Søgning på: tysk notater. Resultater: 13521 til 13540 af 18469
-
Substantiviske og adjektiviske ord?
ForumindlægHvad vil det sige at et ord bruges substantivisk? Hvad det sige at et ord bruges adjektivisk? Hvad er forskellen? -
Haster! Hjælp! Prinsessen på glasbjerget
ForumindlægFørst og fremmest er der nogle her der kan hjælpe mig med folkeeventyret, nogle der har læst den? Jeg skal bruge det til et spørgsmål der bliver stillet til mig i en bog. -
Hjælp!
Forumindlæghej alle sammen :) er der nogen der kan rette det her: Das Experiment Das Film das Experiment handelt von zwanzig freiwillige Männer der schale mitnehmen als Wärter und gefangene, und schale zwei Woche in ein(?) dunkel Gefängnis. Psychologen wollen mit diesem Experiment das Verhalten ... -
Skal eksamen afskaffes
ForumindlægSkal eksamen afskaffes i sin nuværende form? Hvis man svarer ja hertil - hvad skal man alternativt gøre? -
24 timer årsprøve - rettelser
ForumindlægHey jeg skal til årsprøve i morgen, og sidder og arbejder med min tekst :) Jeg ville blive meget glad, hvis der var en der gad at rette de noter jeg har skrevet indtil videre. På forhånd tak. 1.) Præsentation Ich möchte den Text "Plötzlich war meine Hand auf seinem knie“ vorstellen. De... -
Grammatik
ForumindlægHej Alle. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig med, at lave disse sætninger om til perfektum. 1. Ich gehe nach Hause 2. Carla und ich laufen aus dem Zimmer 3. Er fällt. 4. Die fliege fliegt sehr schnell. 5. Die Blumen verblühen. 6. Meine Grossmutter kommt heute. 7. Der Hubschrauber landet. 8. Was... -
Hitlers politik
ForumindlægHej jeg har en opgave om hitler og hvilken politik han førte. Var det venstre eller højre orienteret? Og gerne en begrundelse. Håber på at nogen kan hjælpe. -
2 korte dårlige digte
Forumindlæghej.er der nogle som er i besidelse af 2 korte og ret enkle digte. -
Willkommen in Kopenhagen
ForumindlægHej folkens, kan i finde nogle fejl i dette? Wenn ein Deutsche nach Kopenhagen im Anfang des 19. Jahrhunderts ankam, wurde er ohne Probleme einkaufen und nach dem Weg auf Deutsch fragen können. Alle Dänen verstanden Deutsch und konnten auch auf Deutsch antworten. Bis 1850 hörte man überall in D... -
Lille oversættelse
Forumindlæg111. Lægen og brilleslangenEn engelsk læge i Indien havde engang indbudt nogle venner til aftensmad. Da de havde spist, blev de endnu en tid siddende ved bordet. Værten var i storartet humør og fortalte den ene lystige jagthistorie efter den anden. Pludselig tav han stille og blev helt bleg. »Sti... -
-3 var jeg er fuldstændig frustreret
Forumindlæghej Jeg forstår ikke hvordan jeg kan få -3 bare sådan direkte.jeg gik efter min plan og gjorde som jeg skulle og øvede min bror og kunne du, jeg sagde det også til eksamen lige præcis på samme måde.... Det gik ikke godt.. du opfylder ingen af kravene og dit sprog var ikke godt, du havde ikke fors... -
Uregelmæssige Udsagnsord
ForumindlægHej, Nogle der lige vil tjekke dem igennem før imorgen tidlig, altså inden klokken 8:00... 1. Martin kommer ofte for sent. Martin kam oft zu spät. 2. I dag kom Charlotte også for sent. Charlotte ist heute auch zu spät gekommen. 3. Hun kom så sent, at alle selv Martin for længst var kommet. Sie... -
Hvilken gymnasiel uddannelse er bedst for mig?
ForumindlægHej. Jeg er en 14-årig dreng fra Virum og vil gerne spørge, hvilken uddannelse passer bedst til mig. Jeg er uden tvivl en nørd og har allerede besuttet mig for at jeg skal være en ingenør. Udover det er jeg også halv englænder, hvilket har gjort det oplagt for mig at jeg skal følge min fars fods... -
Layout (orden)
ForumindlægNogen det kunne gi' nogle råd til en god orden i sin stil? (Novelle) Plejer normalt at få 8. Håber i tager det alvorligt. Den skal snart afleveres!! :D -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Lysets hastighed i vand
ForumindlægHvordan udregner man lysets hastighed i vand, når man kun har fået givet vands brydningsindex = 1,33. -
Engelsk + ? - Peter Pan?
Forumindlægjeg skal snart til at skrive SRP-opgave, og jeg er HELT på bar bund. Har læst nogle forskellige SRP opgaver igennem, og kigget på en masse emner, men det er som om det ikke helt fanger mig. Jeg har Samfundsfag på A og Drama på B udover Engelsk som næsten er 100% det jeg vælger. Så kom jeg... -
Indstilling på et gymnasie
ForumindlægJeg tænkte på, hvor højt et gennemsnit skal være, før man kan live indstillet på et gymnasie -
udenadslære
ForumindlægMener at have læst et eller andet sted herinde, hvor der var nogle fag, der krævede mere udenadslære end andre. Nogen der lige vil forklare det nærmere? (: -
Ungarns historie
ForumindlægHej alle sammen sidder med nogle spørgsmål om Ungarns historie der skal afleveres på fredag men har brug for lidt hjælp! :) Hvorfor blev Ungarn kommunistisk efter 2. verdenskrig? Hvilke ligheder og forskelle er der på forholdet til Tyskland i henholdsvis Danmark og Ungarn under 2. verde...
