Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11381 til 11400 af 25374
-
Den lille rødhætte
ForumindlægHej jeg er igang med en analyse af Georg Brandes af "Den lille rødhætte" Er der nogen der ved hvad beidermeierstilen er ? Han nævner f.eks. at de fortsat skriver beidermeierstilen. Tak på forhånd (: -
Liberalisme
ForumindlægJeg sidder med en samfundsfags aflevering hvor jeg bl.a. skal redegøre for grundtræk i liberalismen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg bør tage med - altså hvad er det væsentligste. Spørgsmålet er nedenfor. Redegør for grundtræk i liberalismen: Her skal I øve jer i at skrive kort og fokusere... -
Please hjælp. Haster !
ForumindlægHvad sker der hvis du krudser to violette blomster, som begge indeholder lige stærke gerner for rødt (R) og blåt (B)? hvor mange planter får røde blomster i % ? Hvor mange planter får violette blomster i % ? hvor mange planter får blå blomster i % ? -----------------------------------------------... -
Det haster virkelig meget Please !!
ForumindlægHvad sker der hvis du krydser to violette blomster, som begge indeholder lige stærke gerner for rødt (R) og blåt (B)? hvor mange planter får røde blomster i % ? Hvor mange planter får violette blomster i % ? hvor mange planter får blå blomster i % ? -----------------------------------------------... -
det uopnåeligt?
ForumindlægHvad mens der med at når vi konstant bliver konfronteret med det urealistiske og idealerne, så bliver det pludselig normen? Og har idræt overhovedet nogen som helst rolle af kropsidealderne idag? nok ikke som så meget idag som før i tiden. idag har kvinderne jo den tendens til at lægge sig under... -
kromosomer?
ForumindlægHej... har mennesker 46 kromosomer og Kun 2 af dem er xx eller XY? kan man ik har fx XXY?.... -
Eksamens hjælp
ForumindlægHey :) Jeg skal op i dansk på fredag, og jeg tænke på om nogen ville give mig nogle hints, hvis jeg kom opi folkeviser. Er der noget specielt man skal vide? (Har slet ikke fulgt med da vi havde om dem, boring :p) -
Lyrikanalyse.
ForumindlægHej alle ! JEg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med en lyrikanalyse, da jeg er total blank, hvad angår det. I må gerne svare rimelig hurtigt, da jeg snart skal bruge det. På forhånd tak -
Nederlandene dominerer??
ForumindlægIfølge vores lærer; der dominerede holland 1500-1700 tallet handelen... og jeg bliver tilnærmelsesvis nødt til at være enig; samt at kunne argumentere sagligt hvorfor jeg er enig med ham. Hvorfor var Holland så stærke indenfor handelen i den periode??? - Skal gerne kunne sættes i relation til D... -
Martin Luther King
ForumindlægHej jeg skal lave fremlæggelse om martin luther king. ville høre om i kunne hjælpe mig med nogle spørgsmål?? hvad skabte han ? f.eks. love, rettigheder. om synet er ændret på de sorte i usa? og hvordan er det idag mellem sorte og hvide i usa? -
Lene E.: Pinligt at betjente skjuler sig
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/06/09/221426.htm Det burde da være en smal sag at finde frem til 'synderen'. Det kan vel kun dreje sig om 3 til 4 personer der har siddet på vagt på det pågældende tidspunkt. Vidnet vil så let kunne høre på en fingeret telefonsamtale hvilken klovn ... -
Analyse af Laokoon! - og hvad er en feminin kore?
ForumindlægJeg har lige et problem. Skal op i old i morgen, og mangler en analyse af skulpturen Laokoon! Kan nogen hjælpe mig, please? Jeg ved heller ikke hvad en "feminin kore" er? Og hvis nogen kan hjælpe med noter fra Odyssen 11. sang, er i velkomne! -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
Log af et negativt tal (potensfunktion)
ForumindlægHej, Jeg har en opgave som lyder at jeg skal finde x, når y er 500. Jeg forventer naturligvis, at når jeg har et opløftet tal, at jeg skal dele logaritmen af y(500) delt med b, med logaritmen af a, men da a-værdien er under -1, vil min lommeregner overhovedet ikke være med. Jeg har hørt noget om... -
SRO 2G
ForumindlægEfter jeg har fået min SRO tilbage, har jeg erkendt, jeg ikke er en haj til at analysere. Jeg er for redegørende og det vil jeg gerne ændre. Kender i en side, hvor der er nogle gode råd til at analysere, eller har i selv nogle tips? Mvh Morten -
kan man godt sige: if he is to
Forumindlægjeg har debateret lidt med en lærer om man godt kan sige: If he is to lose his job. hun mener ikke det er muligt og sige det sådan og det kan jeg ikke få til og passe da der jo i rigtig mange artikler på engelsk hvor der bliver skrevet sådan. h&am... -
Decimaltal til Brøk, og forkort ...?
ForumindlægHej.. Jeg har nogle opgaver for, og jeg mangler KUN det her, og det kan jeg bare ikke finde ud af!. Jeg skal lave decimaltal om til brøker og forkorte dem... ja, nogle af dem kan jeg godt, men skriver dem lige; a) 0,40 = b) 0,25 = c) 0,35 = d) 0,16 = e) 0,60 = f) 0,08 = ???.. - håber i kan fork... -
URKUND!
ForumindlægHej! Jeg vil gerne sende en opgave en til urkund så jeg kan se om jeg har kopiret meget af fra nettet, men jeg er i tvivl om hvordan jeg sender den ind? Hvordan gør jeg???? -
Pensum
ForumindlægJeg skal have oldtidskundskab i 3.g, derfor vil jeg gerne starte med at læse lidt i sommerferien. Jeg aner INTET om faget. Har I nogle ideer til hvad man kan læse, så man er godt rustet til undervisningen, og muligvis score et 12-tal i årskarakter, (hvis man så ellers holder stilen) :) -
HASTER-HJÆLP-EVOLUTION!!!!!!!!!
ForumindlægForeslå og forklar en bioteknologisk metode til bestemmelse af slægtskab mellem 2 mennesker
