Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11921 til 11940 af 14598
-
Parti, hvilket hælder i til?
ForumindlægHej alle sammen, ja som i nok har overskuet handler dette om jeres indflydelse på partier. Spørgsmålet er så, hvilket parti hælder i mest til, og begrund jeres svar så godt som muligt. Hvilket parti synes i er godt at bortskænke sin stemme til, og i må meget gerne sige hvilket parti der gerne ... -
Burde stoffer legaliseres?
ForumindlægBurde stoffer legaliseres, hvorfor / hvorfor ikke? Personligt går jeg ind for legalisering af alle stoffer, da jeg synes man skal have retten til at gøre hvad man vil med sin egen krop. Også rimelig underligt at de lader stoffer være der er blevet bevist et utal af gange til at være minde skaden... -
Tysk stil
ForumindlægHej SP'er, Jeg har skrevet en tysk stil på ½ side som handler om Murens Fald og den skal afleveres på mandag. Er der nogen SP'er, som gider at rette den efter grammatikfejl? -
Straffeattest?
ForumindlægJeg udmiddelbart blevet sigtet for vold i en alder af 16år, men senerehen blevet løsladt pga. af manglende af beviser - Mit spørgsmål er vil det have nogen effekt på min staffeattest? Er oplysningerne blevet smidt konkrete på min straffeattest??... Har nogen påvirkninger af søgning af fritids... -
Differentiation af sammensat funktion?
ForumindlægHej! Jeg sidder i øjeblikket og er ved at lave et matematik projekt i gymnasiet. Jeg er dog stødt ind i et »mindre« problem, jeg er igang med differentiation af en længere funktion, jeg har dog fået den kogt ned til nedenstående. Problemet er ikke at jeg ikke er klar over hvordan man differentie... -
Vigtigt! Mange tak.
ForumindlægHej derude. Hvis der var nogen der havde tid/lyst til at hjalpe mig med en dansk stil. Der skal bare sattes kommaer ( , ) Mange tak. Oliver Emil Vestergaard Gregersen -
Klumme om danskhed
ForumindlægHej :·) Jeg skal skrive en klumme om danskhed, men ved ikke hvordan jeg skal komme i gang, og hvilke ting jeg skal komme ind på :·( Jeg vil virkelig gerne gøre en god indsats for min lærer, men det kan jeg kun ved hjælp af jer. Er i ikke søde at komme med nogle gode ideer og mege... -
Litterær artikel - Andersen og Knud Sørensen
ForumindlægJa. Så sidder jeg her, og skal igang med en litterær artikel - analyse og fortolkning. Overskriften på opgaven er "To heder", og indeholder et digt/sangtekst af H.C Andersen (Jylland mellem tvende have) fra 1859, og et digt af Knud Sørensen (Tilbageblik om en del årtier) fra 1928. Digte... -
Engelsk afl til imorgen!!! :(
ForumindlægHar stort set rettet hvad der kan rettes nu, men ved ikke om der er flere fejl.. Håber der virkelig er nogle som bare hurtig gider kigge det igennem? .. ville virkelig være en stor hjælp ! : If I have to write about one of the themes we have talked about in the class, would it defiantly be the p... -
gennemsnitfart
Forumindlægheej :;D vil gerne ha hjælp til denne opgave. julie tester sin kondition med en test på en 20 meter strækning. julie løber frem og tilbage på strækningen . hun når at løbe strækningen syv gange på et minut. hvor stor er hendes gennemsnitfart ? tak -
Arabere og vold
ForumindlægVærsgo, det kan man læse hver eneste dag i aviserne. Er der så noget at sige til, at man mister tilliden til araberne? Det er som taget ud af Ali Baba og de fyrretyve røvere. Den slappe integrationspolitik under den forrige regering med Lone Dybkær ved roret, Jelved som styrmand og Nyrup som dæks... -
Geografi test
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig? med at besvarer disse spr. på forhånd tak. 1) beskriv det geologiske kredsløb 2) beskriv jordskorpens bestsanddelse dvs. bjergarter a) dybbjergarter (magma). b) dagbjergarter (magma). c) omdannede (metamorfe) bjergarter. d) sedimenter. 3) besk... -
kulturel kode?
ForumindlægHvad ligger der i det samfundsvidenskabelige begreb "kulturel kode"? -
Perker jokes. Er de latterlige?
ForumindlægHej. Jeg vil gerne have et debatemne op at stå, netop fordi jeg er f***** træt af at folk der har imod indvandre laver alle mulige latterlige jokes om dem, hvilket er meget gamelt og brugt, men bliver alligevel ved. Altså, har i det på samme måde eller er det bare mig der er dum her? -
iBsc og FIR
ForumindlægHej alle- Jeg sidder lidt i en skruestik, som jeg håber at een med konkret personlig erfaring på området, alternativt en arbejdsgiver, kan være behjælpelig med at afklare - Jeg er 28 pr april 2012. Jeg har arbejdet som professionel soldat, kok , forsikringssælger og håndværker siden m... -
Danmark --> Sproget
ForumindlægMultietnisk sprog hvordan tror i det danske sprog udvikler? flere danske, arabiske, tyrkiske, ord? Jeg kan give et eksempel.. i København hører man tit mange unge teenagere gå og sige wallah billah, ,osv.. og mange fler bruger også engelske ord osv.. hvad tror I der sker med det danske sprog ... -
Stil
ForumindlægHej. er der nogen der gider læse min stil igennem? det har ikke gået så godt de sidste gang så hvis der var en der gad ville jeg blive rigtig glad. -
Medicin på Harvard
ForumindlægHej, Nogen der ved hvad der specifikt kræves for, at komme ind på Harvard University Medical School? Karaktererneligger på 12 untagens 3 fag, hvor den ligger på 10, 10 og 7, dog mener jeg at dette kan rettes op på. Har forøvrigt lavet et research, men kunne ikke rigtigt finde relevante kilder. ... -
The WHite Man's Burden
Forumindlæger der nogen der har en analyse af dette digt?? -
! franske udtryk
ForumindlægHej, jeg kan godt bruge lidt hjælp til følgende franske udtryk: 1) Il tombe dans les pommes - betyder det a) Il adore les pommes , b) Il sévanouit eller c) Il boit beaucoup de cidre ? 2) Les carottes sont cuites - betyder det a) Il est trop tard pour faire guelgue chose , b) Les carottes on...
