Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12481 til 12500 af 109300
-
Indfør passende variable og model?
ForumindlægHej (: jeg har lidt problemer med en opgave her i matematik: Ifølge en opgørelse stiger det årlige antal af nye lungekræfttilfælde blandt kvinder i Danmark med 1,3% om året efter 2010. I 2010 var der 2038 nye tilfælde af lungekræft blandt kvinder i Danmark. Indfør passende variable, og ... -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
andre der skal op i fysik mundt.?
ForumindlægHej..er der nogle som skal op i fysik mundtlig som deres første mundtlig studentereksamen?kunne være sjovt at hører hvordan det gør med jer og hvordan i øver jer.. -
Hvilken studieretning vil være bedst?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står og skal til at vælge endelig studieretning(STX). Mit foreløbige valg er: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B. Situationen er dog den, at jeg ikke længere magter mere sprog end højest nødvendigt (eng A) og at jeg bliver mere og mere afklaret med at jeg skal læse idr... -
fs10 mundligt
ForumindlægNå 10 klasser.. har i også været oppe engelsk, og hvordan gik det? -
ansøgninger og 3.gangsreglen
ForumindlægHej Det er sådan at jeg har tidligere været optaget på en videregående uddannelse, hvor jeg droppede ud, fordi det overhovedet ikke var noget for mig. nu har jeg holdt et års sabbatår, og har sendt ansøgninger afsted på bekostning af min tvivl om det er det rigtige jeg har søgt ind på. Men jeg tæ... -
A-fag mht. medicinstudiet...
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkelig brug for jeres erfaringer mht. valgfag i 3g. Jeg vil gerne ind på medicinstudiet (selvfølgelig kun hvis jeg får snittet). Lige nu har jeg science-linjen, dvs. kemi B og fysik B. Jeg vil gerne på SDU eller Aarhus universitet. Jeg kan kun vælge et fag på A-nive... -
rettelse af opgave
Forumindlæghej er der ikke nogen, der vil rette min engelske stil? Det ville være en stor hjælp :) -
eng. eksamenssæt sommer 08??
ForumindlægHej alle sammen jeg vil høre om der er nogen herinde, som ligger inde med engelsk eksamenssættet fra 08 ? -
Hej matematik på samsø festival
ForumindlægRodskilde Festival har det mål at nedbringe affaldsmængde på de 890 ton,der skal samles efter festivalen. Målet er at nedbringe mængden med 5% om året . på svararket er påbegyndt en tabel, der skal vise det ønskede fald i affaldsmængden. Årstal Antalår ... -
Decartes normalmetode
ForumindlægGoddag, jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal bruge Decartes normalmetode til at finde tangenten til f(x)= sqr(x+1), i punktet x0= 3. Jeg har tegnet grafen for funktion og tegnet tangenten i punktet (3,2). Men når man finder tangent via normalmetode skal resultatet på formen y=ax+b? -
Kan man gå op i bio anden gang?
ForumindlægJeg var oppe i bio for et par dage siden, og det gik ikke lige efter mit hoved, jeg fik 6, hvilket ikke er det fedeste!Jeg har hørt noget om at man kan gå op i bio igen i 2g, altså at få en "ommer". Men passer det? Og hvis det gør, hvordan sker det så, bliver jeg bare selvstuderende, el... -
Hvad fortæller konstanterne om udviklingen?
ForumindlægHej Jeg søger hjælp til a) Der er jo allerede oplysninger om, hvad f(x) og og x fortæller. Hvad skal jeg så redegøre for omkring konstanterne a og b? -
I DET HELE TAGET
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk? -
at forbedre fag = højere gennemsnit?
Forumindlæghej! hvis jeg ønsker at forbedre de karakterer som jeg har fået i nogle fag fra gymnasiet - hvordan vil dette ændre mit gennemsnit? jeg er udemærket klar over at man IKKE kan ændre sit gennemsnit - men man kan jo godt forbedre karaktererne. og når karaktererne bliver forbedre så ænder gennemsnit... -
Gymnasium?
Forumindlæghej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak -
Tandlægeuddannelsen i Sverige
ForumindlægHej Jeg har søgt i et par dag nu og kan se, at man skal have nogle specifikke fag på bestemte niveauer for at kunne komme ind i odontologistudiet i både Malmö og Göteborg, men er det det eneste? Kan ikke se at de fx ligesom Danmark har adgangskvotienter. -SødeBløde -
HJÆLP til matematik!!
ForumindlægHej, Hvordan beregner man den her opgave.? -
find forskrift f
ForumindlægHej jeg har problemer med at løse disse to opgaver, kan nogen hjælpe? Tabellen nedenfor viser udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparate, som ikke er smartphones, i perioden 2010 til 2014. Årstal 2010 2011 2012 2013 2014 Antal apparater (mia.) 1,1 ... -
Undersøgelser om ulvepopulation
ForumindlægGiv forslag til hvilke undersøgelser, der bør fortages inden man kan tage stilling til, om en ulvepopulation er ønskelig i Danmark, se uddrag af artikel ovenfor. Begrund dit svar. opgaven ses nærmere på dette link, hvor det er opgave 2, underopgave 5: http://www.uvm.dk/Uddannel...
