Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13321 til 13340 af 57177
-
religion....!!!
ForumindlægHejsa...har et lille problem, skal tænke over teodiceproblmet i religion, men er lidt på bar bund.. Er der nogen, som evt kan hjælpe. -
En sætning translation
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en oversættelse af denne sætning til engelsk?Michael er en desillusioneret skribent på et fagblad i reklame branchen, Thora er ambitiøs ejendomsmægler, og de lever i et kærlighedsløst ægteskab.tak på forhånd. -
For dårligt!
ForumindlægHej med jer!Jeg skulle bare lige sige en ting, og det er at jeg synes det er lidt for dårligt at der ikke står hvor mange opg man har uploaded hertil, det kan godt være de ikke er blevet godtaget eller er her,men så længe man har prøvet viser det jo at man ikke bare snupper de andres hjælp, det v... -
Samfundsfaglig studieretning
ForumindlægJeg har valgt studieretningen Sam A, Eng A, Mat B, når jeg efter ferien starter i 1. g. Hvilke erfaringer har I med denne, eller lignende, studieretning? Jeg vil gerne have en studentereksamen med bredest mulig adgang, men er dog mest sprogligt/samfundfagligt interesseret. Jeg overvejer også fort... -
Annulering af upload
ForumindlægHej, jeg har forsøgt at uploade 8 stile som alle er til 11 eller 13. Fordi studieportalen ikke har uploadet dem endnu og generelt har valgt ikke at tilbede mig, fordi jeg er et overmenneske, så vil jeg gerne bede om, at de overhovedet ikke bliver uploadet, hvilket jeg som bekendt har ret til, for... -
Hvordan læser man op??
ForumindlægHej alle sammen. Håber virkelig der er nogen der kan/vil hjælpe mig.. Skal til min studenter eksamen på tirsdag i matematik, men ved virkelig ikke hvad jeg skal læse, altså hvor meget og hvor jeg skal starte og slutte... Håber virkelig der er nogen der har nogen fif's til hvordan jeg læser... -
Fejlsætninger - Engelsk
ForumindlægHej, jeg skal lave nogle fejlsætninger, men ved ikke rigtig hvad fejlen hedder: 3. He keeps mention that he knows the important people in town. Det skal være: He keeps mentioning that he knows the important people in town. Hvad hedder fejlen? 6. When I in November met him he was compl... -
Hjæælp???
ForumindlægNogen der har forstand på reportager??? I så fald, er dette en reportage??? NYHEDER / DANMARK DANMARK Børns trivsel trues af langvarigt syge forældre 07. nov 2009 00:00 Lægevidenskaben gør det muligt at leve stadig længere med en alvorlig sygdom. Men forældres lange sygdomsforløb kan vær... -
Emne til engelsk eksamen? HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal lave en outline i engelsk, hvor overemnet er "Youth culture" ved bare ikke hvad mit emne skal være.Er der nogen som har nogle ideer til hvad det kunne være???? -
barokken resume måske
Forumindlæghej hvad handler generelt barokken helt om. håber i gider for har læst lidt men havde svært ved at fordtå den. tak på forhånd -
Vita Andersen
ForumindlægHey! Jeg ville sådan set bare høre jer, om i kender noget til Vita Andersen? Hun hat skrevet en novellesamling, kaldet "Hold kæft og vær smuk". Jeg ville høre jeg hvad i synes om den, jeg skal nemlig skrive en analyse omkring den. Mvh. Nathalie -
Historie eksamen - 24 timer
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen i morgen fra 12.00. Det er en 24-timers prøve, så jeg ville høre om der er nogen der har tid til at hjælpe lidt i morgen på et tidspunkt? -
Den nordiske velfærdsstat - problemformulering
ForumindlægJa, jeg sidder som en del andre de her dage og forbereder Historie eksamen der skal fremlægges imorgen kl 13, og er i den forbindelse rendt ind i lidt problemer med min problemformulering. Som nævnt i overskriften er emnet den nordiske velfærdsstat, og indtil videre har jeg følgende problemstilli... -
Hvad var I oppe i?
ForumindlægHej alle Kunne godt tænke mig at høre, hvad I har været oppe i til old eksamen? :) -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg er ikke den skarpest kniv i skuffen til tysk, derfor håber jeg en venlig sjæl ville hjælpe mig Jeg skal oversætte følgende: Det er dejligt at være ung. Man tilbringer megen tid med kammeraterne. De unge går på diskotek, hører musik, taler helt åbent med hinanden - og forelsker sig. Naturl... -
folkeskole
Forumindlægheeij. jeg skal begynde i 9 klasse her efter sommerferien. Jeg vil gerne vide, hvordan afgangseksamener foregår?. F.eks. en uge før man skal op til eksamen får man så vide, hvilken emner man kan komme op i, så man kan få lov til at øve sig. hvor mange emner kan man højst komme op i? eller kommer ... -
Oversættelse af 1 sætninger?
ForumindlægHej hvordan vil jeres bud på oversættelse pp denne sætning g være: Hvis disse ord skal oversættes til engelsk forårsager det komplikationer. -
dødssyn...(OLD)
Forumindlæghej..er der nogen, der kan sige lidt om de forskellige dødssyn ? altså hos Thukydid, Herodot og Homer ?på forhånd tak -
Eksamen!!!????
ForumindlægHej!Jeg skal op i engelsk, men er pludselig blevet i tvivl om hvor meget det er vi skal fortælle om den tekst vi trækker. Skal vi både give et referat af hele teksten og en analyse af det stykke vi nu har trykket og en analyse af hele teksten (tema, budskab, personer mm.) elelr hvad er det lige v... -
Hjælp til et digt...
ForumindlægHej Jeg har fået et digt som jeg ska analysere, jeg har skrevet en del om digtet...men jeg synes selv, at jeg ikke er kommet grundigt rundt i det.. For jeg har ikke analyseret om den nye litteratur relateret til(kroppen, samfundet, psykologi osv....)Håber at nogen er god til at analysere digte, s...
