Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 12341 til 12360 af 19198
-
Hvordan laver man en bisætning?
ForumindlægHvordan laver man en bisætning? og kan i evt give et eksempel? vh -
oversættelse
ForumindlægJeden Abend geht der junge zum kleinem Hafen um dass seinen alten Freunden zu helfen.Er war traurig, wenn er så, dass der alter Mann mit den leer Boot zuruck bekommt.Das morsche Segel war flickert mit altem, braunem Mehlsache, und wenn das blafrede in den frischen Wind, dann sieht das aus wie ein... -
rettelse
ForumindlægHejsa..Denne her sætning:"Martin wartete schon so lange auf diese Brif"Oversat til dansk:"Marin var/ventede? allerde læst så langt i dette brev" ER det rigtig? -
1 sætning
ForumindlægGodmorgen folks hvordan vil i oversætte følgende:Sønnen var først mekaniker, så blev han værkfører. Mit prob er bisætningen, jeg ved ikke hvor verbet skal stå ?Der Sohn war erst Mechaniker, dann er Meister wurde.På forhånd mange tak, og god weekend :) -
krig
ForumindlægFør 1.verdenskrig - holdte Tyskland og Frankrig sammen - men begrund af noget, blev de uvenner, og "hadede" hinanden.Frankrig holdte sammen med Rusland og Tyskland med Østrig-ungar Rigtigt? -
Analytisk og syntetisk sprog
ForumindlægHvilken af disse to, analytisk og syntetisk tilhøre henholdsvis dansk og latin? -
ausbildung- hjælp til forslag til opgave
Forumindlæghej. jeg skal lave en fremlæggelse af emnet ausbildung. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om så er der nogen der kan komme med nogle ideer. min fremlæggelse skal være på omkring 5 minutter med ca 6 powerpoint dias. Er der nogen der kan hjælpe med nogle forslag? -
emnevalg
ForumindlægHejsa Nu er tiden snart kommet til at vælge emne til 3.årsopgaven. Jeg ville gerne skrive noget om hitler og propaganda. Er der nogen der ved hvor man f.eks. kan finde film og taler som Hitler har brugt? -
HJÆLP, EKSAMEN I MORGEN!
Forumindlæghejsa :) er nogen der ved hvad der skete under reformationen? hvilken rolle spillede martin luther, og hvad skete der? jeg skal til eksamen i morgen, så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig :) på forhånd tak :) -
Rigtig ordstilling
ForumindlægHej ., Sidder med en lille sætning som jeg skal rette : Ich fahre nicht mit Zeitungen mehr ., jeg har rettet den sætning til : Ich fahre mit Zeitungen nicht mehr ., Er det korrekt ? -
Rettelse af oversættelse - haster en smule
ForumindlægHejsa, jeg ville høre om der var en venlig sjæl herinde, som måske havde en smule overskud til at rette eventuelle fejl i min oversættelse til min opgave (som jeg af en eller anden grund ikke kan indsætte, og har derfor vedhæftet den) :) - Tak på forhånd -
Er denne linje et godt valg, hvis jeg gerne vil være revisor?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
matematik hjælp
ForumindlægHejsa.. Jeg havde i denne ferie tilmeldt mig et tredags matematikkursus for Mat A stx, for at kunne forberede mig til 3.g, da jeg ikke er så stærk i dette fag.. Men uheldigvis er kurset blevet aflyst da der ikke var nok tilmeldte.. SÅ jeg står nu og ved ikke rigtig hvad jeg så skal gøre for at få... -
2. verdenskrig
ForumindlægHvorfor tror i at hvad ophavsmændene kritiserer det parlamentariske/demokratiske system i Tyskland i begyndelsen af 1930’erne. Hvem bør ifølge ophavsmændene have magten og hvorfor? (Det er ikke en skole opgave, men noget jeg spekulerede over) -
Har brug for hjælp
ForumindlægHej har du mod på at hjælpe mig med matematik på b-niveau. Jeg kører gerne til alt mellem Roskilde, Slagelse og Kalundborg. Det skal helst være nogle gange om ugen - ca. 3 timer hver gang. Hvis du bor i Kbh...skal det helst være 1 gang pr. uge i min. 5 timer. Du skal starte hurtigst muligt. Beta... -
Søger hjælp i mat, fys, kem og dansk
ForumindlægHejsa! Jeg skal gå i 2.g efter sommerferien... Har lidt problemer i de nævnte fag og ville bare spørge om nogen evt. kunne være interesseret i at hjælpe mig med lektier i fagene..? Jeg tænke på efter sommerferien? Hver gang jeg havde brug for hjælp til lektier kunne jeg ringe til dig, og vi kunne... -
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
find fejl i min sJoVe stil taak
Forumindlægpls ret den så hurtigt I kan, for har virkelig ik så lang tid) jeg beder jer om det plsss Mein Praktikum: Ich musste um 11.00 Uhr in ein Klasse mit eine Lehrerin treffen am Morgen. So es war sehr herrlich zum spät zu schlafen. Da war die Kinder von 3. Klasse, die ich musste passen auf and spiele... -
2. verdenskrig
ForumindlægVille Hitler ikke 'flytte' alle jøderne til Polen? eller var det Østpolen? -
oversættelse
ForumindlægHej alle Håber virkelig, der er en, der gider rette min oversættelse igennem for en gangs skyld - ville virkelig betyde meget for mig Er der forresten nogen der ved, hvor Witczak er blevet af? :p Da han endelig var færdig, spurgte han eleverne, om de havde forstået systemet. Ingen svarede. De så...
