Søgning på: religion noter etik. Resultater: 14101 til 14120 af 19479
-
Historieopgave -emne
ForumindlægHey går i 2.g og SA... jeg skal jo som alle andre skrive en historie opgave i 2.g.. er der nogle der har nogle emner hvor man kan lægge et højt niveau og score en god karakter? -
STX eller IB?
ForumindlægHejsa Det er sådan at jeg står i et dilemma mellem STX og IB. Jeg ser allerhelst at jeg kommer på IB linjen, da jeg i fremtiden gerne vil studere i udlandet. Jeg interesserer mig også meget for det engelske. Hvilket fagligt niveau bør man ligge på, før man starter på IB? Der er jo som sagt et hø... -
Skadeforsikrings spm.
ForumindlægHej alle. Jeg er den heldige ejer af en bil. Har dog desværre været ude for en ulykke som er selvforskyldt. Så jeg har lavet en skadesanmeldelse hos tryg. Det skal lige siges at jeg har fuld kasko på bilen. Jeg er dog ikke rigtig klog på dette område, så nu kommer mit spørgsmål: - jeg har nu l... -
Jura - hvad er det jeg gør galt?
ForumindlægHej studi, Jeg har gået på jurastudiet i næsten et år nu, og jeg har ikke fået særligt gode karakterer, selvom jeg læser og læser. Jeg har fået to gange 02 i strafferet samt erstatning og kontrakt og et 10-tal i retssystemet og juridisk metode. Jeg skal snart til eksamen igen og overvejer at dro... -
Aflæs resistorer
ForumindlægHej, jeg skal aflæse tre resistansen af tre forskellige resistorer ud fra et skema, som vi har fået udleveret.. Problemet er, at jeg ved ikke hvordan skemaet fungerer og hvordan man skal aflæse det. Nogle der kan hjælpe? :-) -
Hjælp til et digt...
ForumindlægHej Jeg har fået et digt som jeg ska analysere, jeg har skrevet en del om digtet...men jeg synes selv, at jeg ikke er kommet grundigt rundt i det.. For jeg har ikke analyseret om den nye litteratur relateret til(kroppen, samfundet, psykologi osv....)Håber at nogen er god til at analysere digte, s... -
Macbook - hjææælp
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. -
Søde mennesker hjælp mig lige. :(
ForumindlægKan i hjælpe mig med at oversætte denne tekst til engelsk? :b Det kan godt være, at det her vil forekomme banalt, men det behøver jo ikke at betyde, at det er usandt. De unge, som netop nu går i skole, er nok den generation i historien, som har flest muligheder for at vælge, hvad de... -
Henfaldsloven og halveringstid
Forumindlæg1. Hvad er den fysiske betydning af konstanterne A og C. 2. Benyt forskriften til at bestemme halveringstiden for gammehenfaldet. Sammenlign med tabelværdien og beregn den relative afvigelse. 3. At vi har set bort fra baggrundsstrålingen, er en lille fejlkilde. Hvilken betydning har dette for d... -
Eksponentiel funktion og Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig forskellen på eksponentiel funktion og en eksponentiel udvikling? -
David Kahn
ForumindlægHej. Er der nogen der har noget om David Kahns vurderinger om hvad kodebrydning gjorde for anden verdenskrig? Jeg har kigget rundt omkring, men jeg kan ikke finde noget, men jeg mener at hans vurdeing var, at det ikke var på grund af kodebrydning at man vandt krigen. Men er der nogen der ha... -
SSO - pladsmangel
ForumindlægJeg sidder her og skriver i dansk. Jeg er måske i lidt pladsnød, ville det være en god ide/ER DET OVERHOVEDET TILLADT at smide mine refarater af de noveller jeg skal analyse om som bilag??? Jeg synes ikke de skal undlades, de er en del af den måde jeg analyserer på, men samtidig fylder de en del.... -
SSO for lang?!!
ForumindlægHejsa Så sidder jeg selv i det dilemma, at min SSO er alt for lang, hvad skal jeg gøre, nogen der har et forslag? Den er 3 sider længere end den "må". Jeg syntes ikke ummidelbar der er noget der kan kortes ned, har et citat jeg måske bare kunne henvise til, men er det en god ide?Håber d... -
Godt nytår til alle inde på studi!
ForumindlægHey alle inde på studi, jeg ønsker alle herinde godt nytår og håber det nye år bringer alle herinde lykke og glæde!De kærligste hilsnerPuk -
Konvergens
ForumindlægHej derude. Jeg har en opgave, som lyder. Konvergens uden at estimere dens grænse. Vis, at udtrykket generelt af serien svarer til (er ækvivalent til) . Er der nogen,der kan vejlede eller hjælpe med at løse denne opgave. Jeg kan ikke finde nogen sætning eller definition, som kan hjæl... -
terminsprøve
ForumindlægHej..Var der nogle som var oppe samfundsfag skr. sidste år? og kan huske hvad emnet var? -
Chi i anden
ForumindlægKan en af jer hjælpe med at redegøre for hvordan man bruger chi-i-anden tests i et eksempel? Kan ikke komme i gang med opgaven -
Ret engelsk 5 sætninger
ForumindlægThe youngsters look confused, and there life's has become complicated. It comes as a totally shock The parents have giving up So they are aware of that the have to leave their apartment. on his way to L.A. meets he a person, who he doesn't know. fejlene skal rettes,og der skal forklares... -
Rat Tales. Help please.
ForumindlægHey. Er der nogen herinde, som har skrevet om Rat tales? Hilsen Lord. -
Hvor stort er Universet?
ForumindlægHvor stort er Universet? Der er mange teorier om hvor stort det er, hvad der er ved grænsen af universet og om der overhovedet er nogen grænse. Jeg vil her ridse en tænkelig teori op:Paralleluniverset. Forskere er begyndt at tale om, at vores univers bare er ét blandt uendeligt mange universer, d...
