Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 13681 til 13700 af 18958
-
censor tog mit talepapir!
ForumindlægHej ved nogen om dette er tilladt: 5 min. inde i eksamen (24 t. forberedelse) tog censor min kusines talepapir, så eksamen gik selvfølgelig ad h... til. Har nogen gode råd til klage, konsekvenser ol. Trif -
Hjælp - AT i dansk og biologi om genteknologi
ForumindlægHej derude Jeg skal til AT eksamen her på fredag, og sidder fast med hensyn til dansk-delen. Derfor ville jeg spørge om der måske var nogen, der har haft AT i dansk før som kunne hjælpe eller nogen der har læst romanen Genspejlet af Svend Åge Madsen. Eller bare nogen der har forstand på AT (jeg... -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan forbereder i jer til mdt. engelsk A eksamen (1-årigt forlæb)? Altså pensum er jo ikke ligefrem noget der er helt vildt, men er det nok bare at have sine noter med til de tekster mn har læst og så det ligesom bare det? Hvordan gør I/du? -
24-timers examen Biologi - hvad skal man??
ForumindlægHej jeg skal op i 24 timers eksamen i overmorgen, i biologi. Jeg vil bare høre, om der er nogen af dem der allerede har været oppe til 24 timers biologi der har nogle gode råd og forslag til, hvordan man skal disponere sin tid/hvad man overhovedet skal gøre?? Skal man bare referere de eksamens ... -
Engelsk mundtlig eksame
ForumindlægGoddag. Jeg skal, om en måneds tid, op til den mundtlige eksamen i engelsk. I den sammenhæng har vi fået til opgave at vælge at skrive om noget, der har en relation til de emner, vi har i pensum og derefter snakke om det til eksamen. Følgende topics kan man vælge imellem: Crime and punishment Ra... -
FSA Dansk skriflig fremstilling
ForumindlægHej SP. Jeg er så nysgerrig i at vide, hvad i har valgt. Personligt har jeg valgt Ogave 5. Jeg tror, ikke det bliver en 12'er, men mere en 7-10 :-). Hvad med jer ? -
Sammenhæng mellem grundlov og systemskiftet
ForumindlægKære læsere Jeg har nu bøvlet med analysen i min DHO i snart 7 timer uden nogen videre aktivitet. I forbindelse med systemskiftet, har jeg valgt at analysere junigrundloven fra 1849 og den nuværdsgældende grundlov fra 1953 for at få et overblik over forskellen og den indflydelse som har påvirke... -
FSA fysik
ForumindlægHej. Til FSA i fysik, hvad bliver der så forventet at man ved, og hvordan skal man forberede sig? På forhånd tak -
differentialkvotienten
Forumindlægjeg har skrevet at den kan benyttes til at undersøge forløbet af en graf (monotoniforhold), give kandidater til forskellige ekstrema, så man kan undersøge grafen for global og lokal maks- og minimum er der andet jeg kan tiføje? -
Hvordan kan man forbedrede sig til matematik mundtlig eksamen??
ForumindlægHej! :-) Vil bare lige høre, om der er nogle derude der har været oppe i mundtlig matematik og evt kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår og om hvad man skal øve til? Vi har ikke rigtig fået noget at vide omkring det, så føler mig virkelig ikke klar til at skulle gå til eksamen i det.. Håb... -
Historie 24-timers eksamen = AT???
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville lige spørge om man skal gribe 24-timers eksamen an som en AT-opgave??? Hvordan skal strukturen være til fremlæggelsen, ligner det ikke meget AT-strukturen????: - problemstilling - konklusion - metoder (kildeanalyse) - perspektivering Tak på forhånd :) -
Privatundervisning i Mat tilbydes
Forumindlæg14/7-2011 Går du på turbohold, skal du til matematik sygeeksamen eller ønsker du bare at få repeteret inden det går løs i august igen skal du bare kontakte mig på 22 65 57 69. Jeg har en lang videregående matematikuddannelse og mange års erfaring med privatundervisning på alle niveauer. Mvh Jesper -
opstille differentialligning.
ForumindlægNogle som vil tjekke om jeg har opstillet det rigtigt Opgave 10 I en model for, hvordan en bestemt population udvikler sig i tidens lb, antages at det, at populationens vksthastighed er proportional med populationens strrelse. Tiden t mles i dgn, og proportionalitetskonstanten er 0,084. Det an... -
Mat-A Mundtlig eksamen, hvad er minimum for 02?
ForumindlægJeg har haft mat på A-niveau i 3 år, dog har jeg ikke lært meget, jeg skal nu op til min sidste eksamen og jeg vid vede om man skal lave beviset, eller om man kan sige til lære og censor at man vil springe over til spørgsmål efter beviset og prøve på at trække en 02 der. Kan man gøre dette, eller... -
Engelsk Romantik
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave et projekt om den engelske og tyske romantik. I den tyske romantik lægges der meget vægt på Natten, Skoven og Vandet. Men jeg kan ikke finde noget der understøtter at den engelske Romantik også lægger vægt på det. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. -
hjælp!
Forumindlægvi har lige set en tysk film der hedder " goodbye Lenin" (er der andre der har set og skrevet om den )og nu skal vi skrive en lille stil om hvordan de samfundsmæssige forhold var i tyskland da der var DDR og DBR.... kan nogen hjælpe mig...j er ikke særlig go til tysk og har virkli brug ... -
Stil
ForumindlægJeg skal aflevere en tysk stil i dag, og jeg er lort til tysk. Har egentlig oversat det hele på google oversæt, der er ikke engang der vil læse den igennem og rette måske, hvis jeg sender den på mail. Den er kun på 250 ord. Det er virkelig vigtigt. Håber så meget der er en der gider at hjælpe... -
5 Fag på A-niveau?
ForumindlægHvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :( -
HJÆLP til samfundsopgave søges NU!! DET HASTER. LÆS VENLIGST!!!!!
ForumindlægHej Folkens!! HJÆLP i samfundsfag søges. Skal aflevere en opgave i morgen på halv anden side om dagtilbud som investering og om reduktion og procentpoint. KUN på halv anden side. En der kan hjælpe til at lave den??? DET HASTER. Hvis en af jer har brug for tyske stile eller lignende, er jeg den ... -
sætning til oversættelse!
ForumindlægHejsa, hvordan skal denne sætning oversættes så det er mest korrekt tysk, har prøvet selv, men syntes det lyder helt mærkeligt: dansk- Man rejser for det meste i grupper, og rejsen arrangeres af rejsebureauer, hvis antal er vokset eksplosivt. min tyske - Am meisten reist man in Gruppen und die Re...
