Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 13801 til 13820 af 154034
-
Terminsprøver 2012 for 8. klasse :)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal til terminsprøve om en uges tid og jeg kom bare til at tænke på, hvilke sæt de vælger. Er det forudbestemt eller vælger de forskellige skoler selv hvilke sæt de vil bruge? Og en anden ting er, om nogen af jer har nogle gamle sæt jeg kan øve på? Jeg skal op i: ... -
Reducering
ForumindlægHEJ! Kan virkelig ikke finde ud af denne her.. håber meget der er en der kan!P = ((a+b)a+a+b) / (a^2(a+1)-b^2(a+1))På forhånd tak -
analytisk geometri
ForumindlægHej folkens, det er skønt at være tilbage fra studieturen!!! Ordsproget: ude er godt men hjemme er bedst! er altså bare så sand!!!Nå men ville lige høre om ik der er nogen der vil hjælpe mig lidt :) Et par hint ville være perfekt;) spm lyder:Lad punkterne A og B have koordinaterne A(3,6)ogB(9,8)b... -
Feature
ForumindlægHey Jeg skal skrive feature i dansk, så havde lige nogle spørgsmål: Hvad er vigtigt for en feature at indholde? Skal en feature skrives i nutiden og må den gerne skrives som jeg-fortæller? Må der gerne være direkte tale i en feature? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, og jeg ved ikke rigtigt hvordan det foregår. Jeg ved at man skal fremlægge beviset for det man trækker, men hvad skal man udover? Nogen der har en god fremgangsmåde? -
FSA Mat. Mdt. Hvordan forgår det?
ForumindlægHvordan foregår FSA i mdt. mat? Trækker man bare et spørgsmål der skal besvares, eller? Og hvad burde man i øvrigt læse på? Er der noget bestemt der 100% vil dukke op? -
nye karaktere
Forumindlæghejsa, jeg vil bare gerne høre om der er nogen ved hvordan man skal omregne sine gamle karaktere til de nye??? -
Integrale - Areal af rektangel under en punktmængde M
ForumindlægHejsa :) Jeg har svært ved opgave b i denne. Har vedhæftet opgaven på siden. Håber I kan hjælpe :) -
Hjælp - kan ikke finde fejlen
ForumindlægHej allesammen Jeg skal finde fejlen i følgende sætning, men jeg kan ikke finde fejlen og rette den 1) She smiled very friendly at me. Jeg har på fornemmelsen at det har noget at gøre med friendly, men er ikke sikker på forhånd tak - Sanne -
Vektorer løsning?
ForumindlægHar vedlagt opgaven, hvor der står hvad man skal beregne og de oplysninger man skal bruge. Jeg har bare prøvet med hjælpemidler at løse det på forskellig vis ud fra oplysningerne, men kan ik hitte ud af det ? :) Hjælp ønskes gern tak -
Hvis jeg var en dreng - kommaer og andet grammatik i engelskopgave
ForumindlægJeg har skrevet en opgave i Engelsk. Den gik ud på at man skulle skrive hvordan man tror ens liv ville være hvis man var af det modsatte køn. Jeg har rettet og kigget den igennem flere gange, men jeg kunne godt tænke mig en smule hjælp til at rette den - har vedhæftet fil. Men hvis der er nog... -
Differentialligninger - forberedelsesmateriale 2020
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med den vedlagte opgave? :) -
Molekylær gastronomi??
ForumindlægNogen der ved hvad molekylær gastronomi er?Jeg har søgt på Google og læst om det, men det giver ikke så meget mening. -
optagelse
Forumindlægjeg er inde på optagelse.dk for at indsende ansøgning, men kan ikke finde den uddannelse jeg vil ind på..??weird..er der nogen som kan hjælpe? det er biomedicin..lang udddannelse på 5år, og det er på SDU.. -
nitrogens kredsløb.
Forumindlæger der nogen der kan beskrive nitrogenens kredsløb, ´? hvis i kan, kan i så også forklare en tegning?:D jeg har en biologiaflevering for, men fatter indet! og ville blive glad for lidt hjlæp!!!!:) -
Kemisk energi
ForumindlægHej Hvordan definerer man kemisk energi? Når jeg læser rundt omkring, står der bare, at noget energi er bundet til et eller andet stof, som kan frigives. Er der en bedre forklaring? -
BLY
Forumindlægen klar definition af bly? er der nogen der kan hjælpe, ville sætte stor pris på det. -
Er det at snyde?
ForumindlægHejsa SP Har lige et spørgsmål jeg har undret mig lidt over. Er der nogen, der ved om det er snyd hvis man kopier noget fra en opgave man selv har skrevet? Den opgave det drejer sig om er blevet sendt til Urkund (en maskine som tjekker om man har lavet copy paste), dog vil der jo også fremstå i... -
SRO - Hvad skriver du om?
ForumindlægNu er 3g'erne i fuld gang med at vælge fag og område/emne til SRO. Hvilke fag har du valgt, og har du evt. allerede et område eller emne? Lad os dele det med hinanden. Jeg kan godt starte: Jeg har tænkt mig at vælge engA og historie, hvor jeg vil analysere et/nogle endnu ikke bestemt(e) væ... -
Accept af opgave?
ForumindlægHvor lang tid går normalt før man får tilbagemelding for en af ens opgaver? Jeg har sendt en opgave ind for meget lang tid siden, og jeg har stadig ikke fået svar. Og hvordan får man egentlig svaret? Pr. mail eller i en besked herinde?
