Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13221 til 13240 af 19198
-
Den Kolde Krig og Hvordan DK's Udenrigspolitik har ændret sig siden da? - Problemformulering?
ForumindlægHey, Jeg skal aflevere et udkast til en problemformulering, disposition og litteraturliste over emnet "Den Kolde Krig og Hvordan DK's Udenrigspolitik har ændret sig siden da". Det er noget med der sker et stort skifte i DK's udenrigspolitik før og efter besættelsen ift. hvorda... -
Det sejeste bevis for differentialkvotient
ForumindlægHej derude Jeg sidder og laver dispositioner til min mat eksamen og jeg skal bevise differentialkvotienten for udvalgte funktioner. Jeg har generelt ok nemt ved matematik, og derfor vil jeg spørge om nogen af jer har nogle anbefalinger til, hvilke jeg burde vise for at vise mig fra min bedste si... -
!!hjælp har brug for en rettelse!!
ForumindlægHeejsa jeg har et stykke tekst på tysk som jeg gerne vil have rettet, (det ville være godt med nogen understregninger under mine fejl) hermed handler det om min fremtid: Guten Tag ich heisse ****** und erst will ich erzählen über meine Ausbildunspläne. Für mich es ist sehr wichtig zu streben für ... -
Oversættelser
ForumindlægHey :)Ville lige høre om nogle kloge mennesker ville rette mine tysk oversætninger.Sønnen bliver stor =Der sohn wird grossBliver du let træt? =Wirst du leicht müde?Desvære bliver jeg let træt =Ich werde leider leicht müdeDe bliver sikkert snart raske =Sie werden sicher balt gesundHan bliver snart... -
Positiv kritik
ForumindlægHej, jeg skal aflevere denne lille artikkel senere på ugen, men jeg har virkelig glemt alt tysk i løbet af sommerferien, derfor kunne det være lækkert hvis nogen med styr på grammatikken kunne se på det. Ein ungewöhnlich Urlaub. De dänische Sommer ist selten Sonnenschein und oft kalt und na... -
Hvilket sprog?
ForumindlægHej alle, Jeg går i 7. klasse og har tænkt mig at lære et sprog i løbet af februar-marts-april, men jeg ved ikke hvilket. Jeg har tysk i skolen, og jeg har haft lidt fransk på ungdomsskolen og jeg har selvstuderet lidt latin. Jeg har i særlig grad overvejet kinesisk, russisk, latin og volapük... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej, jeg skulle lave en oversættelse i en aflevering. Teksten lød på: Spanien er europamester i fodbold, og mange spaniere planlægger deres liv efter fodbolden. Der er yderliggående tilhængere, der udtrykker deres politiske mening gennem voldelig opførsel under kampene specielt mellem de to ho... -
korte oversættelser HASTER!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige lavet nogle sætninger til en aflevering som omhandler Gustar, encantar, interesar og lign. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår grammatikken hundrede procent, så jeg ville høre om der ikke er en der kan kigge det her igennem, og evt. sige hvor der er fejl.. Jeg k... -
Engelsk ordstilling 2
ForumindlægHej Jeg har fået en tekst jeg skal oversætter. Jeg vil høre om der er en der lige gider at tjekke det, jeg har lavet indtil videre! Tak! Det danske: Jones er en grim fyr; han ligner en ugle. For tre år siden begyndte jim at spille tennis, men nu har han opgivet det, fordi det tager for met tid ... -
Rette nogle simple linjer
ForumindlægEr der nogle som kan rette noget spansk? Det er ikk så meget - det er rettelse af 100 ord hvor jeg har beskrevet mig selv! :)) Hola Me llamo (estoy) Eray Soy diecisiete Anos, vivo en Denmark en una ciudad que llemarse, Vejle. Vivimos en un jugar que llemarse Lille grund/skovtoften con mi famili... -
aflevering kort stil HJÆLP.
ForumindlægHej. håber jeg kan få lidt hjælp af nogle. Jeg har en tysk aflevering for den skal være kort (heldigvis) omkring de 100 ord. men jeg har meget svært ved grammatikken.. det skal være i førnutid og kongruens ( x og o skal passe sammen ) jeg er i tvivl om det med førnutid, jeg tror det er ... -
Sikke noget Geil.
ForumindlægDansk:Det er en sommerdag i Berlin. Lola og Manni er ca.20 år gamle og et kærestepar. Manni arbejder som kurer for bilsvindler (Autoschieber). På denne dag går alting skvæt(schief gehen) for ham. Da han forsøger at flygte fra kontrollører i undergrundsbanen, glemmer(vergessen)han en plasticpose m... -
kort oversættelse - igen
Forumindlægstadig uden min gramma-bog :-/ Men here we go: Der hilflose Knabe, von Bertolt Brecht, handler om en mand der møder en dreng der sidder og tuder. Drengen havde to 10-Pfennig mønter som han skulle have brugt til at tage i biografen, men en anden dreng har stjålet den ene. Manden spørger ham om ha... -
er mega ked af det.tysk stil
Forumindlægjeg er den dårligste til tysk og det er den eneste chance til at forbedre min standpunkts karakter i tysk. vi skulle skrive en fri stil og jeg er jo ikke den bedste så ville spørge jer for jeg ved i vil hjælpe mig. men her er min stil (først på dansk) dansk: Jeg havde en grøn hun undulat da jeg v... -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
Hjælp til eksamen i morgen
Forumindlæghej Jeg skal til eksamen i tysk b-niveau i morgen. Jeg har skrevet noget jeg gerne vil sige, men jeg er desværre ikke så godt til den tysk gramatik. Hvis du vil læse mine ord, og kommentere på dem vil jeg blive meget glad. Hilsen Marie Skibsted Ich habe mit einer Auszug von der buch „Ali zu... -
Rettelse af oversættelse og evt. erstatning af ord
ForumindlægBenjamin ist Halbseitenlähmung. Er besucht das Internat, weil er nicht gut zu Mathematik ist. Das ist seiner vierte Schule wechseln. Benjamin muss der Klasse wiederholen, weil er schlechte Noten in Mathematik hat. Seiner Eltern wollen dass er besser wird. Benjamin erzählt die Klasse, dass er n... -
oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægKære dagbogSå er det i dag jeg skal mødes med Brian Johnson. Mit hjerte hammer allerede helt vildt.Det bliver bare så spændene . jeg glæder mig til at skulle møde ham,. Se hvordan han ser ud osv. Tænk hvis det virkelig bliver os to.. det ville være underligt at kunne finde sin kærlighed igennem s... -
Er dette korrekt oversat?
ForumindlægKender du fabrikken der? Ja, og jeg kender også ejeren. Han har i øvrigt en bror i Jylland. Der har jeg selv lejet et sommerhus. – Har i sendt brevet? – Hvor har parkeret vognen? – Egon har en plan, og nu har vi vandskelligheder. – En ven behandler man ikke sådan! – ... -
Morfin og Kokain
ForumindlægJeg har fået en kemiopgave for hvor jeg skal nævne molekylformlen for dem beggeNogen der tilfældigvis lige skulle kunne dem i hovedet....?
