Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12281 til 12300 af 63055
-
Repetition
ForumindlægHvordan repetere man bedst til religionseksamen? Skal man bare repetere og tage noter, indtil man næsten kan teksterne i hovedet? -
størsteværdien :O
Forumindlægberegn størsteværdien for x: f(x)=x^2(1-x)^9, x tilhører [0;1] f(x)=x^2(1-x)^9, x tilhører [0;1] f9;(x)=2x(1-x)^9+x^2*9(1-x)^8*(0-1) f9;(x)=2x(1-x)^9-x^2*9(1-x)^8 f9;(x)=x(1-x)^8(2(1-x)-9x) f9;(x)=x(1-x)^8(2-11x) x tilhører [0;1] f9;(x)=0=x(1-x)^8(2-11x) x(1-x)^8(2-11x)... -
Spørgsmål til engelske sætninger
ForumindlægHej! Jeg vil gerne have hjælp til følgende sætninger: They are the most succesful actors in/during/whatever the past 10 years. Too many Danish people are not highly enough educated/well enough educated/whatever. The Danish school system is not functioning/doing/performing/operating/working/wh... -
Spektroskopi
ForumindlægHej...Jeg er igang med at lave nogle opgaver i spektroskopi, så ville høre om der var nogen der sad med gode noter, så man kunne få styr på det inden eksamen... Jeg har specielt svært ved at fortolke NMR-spektre.. er ikke helt fortrolig med koblinger og koblings konstater osv. hvis der er nogen d... -
Rettelse af lille tekst.
ForumindlægCan not imagine it when people heard it they were completely crushed all loved you why does it went so fast almost from one day to another can not imagine a life without you it9;s going to be hard Synes det lyder lidt mærkeligt kan i evt. hjælpe med grammatik fejl ;) -
To-do lister i LaTeX
ForumindlægJeg har forsøgt at google for at finde ud af hvordan jeg kan lave to-do-lister i min LaTeX kode (Jeg forestiller mig noget ala. at indsætte en "to-do" note i stedet for fx. en "fixme" note, og at latex så genererer en liste over alle mine "to-do"9;s)... Kan nogle ... -
Løsning af ulighed
Forumindlæger det her en rigtig løsning? 1) 5(-2x+6)+9>4x 2) -10x+30+9>4x 3) -10x+4x>30+9 4) -6x>39 5) x>6,5 ????????????? Tak -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg håber, at nogle vil hjælpe med at oversætte disse sætninger til engelsk. På forhånd tak og rigtig god sommer :D 1) Jeg er ikke særlig god til engelsk, men jeg vil gerne lære det 2) I må gerne rette mig. 3) Jeg vil gerne prøve, at stå på egne ben inden jeg er færdig med gymnasiet. 4) J... -
Gode fysikbøger - Gym, STX, og grundskole niveau?
ForumindlægHej, Hvilke fysikbøger kan i anbefale til selvstudie både til Grundskole og GYM /STX Niveau? Jeg har hørt om disse bøger men ikke set indholdet og ved derfor ikke om de er gode til sevlstudie. Orbit C, B A Grundlæggende fysik - Erik Øhlenschlæger Gyldendals små opslagsbøger Fysik/Kemi H... -
Ligning
Forumindlæg2x+9=x-3.. ved ikke helt hvordan jeg skal regne den her ud -
Leif Panduros - Uro i forstæderne, analyse
Forumindlæg9;Allo, 9;allo.Nu sidder jeg her og skal til at skrive en dansk stil om Leif Panduros "Uro i forstæderne". Vi har fået udlevet uddraget der går fra side 169 til 172 i bogen. Med andre ord: Stykket hvor forstaden går amok over denne nye, mørke mand der pludselig ankommer og det hel... -
projekt - lykkelig
ForumindlægHejsa jeg går i 9. klasse, og skal nu til at have min sidste projekt uge i folkeskolen. Emnet lyder: Verden omkring os. Det er jo et VIRKELIG bredt emne, som dækker over næsten alt. Jeg har valgt at skrive om lykke. Jeg har besluttet mig for, at mit produkt ikke skal være en rapport, men noget l... -
Abort & Designerbørn
ForumindlægGodmorgen allesammen! Jeg går i 9. klasse og har projektuge og vi har valgt "ABORT OG DESIGNERBØRN" -og vi ville gerne have jeres mening ang. både abort og designerbørn. - Hvad synes I om abort? - Hvad synes I om designerbørn? - Har i prøvet at blive insemineret/har været sæ... -
antal år i decimal tal omskrevet.
Forumindlægyes, jeg er kommet i en ny klasse og jeg vil nu meget gerne imponere min matematik-lærer lidt..Vi har fået en matematik aflevering og en af opgaverne lød på at man skulle finde frem til en lineær funktion ud fra 2 koordinatsæt, så jeg har fundet a og b etc. etc. ret straightforward..y er middelle... -
Omskrivning
ForumindlægHej folkens,\n\nEr der nogle, som der har forstand på flg.:\n\nOmskriv 4x^2 + 12x + 9\nTil formen: (ax + b)^2\n\nGlæder mig til at høre fra jer. -
Engelsk eksamen 2g
ForumindlægHjælp til engelsk notater...jeg skal op i engelsk tirs.d 7/6. Jeg har problemer med noget af mit pensum,så hvis nogen har nogle notater eller andet vil jeg meget gerne høre fra jer.Herunder er mit pensum:-Liam O9;Flaherty:the sniper-Sylvia Haymon:Mr Kleinman9;s cat-Stephen King:The man who ... -
Rettelse af kort eng. stil
ForumindlægBend it like BeckhamJesminder Bhamra:- Also called Jess. She is an Indian girl who lives in Hounslow in England. She is a second generation immigrant, and her passion is football. She is living for football! She is wearing very sporty clothes, (knickers and a top) and she has her hair in a ponyta... -
christmas
Forumindlæghello everyone, can someone please help me with writing how christmas is in UK? I have written some, but still not enough. -
"not" sætninger = rettelse.. + andet
Forumindlæghej. nogle som vil se om disse sætninger er rigtige. jeg skal omskrive sætningerne til nægtende sætninger vha. "not" 1.They start kindergarten as five-year-olds. They do not start kindergarten as five-year-olds. 2.He spoke English at the age of 10. He did not spoke English at the ag...
