Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13841 til 13860 af 45492
-
Handle med aktier
ForumindlægHvilket studie skal jeg læse, hvis jeg vil være dygtig til at handle med aktier, foretage tekniske analyser osv? Kurser, bøger, studier. anything -
Tysk help
ForumindlægHej alle, Jeg ville spørge om en venlig sjæl ville kigge 10 sætninger på tysk igennem, som jeg har lavet en syntaktisk analyse på og evt. hjælpe mig med mine fejl? -
HASTER! Skal afleveres i morgen.
ForumindlægHej. Jeg har et par opgaver i min matematik aflevering til i morgen, jeg ikke kan finde ud af. Kan jeg få en smugle hjælp? Stk. 1) En kasse med rumfanget 0,768 m3 er 1,2 m høj og har en kvadratisk grundflade. Bestem sidelængden i grundfladen. Stk. 2) Løs for x > 0 ligningen med 2 decimaler: ... -
Spørgsmål til mundtlig fysik eksamen (FOLKESKOLE)
ForumindlægHej, har et spørgsmål angående den mundtlige prøve. Vi har fået et stykke papir af vores lærer, hvor på der står følgene; Prisma 8 Lim mellem atomer 34-47 Fyldt med energi 48-67 Ren kemi 68-81 En lille verden 82-93 Prisma 9 Det sure, det salte, det basiske 8-23 Jordens salte 42-57 Partikler m... -
Navne på stoffer
ForumindlægHvad er navne på de her stoffer U Na+ K+ Cl Cl- Ne Ca 2(Lille 2 tal oppe til højre)+ Mg2(Lille 2 tal oppe til højre)+ Al3(lille 3 tal oppe til højre)+ Ag+ NO3(lille 3 tal nede tilhøjre)- SO4(lille 4 tal nede til højre)2-(Lille 2 tal oppe til højre) Hjælp tak :D -
hjælp til synopsis
ForumindlægHej er ved at skrive en synopsis om filmen ikke uden min datter, men er gået lidt i stå og vil gerne have noget hjælp. hvad mangler jeg i de tre niveauer som har noget med samfundsfag og dansk at gøre. Ved godt at jeg mangler perspektivering og konklussion, forslag dertil må også gerne komme. Sy... -
AT synopsis - paradise Hotel
ForumindlægHej alle Jeg er igang med at skrive AT opgave om paradise hotel, og jeg har svært ved at finde et hovedspørgsmål samt et diskussions spørgsmål. Jeg skriver i Samf og Dansk, og skal derfor ind på nogle teorier, i samf. Nogle der har nogle ideer? Jeg har fundet hvad jeg vil redegøre for og analyser... -
Virkelig stort problem
ForumindlægHej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har... -
HJÆLP! eksponentiel vækst
ForumindlægHej alle jeg har et lille problem. Jeg skal op i matematik i morgen. Jeg har om eksponentiel vækst, hvor y=b*a^x, bliver brugt og forstå ikke følgende spørgsmål: Du skal vise, hvorledes forskriften kan udledes fra to eller flere punkter. Hvad menes der ved det? -
Sproglig og grammatisk tysk rettelse
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har redegjort for en tekst på engelsk og har derefter oversat teksten til tysk. Sproget er ikke særlig godt og heller ikke korrekt. Befinder der sig en supersej person derude, der kan give mig en lille hjælpende hånd? Teksten skal altså vurderes sprogligt og grammatisk. -
Hovedfag: Skal jeg bruge tekst?
ForumindlægHej medstuderende! I mit SR-projekt har jeg Engelsk som hovedfag og Samfundsfag som bifag. Mit problem går i al sin enkelhed ud på, at jeg ikke har nået at læse hele min engelske roman - Kernen af min opgave! hvilket jo i sig selv er super dumt. Dog er romanen blevet filmatiseret wuhu! og da d... -
hjælp til rettelse af mini oversættelse
ForumindlægDansk:Kære Matica!Tak for dit brev. Du vil lære vores familie at kende, og du vil få at vide, hvordan vores hus ser ud.Vi bpr i Helsingør, en lille by i Danmark. Vores hus er ret stort og ligger ikke langt fra havet. Det er meget smukt. Vi har fire børn. Vores ældste søn er gift og bor med sin ko... -
mangler en haj til fransk, er gået lidt død..
ForumindlægHey alle er ikke den skarpeste kniv i skuffen til fransk, så ville lige høre om der var nogle der ville hjælpe med min oversættelse herunder...1) Præsten bliver bange, da han ser den lille djævel.Le prêtre devient peur, comme il voit le petit diable. 2) Djævlen beder ham om råd.Le diable demande ... -
Dansk/samf AT
ForumindlægHej. Jeg skriver om følgende: Samfundsfag: Ulrich Becks teori om risikosamfundet Dansk: Al Gores film "En ubekvem sandhed" Mit overordnet forudsigelse er: "Vi kommer til at leve i et samfund præget af risici og produceret usikkerhed." Hvilken empiri, teori og metoder har je... -
help - kloge hoveder til modeller ?
Forumindlæghej, jeg skal til at skrive SRP i Afsætning og IT som bifag. IT delen har jeg styr på. men vedr. Afsætning kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Mit emne handler om ekspansion på det nordtyske marked. mit problem er at jeg mangler modeller som ikke står i mine bøger, da det jo ville give lidt ekstra k... -
Markedsposition (SRP)
ForumindlægJeg skal redegøre for en virksomheds position på det danske marked? Hvilke ting skal jeg have med under dette? Boston, målgruppe, konkurenter... Hvad mere? -
SSO
ForumindlægHejEr der nogen der ved hvor meget man skal bruger af sek.litt. til ens SSO i dansk? -
På Memphis station
ForumindlægEr der nogen som evt. skulle have noter til at om dette digt.TAk ! -
Projektopgave om reklamer
ForumindlægHejI næste uge skal vi lave projektopgave om reklamer. Vi vil høre om der er nogen, der har noget, som vi kan bruge - eller nogen gode links? - Mange tak ;o) -
Mundtlig dansk
ForumindlægHejJeg skal til mundtlig dansk årsprøve her i 2g.. Men det er så bare lige det, at vi ikke skal havde flere dansk timer, og vores lærer har intet fortalt om hvordan sådan en foregår.. Så hvis du har prøvet det, må du meget gerne fortælle hvordan det foregår.. Og hvad kan man komme op i?
