Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13221 til 13240 af 25374
-
hvem skabte gud?
Forumindlæggud skabte jorden og mennesket, men hvem skabte gud? -
Skal værnepligten afskaffes?
ForumindlægSkal værnepligten afskaffes og forsvaret i stedet være 100 pct. professionelt? -
Hjælp til forfatningskampen?
ForumindlægEn der kan fortælle mig lidt om hvad forfatningskampen gik ud på og hvorfor den opstod? -
Essay - "A Journey" af Colm Tóibín (HJÆLP)!
ForumindlægHej, har været til terminsprøve idag og jeg tænkte om der ikke var nogen der kunne se på det jeg havde skrevet og eventuelt give noget feedback? Delprøve II – Essay on “A Journey” by Colm Tóibín. 1. Life is a never-ending circle, when someone dies, someone else is... -
Pa til N
ForumindlægHvordan får jeg Pa til N...?? Tak for hjælpen!! -
Oversæt en lille tekst fra engelsk til dansk! Meget vigtigt
ForumindlægHar ikke lige haft tid til at lave det her men håber at nogen vil være sød og hjælpe mig. Jeg har haft virkelig travlt og er virkelig stresset. Det er ikke en stor opgave. Det er bare en lille tekst jeg skal oversætte fra engelsk til dansk. Her kommer den: Like I’m standing here and nut... -
Tvangsægteskab
ForumindlægKan tvangsægteskab gå ind under hovedemnet "kampen for det gode liv"? Hvis ja, nogle forklaringer på hvordan? Mvh -
Gennemsnit for at være folkeskolelære?
ForumindlægHej alle sammen! Hvad skal ens gennemsnit være på gymnasiet, hvis man gerne vil være skolelærer? Jeg har hørt, at det er 7, er dette rigtigt? -
BIOLOGI !! AFLEVERES !!
ForumindlægMin forklaring på begrebet DNA : (Hvordan kan jeg forklare den) MIn forklaring på begrebet gen : (Er det ikke noget man arver) Min forklaring på begrebet kromosom : (Det er noget med celledeling Nogle der vil forklare det kort .. Please ! -
hjælp til retning af dansk opgave
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå, og ville elske hvis der var en der lige kunne kigge min opgave igennem for fejl og mangler. Håber i vil hjælpe mig lidt :) -
Genotype
ForumindlægHej! Spørgsmålet er "Hvad er genotypen for III-3 og III-4?" Hvordan skal jeg tegne det? Mange tak på forhånd! -
hjælp til blodtype
Forumindlæghej, trænger lidt hjælp ang. blodtype. jeg skal skrive en rapport om blodtypebestemmelse. hva menes med: gør rede for den fysiologiske baggrund for blodtyperne? og gør rede for den genetiske baggrund for blodtyperne? hvad er forskellen mellem disse to? -
linær sammenhæng
Forumindlægnogle som kan løse disse opgaver -
Valgkamp i USA
ForumindlægHej kære medstuderende og andre lærde folk(: Jeg går i 3.g, og skal derfor snart lave mit studieretningsprojekt. Jeg har valgt fagene: hovedfag engelsk og bifag samfundsfag. Jeg synes at valgkampen i USA er utrolig spændende og jeg følger den meget tæt. Jeg kunne derfor godt tænke mig at skrive... -
lineær funktion
Forumindlægjeg skal bruge denne formel: y – yo = a (x – xo). Den rette linje som går gennem punkt (-4;2) med hældningen 0,33 (har selv fundet den) har ligningen: y – 2 = 0,33 (x – 2) ⇔ y = ? Hvordan kommer jeg videre derfra? -
that ? who?
ForumindlægHej. Jeg har følgende opgave: “In my two-room apartment on West 109th Street, I heard the ceiling creak as my upstairs neighbor paced his floor, I listened to the howling battles of the couple that lived below me, their raging voices punctuated by thuds, bangs, and the sound of brea... -
Mænd
ForumindlægHvorfor foretrækker de fleste mænd faglitteratur frem for skønlitteratur? Jeg er i gang med at skrive en kronik, hvor dette er det gennemgående tema i mit stiloplæg. Det ville hjælpe mig meget hvis I kunne svare. -
Fermats princip
ForumindlægHej med jer. Som i ved kan man bruge fermats princip til at udlede reflektions- og brydningsloven. Men i min fysikbog på gymnasieniveau bruger de en anden metode, men vil det være flottere at bruge Fermats princip til en eksamen eller hvordan synes i om det? Jeg har også lige et lille spørgsmål t... -
I have a dream
Forumindlæghej jeg skal op til eksamen og har valgt at skrive om Martin Luther King Jr. smukke tale, ' I have a dream' nogen herinde der kan hjælpe mig med budskabet i teksten eller hvis i har skrevet om teksten før. tager imod alt hjælp takkkk på forhånd:* -
analyse af sætning
Forumindlæg"What did you say" What --> spørgende pronomen Did = hjæleverbum you = subjekt say = hovedverbum KORREKT?
