Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14081 til 14100 af 19198
-
7 små sætninger
ForumindlægHej, det vil være lækkert, hvis nu lige havde tid til at se på mine oversættelser: 1. Naturligvis opførte børnene sig godt 1.Naturally(of course) the children behaved well. 2. Vi får muligvis mere regn de nærmeste dage 2.Possibly we will get more rain the followings days. 3. Han måtte simpel... -
Bereg løn efter skat-ting!
ForumindlægOkay jeg har3 opgaver her, det er ok hvis i/du kun kan en af dem men super hvis i/du kan hjælpe mig med dem alle! okay nr 1: Jørn H. har en månedskøn på 77000 kr. og en sponserkontrakt på 240000 kr. om året. Jørn betaler 60,2% af sin indtjening i skat, pensionsopsparing og arbejdsmarkedsbifrag. h... -
Oversættelse til imorgen... :/
ForumindlægHej.. Jeg er kommet ret meget i tvivl om jeg har oversat denne tekst rigtigt, så hvis der er en, der vil læse den igennem og rette de værste fejl ville det være skønt.. :) Dansk: Victor kan godt lide sport, og han spiller fodbold to gange om ugen, om mandagen og om lørdagen. Hans kæreste, Yvonne,... -
fransk oversættelse.. nu haster den... :/
ForumindlægHej.. Jeg er kommet ret meget i tvivl om jeg har oversat denne tekst rigtigt, så hvis der er en, der vil læse den igennem og rette de værste fejl ville det være skønt.. :) Dansk: Victor kan godt lide sport, og han spiller fodbold to gange om ugen, om mandagen og om lørdagen. Hans kæreste, Yvonne,... -
Oversæt til "Passé Composé"
ForumindlægHejsa. Jeg har nogle sætninger her, jeg ikke helt ved om jeg har oversat rigtigt! Håber nogen er villig til at hjælpe Hilsen Emilie. 1. Pierre spillede fodbold i går. Hier Pierre a joué au foot 2. Jeg børstede mine tænder kl.7. Je me suis brossé mes dents à sept heures 3. Du spis... -
Oversættelse
ForumindlægHej, jeg har denne oversættelse til aflevering, som skal oversættes fra dansk til fransk: Bertrand interesserer sig for surfing og for fodbold, og om vinteren spiller han skab. Julien Michel har købt en PC'er. Han er tilkoblet Internettet, som han finder super fascinerende. Nicole W. har der... -
AKUT HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvilket ord der skal stå i denne her sætning: HELT PRÆCIST HENAD AFTEN skulle den lille fyr på størrelse med en lastbil have ramt havoverfladen et sted ude i Atlanten, hvor den Atlantiske Højderyg løber som et dårligt helet sår fra Island i nord gennem Azorerne og he... -
resume rettelse
ForumindlægNogen der vil læse det igenenm og rette fejlene? Der film Handelt von Deutschlands mirakulösem, Fussballsieg gegen Ungarn am das beim WM-Finale im in Bern am den 4. Juli 1954. Der Film handelt auch über einen Mann namens Richard Lubanski. Er ist einer der letzten Gefangenen der Rückkehr aus r... -
At - det gode liv - Em 1992
Forumindlæghejsa, jeg har nogle spørgsmål omkring min AT-opgave Min problemformulering er som følgende: Hvorfor fremmer sportslige begivenheder fornemmelsen af lykke i en nation? - med fokus på Europa mesterskaber i fodbold 1992. Derefter har jeg 3 underspørgsmål Hvad gjorde at Danmark kom til EM til t... -
Hjælp til oversæt
ForumindlægHej gutter Nogen der lige vil læse denne oversætning fra dansk til spansk igennem? Dansk: David er fra Tarragona i Catalonien i nordøst Spanien. Han er tømrer og arbejder i Tarragona. Han bor hos sine forældre på landet uden for Tarragona. I sin fritid kan han godt lide at dyrke sport, som f.e... -
Rettelse af spansk brev
ForumindlægHej, jeg skulle skrive et spansk postkort og ville høre om nogen af jer ville rette den :) - Også ville jeg spørge om nogen af jer ved hvordan man siger: Jeg har købt en taske til min søster, og en fodbold til min bror. Til min mor og far har jeg købt en shakira CD som jeg brugte mange penge ... -
Hue og hva' så??
ForumindlægGod aften folk! Går rundt og er lidt snot forvirret over "al den frihed" jeg lige om lidt skal manøvrere rundt i = sabbatår... Jeg aner ikke, hvad jeg skal, så jeg ville bare høre om der er nogen, der har nogle inspirerende forslag!!?? Det ville være meget rart! Sara -
Israels historie?
ForumindlægHey!Jeg søger oplysninger omkring Israels historie, nærmere betegnet Israels politik og handlinger før de blev angrebet af mange lande i mellemøsten. Jeg ved, at Israel før denne krig selv udførte flere "terroraktioner" imod bl.a. Palestina.Er der nogen der eventuelt ved noget om dette ... -
Rette lille aflevering?
ForumindlægVille være utrolig taknemmelig, hvis der var en, der gad rette første del af min tyskaflevering? :) Ina ist eine Frau aus Berlin, die ungefähr dreissig Jahren ist. Während der Ostertage besucht sie ihre Familie in Calau. Im Zug zurück nach Berlin bemerkt sie einen Mann, der in dasselbe Abteil sit... -
Hvis man går i HF??
ForumindlægHvis man nu tager HF får man karakter??Får man årskarakter ?? Er det svært ? -
3 sætninger
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om disse tre sæt ninger. Er der en der vil tjekke dem? 1. Der er altså en udligning af indkomsterne gennem betaling af skatter: Es ist also ein ausgleichen aus dem Einkommen durch Bezahlung aus Schatzen. 2. I Tyskland bliver det kaldt social markedsøkonomi: In Deutschland bl... -
Hvad skal jeg gøre for at blive læge?
ForumindlægHej jeg går til dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive læge:) Men jeg er meget i tvivle om hvordan man bliver det, mange har bildt mig ind i at man skal ha et stort snit for at komme ind på et universitet. - hva hvis man ikke får et højt snit? - og hvad mener de med et snit? - er det forskelligt f... -
Warum denn das?
ForumindlægWarum werden die Zeitworte in dieser Reihenfolge angeordnet? Das Zitat ist vom Text "Brigitte Schwaiger: Emigration" "So ist das Bild beim Onkel geblieben, weil der Sepperl >>einsehen hat müssen<<, er kann jetzt nicht zu seinem Vater gehen und (...)" Es klin... -
In meine Freizeit
ForumindlægIn meine Freizeit In meine Freizeit, ich persönlich lese gern. Ich interessiere mich sehr für Füssball, Tennis und Computerspielen. Wenn ich Freizeit habe, dann treffe ich mich sehr, sehr gerne mit meinen Freunden und meine Eltern. Ich habe Hobbies. Ich spiele sehr gerne Füssball,Tennis , oder i... -
Hadefag/ynglingsfag
ForumindlægHvad er jeres hadefag/ynglingsfag? Mit ynglingsfag er nok matematik og dansk. Mit hadefag er helt klart fysik, biologi, geografi. Okay jeg har respekt, for at andre måske godt, kan lide de fag jeg hader.
