Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11961 til 11980 af 14598
-
Dansk undervisning med garanti
ForumindlægJeg hedder Jacob Vestlev. Jeg bor i København og studerer HA- sport- og eventmanagement. Derudover arbejder jeg i to eventfirmaer og har selv mine egne projekter kørende ved siden af. Dertil har jeg også skrevet en lille E-bog om kreativitet og icebreakers. Jeg er desuden uddannet skiinstruktør... -
Når tiderne skifter (projekt)
ForumindlægHej ´Vi har om et par uger projektuge. Overemnet er ''når tiderne skifter''. Er der nogen der ved hvad man kunne lave et projekt om, som i det hele taget ville kunne imponere lærerne, og således også spænende for mig selv? -
Danskkæden
ForumindlægEn lille danskopgave til de kreative... Jeg skriver to sammensat ord, hvorefter du tager sidste del af andet ord og sætter noget nyt efter. Er der to, der tilfældigvis svarer på nogenlunde samme tid, er det dit valg, hvilket forslag du vælger at føre videre. (Husk, at skrive hele ordet)... Sam... -
Co-evolurion
Forumindlæghej. jeg skal skrive en opgave hvor co-evolution skal indgå, men jeg kan ikke finde noget der disideret beskrive hvad det er, heller ikke på google. det eneste sted der står noget er på wikipedia, men det er meget kort. kan i ikke hjælpe mig, det er vigtigt ! -
Martin luther king
ForumindlægKæmpede han kun for de sortes rettigheder eller også noget andet? -
perspektivering til kong lindorm
ForumindlægJeg har lige lavet en eventyranalyse af Kong lindorm og skal nu til at perspektivere til andre eventyr? Jeg kan bare slet ikke komme ind på nogen der handler om nognelunde det samme. :( -
hjælp rettelse af e.mail
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe med en rettelse af min MEGET vigtige e-mail? __________________________________________ Hello office of admissions! My name is Andreas, i'm 19 years old. I'm from Denmark, Copenhagen and i got Danish citizenry. I'm very much interested in heart surge... -
Skjult fortæller eller åben fortæller??
ForumindlægHej :-) Sidder lige og er i igang med en analyse men kom lige i tvivl om noget.. Altså hvis man ved hvem fortælleren/forfatteren er, men at teksten ikke bliver skrevet i "jeg-form" er det så en åben fortæller eller en skjult fortæller?? God weekend -
Download af memoir
ForumindlægJeg er blevet anbefalet at installere memoir-klassen. Fint nok! Pakken og dens filer kan hentes herfra: http://tug.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/memoir/ Men hvordan ligger jeg filer det rigtige sted i linux?? Der står at filerne skal ligge i /texmf/tex/latex/memoir... øhh, hvor er de... -
Rettelse :)
ForumindlægWie war Ihr Verhältnis zu den anderen Tunnel arbeiten? Es begann mit meiner schleicht mich. Aber dann entdeckte ich den Tunnel Arbeitnehmer. Sie haben mich erwischt und fesselten mich. Sie traute mir nicht auf den ersten. Aber nach und nach begannen sie, mir zu vertrauen. Ich fing an, zu Freunden... -
klage over afsluttende årskarakter
ForumindlægHej Hvornår kan man senest klage over årskarakter? det drejer sig om afsluttende (3g) årskarakter. parisa -
Kollegier i København
ForumindlægHey Jeg har måske tænkt mig at flytte på Kollegium her efter sommer. Dog er der det problem at jeg har hørt at der er en masse indbrud osv. Jeg har fx hørt ret dårligt om Grønjords Kollegiet er der nogle der kan be- eller afkræfte dette? Ville kolleiger ville i anbefale? Og ydermere er der nog... -
KIG VENLIGST HER, SØDE FOLK
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal skrive en gyser historie og et essay ud fra min historie til på fredag, og jeg ville høre om i havde gode ideer til hvad historien kan handle om? :-) jeg er helt blank selv, og tænker min hjerne ud, men det ville være rart hvis i gad hjælpe til. ANYONE ? :))) -
Vil i ikke lige kigge på min stil?
ForumindlægHej! :D jeg var til dansk skr. eksamen i går, og er bare mega nervøs for hvordan det er gået! Er der nogen der vil kigge på min stil, og give den karakter i synes den skulle have? ;D -fie -
Hindbærsnitter - Søren Ryge Petersen
ForumindlægEfter at have læst Søren Ryge Petersens esay, "Hindbærsnitter.", er jeg gået en del kold mht. genre. Havde jeg fået den til eksamen, er jeg 100% sikker på, at jeg var mere i stand til at argumentere for, at det er en novelle frem for et essay. Det er korrekt, at den er subjekt, men en n... -
Metrik jens vejmand
ForumindlægHej Jeg sidder med et lille problem jeg skal analysere Jens Vejmand men der findes mange forskellige opbygninger af samme sang og derfor er jeg blevet lidt i tvivl. Det første har jo krydsrim og den anden udgave har parrim. Er der nogle der ved hvilken der er den originale?? Og mht metrik så er ... -
Engelsk stil 400 ord hjælp til rettelse? :)
ForumindlægHej. Tænkte på om der var nogle, der kunne hjælpe med at rette min stil, på 400 som skal afleveres imorgen. tak på forhånd -
Sove til tiden.
ForumindlægHvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy. -
Sosu opgave
Forumindlæghej. jeg har brug for hjælp til at finde svar/oplysninger til mit spørgsmål: Hvordan sikrer man børns udvikling, når der er så få pædagoger i en børnehave/stue? tak på forhånd! -
Jeres fodbold klub Int.
Forumindlæghej alle. jeg er igang med en undersøgelse, om hvilke internationale klubber i fodbold der trækker mest. jeg vil gerne have et svar og en begrundelse. jeg kan selv sige jeg er Liverpool fan.. Scouser forever. :D fordi jeg altid godt har kunnet lide deres spillestil og deres historie. plus at de...
