Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12821 til 12840 af 48931
-
hjælp til forslag
Forumindlæghej det er fordi jeg skal fremlægge til engelsk i morgen og har ikke nogle forslag over hvad jeg ville fremlægge i morgen er der en som kan gi forslag og kan gi forslag over hvordan jeg kan begynde -
Bliv bedre
ForumindlægHej, jeg er ikke den bedste til engelsk så tænkte om der var nogle der havde ideer til hvor jeg kan lave nogle opgaver eller andet for at blive bedre? Håber på hjælp -
Han selv
ForumindlægHej alle!Jeg har problemer med at oversætte en dansk sætning til engelsk - især pga. ordene "han selv" - den danske tekst:"Heraf fremgår det, at han selv har forudset, at dette ville blive hans sidste kamp."Hvordan ville i oversætte "han selv" i denne sætning?Jeg har... -
Oversætte dansk ordsprog
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte "at skrige om kap" til engelsk. På dansk lyder sætningen: "Hvordan fuglene skreg om kap med politibilerne" hvor jeg har forsøgt at oversætte den til "How the birds screamed a fight with the police cars," men det lyder stadig hel... -
Søger hjælp til hurtig rettelse af oversættelse
ForumindlægHej igen!\nDet gik så godt sidste gang jeg fik lidt hjælp med reetningen af min oversættelse herinde, så nu håber jeg i vil hjælpe igen, bare med at rette de værste fejl :)\n\nBare spis hvad du har lyst til \nTo amerikanere, den ene psykolog og hjerneforsker, den anden læge, har forsket i madens ... -
Hvordan skriver man en god Summary (og hvad er det helt præsict?)..?
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive en summary her i ferien, da jeg manlger at aflevere den xD. Men jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal starte og hvad der skal med, og alt sådan noget der... på forhånd tak for hjælpen. -
parameterkurver/parameterfremstilling
Forumindlæghej jeg vil bare høre om nogen har skrevet om parameterkurver/parameterfremstilling har nemlig en opgave hvor jeg skal lave kurveundersøgelse om nogle kurver (parablen, cirklen, hyperblen, elipsen, lineær) jeg skal også beskrive deres historie men jeg synes det er svært at finde noget om det ... -
Hej
ForumindlægHej. jeg vil lige spørge om nogle fornyligt har læst nogle spændende bøger, som de vil anbefale? jeg er en bogorm, og jeg elsker at læse. Jeg har læst en masse bøger, men skal begynde på en ny bog. Har I nogle ideer? Nogle bøger som I personligt synes der er enorm spændende? Nogle bøger som har h... -
Dane eller Danish?
ForumindlægHey. Jeg har lige et kort spørgsmål. Jeg er blevet meget i tvivl om jeg skal bruge Danish eller Dane i den her sammenhæng. Jeg skal oversætte sætningen: "Man kan ikke sige, det er blevet lettere at være dansker." Når jeg oversætter den, skal det så være 1: "You can&rs... -
6 små sætninger, hjælp bedes!
ForumindlægSidder med følgende opgave: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. 1. Universities that try to take a student's individual background into account is liable to be accused of politi... -
Kongurensfejl
ForumindlægHvor er min kongurensfejl i sætningen: your income and ownership of expensive material things does -
hjælp!
Forumindlægvi har lige set en tysk film der hedder " goodbye Lenin" (er der andre der har set og skrevet om den )og nu skal vi skrive en lille stil om hvordan de samfundsmæssige forhold var i tyskland da der var DDR og DBR.... kan nogen hjælpe mig...j er ikke særlig go til tysk og har virkli brug ... -
Urkund
ForumindlægHey alle sammen :) På vores gymnasie har de en database, som hedder Urkund, vi sender vores opagaver herind, og der bliver så tjekket for snyd i opgaven. Jeg vil høre om der er nogen der ved noget om dette system? Om der er nogen der har erfaring med det? Mit problem er nemlig at jeg har taget en... -
The Indutrial Revolution - Har brug for hjælp
Forumindlægjeg skal skrive en lille side om "the industrial revolution" kort sammfattet hvilke "causes and effect" der var. Har kigget på google og har godt nok fundet et par sider om det, men det er altsammen noget langtskreven historienonsens jeg er ved at få hovedpine af ;)Ville lige ... -
Analyse af digte
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at jeg skal op i mundtlig engelsk her på tirsdag, 3.g B. Det slår mig nu at jeg er rimeligt lost, når det gælder om at bestemme et digts rytme; Derfor spørger jeg jer kloge hoveder om I har nogle råd herom. Christian -
Rettelse af en kronik
ForumindlægHejsa er der en venlig sjæl som vil rette den her del af min kronik? Teksten er følgende Rasmus Løppenthins “Doping er forståeligt i en umenneskelig sport” handler om hvor farligt og umenneskeligt cykelsporten egentlig er, og hvor man bl.a. har livets som indsats ned ad de glatte bj... -
Studieretningsopgave 3.g
ForumindlægHej alle.. Nu nærmer tiden sig hvor vi skal i gang med den store studieretningsopgave og vi er blevet bedt om at begynde at tænke over et emne. i 2.g skrev jeg i fagene engelsk, psykologi og samfundsfag- hvilke også er mine studieretningsfag. Det var jeg faktisk godt tilfreds med - vi fik et uddr... -
hjælp til analyse af det indiske ølmarked
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
Opgaveredaktør
ForumindlægHey.. er lige kommet hjem fra arbejde i udlandet og kan se at siden er blevet opdateret.. men jeg kan ikke finde godkend opg linket er Opgaveredaktør i engelsk men min rang siger rank???? giver ingen mening.. nogen der kan hjælpe -
Kvotienter 2010 - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen. Hvordan tror i kvotienterne for 2010 vil se ud - vil de stige/falde? Jeg søger kvote 2 - tandlæge på AU med snit på 9.1 i (dansk, mat, kemi, fys, engelsk) - tror i jeg har en chance for at blive optaget?
