Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13901 til 13920 af 22496
-
Hvornår kan man få sin skriflige eksamenskarakter?
ForumindlægTjae, som overskriften siger:Hvornår kan man få sin skriftlige eksamens-karakter? Bliver man nødt til at vente til den dag man får udleveret pappet, eller kan man få det af vide før?Jeg har hørt at hvis man er i fare for ikke at blive student, så kan man få det af vide d. 10., men hvad med os and... -
Filosofieksamen - hvad skal man gøre?
ForumindlægHej alle.Jeg skal til filosofieksamen på tirsdag og har ingen anelse om hvad det går ud på? Hvad gør man? Man trækker vel en tekst, men er den kendt/ukendt? Er der spørgsmål? Og hvad gør man når man er færdig med at analysere teksten?Håber I kan hjælpe. -
notater til fysik 9.kl.
ForumindlægHej alle sammen... jeg mangler nogle notater til min afgangseksamen i fysik, og håber på der er en der ude der kan hjælpe mig med det problem? -
FSA
Forumindlægheeij. jeg vil lige soørge om, i dansk skriftlig fremstilling, når man skal vælge det man skal skrive er der så et eksempel på, hvordan det skal se ud. f.eks.hvis jeg vælger at skrive en artikel. Er der så et eksempel på, hvordan artiklen skal være sat op? på forhånd tak -
bevis for sinusrelation
ForumindlægBeviser man sinusrelationen med en spidsvinkel trekat og derfor bliver nødt til at tegne højden udenfor, forstår jeg ikke hvordan enhedscirklen bruges i den forbindelse???? -
Handlingsreferat om HERODOT-KONG KROISOS!!!! Please!!!!!
ForumindlægHej alle lektieknoklende folk...Jeg er netop igang med forberedelse til oldeksamen på fredag, og har virkelig brug for et godt handlingsreferat om Herodots Kong Kroisos...Tro mig, jeg har søgt alle mulige steder, men har virkelig ikke fundet noget som er til at gå til:-)PLEASE hjælp mig!!!!!!!! -
Kan i hjælpe? HASTER til imorgen!
ForumindlægKan i fortælle mig hvordan København er ikke kun stedet for interesse i Danmark? Kan i give svar haster tak! -
waltzing mathilda og wild colonial boy
Forumindlæghey, jeg er igang med at læse til eksmen i engelsk nu (den sidste) og vi trækker jo en kendt tekst, og hvis jeg nu sku trække en af de her 2 sange wild colonial boy eller waltzing mathilda så kan jeg simpelthen ikke se hvad jeg skal kunne isge om dem... eller om de på nogen måde hænger sammen.Er... -
Hvordan få 8 i old?
ForumindlægHar ikke været super aktiv året igennem og er ret nervøs for denne sidste eksamen - nogle gode råd? Læser og læser men er ikke sikker på jeg fanger alt det vigtige. -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHeej er der n som kan hjælpe mig med t oversætte to korte stykker??? The Tower of London den ældste del af Tower blev bygget af Vilhelm Eroberen for 900 år siden. Det første tårn kaldes Det Hvide Tårn. Flere tårne er blevet bygget siden da, så at Tower nu ligner en fæstning. I dag er det i museum... -
Engelsk eksamen - sværhedsgrad?
ForumindlægEr der nogen der har været oppe til mundtlig engelsk eksamen, 3g, højniveau, sproglig? Jeg skal op på tirsdag, og nervøsiteten er begyndt at blive ret slem! Hvor svær er oversættelsen? Det er den jeg frygter mest, nemlig. Og hvor mange fejl kan man lave i den, hvis man godt vil have en nogenlunde... -
Oversæt
ForumindlægHej , jeg er ikke så god til engelsk, denne her oversæt skal jeg aflever idag kl 20 jeg ville lige se om der nogle der ville hjælpe mig :) - Jeg skriver til dem, fordi jeg har observeret et faldende salg af især happy meal i mine restauranter i det sydlige del af london Tendensen er den ... -
Jeg har svært ved Naturvidenskab
ForumindlægHej, jeg er startet på gymnasiet på Stx og jeg synes de fleste fag er meget spændende bortset fra Naturvidenskab. Jeg synes, at det er meget svært. Vi får mange lektier for og det er i det hele taget svært at forstå. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre, for at blive bedre til det. Jeg prøve... -
Forbrænding
ForumindlægHejProblemet er opgave 10.7 c) i "Opgaver Kemi".Skal bl.a. (tror jeg) opskrive reaktionsskemaet for forbrænding af PVC. Molekylformlen for PVC kan skrives (CH2-CHCl)n. PVC er jo en polymer, hvorfor det er lidt svært, men er det sådan:2(CH2-CHCl)n + 5O2 --> 4CO2(g) + 2H2O(g) + 2HCl(g)... -
eniergi og kJ,
Forumindlægjeg har fået en opgave som jeg har lidt sværd ved. En juicebrik med 250 mL indeholder 10 kJ per 100 g. en pige på 55 kg. drikker denne mængde juice. hvor højt et bjerg skulle hun kunne bestige med denne energimængde?er dette realistisk? hvad sker der med energien, hvis hun bare sætter sig foran T... -
Tolkning af matrix
Forumindlæghttp://mathworld.wolfram.com/Parabola.htmlEr der nogen, som har en ide om hvordan man skal forstå nr 7/8!?Tak på forhånd :) -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHejsa, ville høre om der var en som lige ku kigge det igennem, for der er noget fuldstændig galt her:Sdet er ikke så let at være ung idag. man stiller større krav til unge end tidligere, men de har også flere muligheder end nogensinde før. samtidig er tendensen, at de unge vender tilbage til beds... -
hjæælp til Homo Faber
Forumindlæghej alle sammen. er der nogen, som har set filmen homo Faber og læst bogen? Kan nogen måske hjælpe mig med at finde de vigtigste forskelle mellem det skrevne i bogen og filmen? jeg skal nemlig sammenligne bogen med filmen. håber at nogen kan hjælpe -
D-day..translation
ForumindlægHejsa! er der en der gider se på flg?? NormandyDiary, June 1984It was an odd feeling to visit Arromanches today. Everything looked so peacefully. We first went for a walk along the beach to get an impression of the tide, which rises and falls several metres twice a day. After lunch we sat and sip... -
basis trigonometri
Forumindlægjeg sidder her med en simpel opgave at finde en vinkel.tegner man trekanten i et koordinatsystem er x=360 og y=650 jeg skal så finde vinklen ved origo.ifølge de resultater jeg kigger på, skal sinus til vinklen = 0,42er der fejl i resultaterne?
