopgaverne fra 2. juni 2015; kimfald, orangutangers alfa-globin-gener og edderfugle? Ville være til stor hjælp. -
Fysik A: Mundingsfart
ForumindlægJeg håber I vil hjælpe mig, har kigget længe på den: Man får oplyst: Haglets masse: 0,53g blypladens masse :17,95 g Temp.stigning i blypladen er: 2,4 C Forklar hvordan man ud fra de viste måledata kan finde haglets fart?? Hjælp mig -
Bestemmelse af a og b
ForumindlægJeg har lavet en lineær regression ud fra de opgivne data, hvor jeg får følgende: y= -8,187x + 23909 Men jeg forstår ikke, hvorfor min b-værdi er så stor, for det burde den ikke være? -
F a M
Forumindlæghej. hvorfor kan mennekser, der ikke kan fordøje mælkesukker optage mindre væske fra tarmen til blodet end normalt, hvis de indtager mælk? Er dette rigtig forstået? Dette skyldes at der er en lav vandkoncentration på den ene side af celleembranen i forhold til den anden. Altså omhandler det ga... -
Bestem a og b?
ForumindlægHej alle! Jeg er en dør når det kommer til matematik, men specielt én opgave i aftenens aflevering driller. Jeg har absolut ingen idé om hvordan jeg skal gribe den an... Nogen der kan hjælpe? Har vedhæftet opgaven som et billede. - RotVeile -
Fysik A eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og forbereder mig til eksamen, og tænkte på om der mon er nogen, der ligger inde med noter om laseren? alt kan bruges :) På forhånd tak :) -
a) Bestem definitionsmængde og værdimængde
ForumindlægHeii .. (: Nogen der vil hjælpe mig her ? f(x)=1/2 x^3-2x^2-x+3 g(x)=2/x nogen der kan finde definitionsmængde og værdimængde ? (: på forhånd tak -
Bestem Koordinaterne til vektor a
ForumindlægHej allesammen, har et lille problem med en opgave angående koordinater til vektorer. Det kunne være dejligt med lidt hjælp. -
Kulstof i fødenet Biologi A
ForumindlægHej jeg sidder her med et spørgsmål jeg ikke kan besvare:/ Forklar kulstoffets vej i jeres fødenet. Nogle der kan hjælpe? -
Bestem a & c ud fra toppunkt
ForumindlægHej jeg sidder med denne opgave ( lagt som bilag, da jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal få billedet ind) Hvordan løses denne? Hilsen Silje. -
bestemmelse af konstanterne a og b
ForumindlægHej Jeg forstår ikke denne opgave. Nogle der kan hjælpe? -
MATEMATIK på A-niveau!!
ForumindlægHer er nogle opgaver som jeg simpelhen ikke kan finde ud af, og det vil være en stor hjælp hvis nogle kunne hjælpe mig med dem. Opgave 1.009 En parabel er bestemt ved ligningen : y=x2-x-2 Bestem toppunktet for parablen. Opgave 1.011 En funktion f(x)=7 lnx – 2x2 Bestem monotoniforho... -
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her opgave, da jeg ikke helt forstår hvad den mener.. Derudover forstår jeg ikke ligefrem hvorfor koncentrationen af mRNA skal kunne anvendes i muskelceller.. Håber I vil hjælpe :// Jeg har vedhæftet et billede hernede! :) -
HASTER - samf A - JEG TAKKER
ForumindlægHej, er der nogen søde individer derude - som har lyst til, at hjælpe mig med spørgsmål 2, som er vedhæftet på tråden? :-) MVH. Rasmus -
Bestem tallet a
ForumindlægHvilken formel bruger man til den her opgave?
