Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 14101 til 14120 af 40404
-
Rettelse af min oversættelse? Dan>Eng
ForumindlægHar oploadet min oversættelse, håber nogen er gode til at spotte fejl, for har svært ved at se mine egne :-D -
Oversættelse af "vist er videovold skadelig"
ForumindlægHvordan i alverden skal jeg oversætte " Vist er videovold skadelig" ???? Videoviolence is dangerous... HELP! -
hej jeg skal aflevere en opgave i tysk. Er der nogle der har lyst til at se på den?
Forumindlægopgaven står i vedhæftet fil -
virklig brug for hjælp til at rette mit tysk referat
Forumindlæghej jeg vil lige spørge om der nogen vil hjælpe mig med at rette mit tysk refferat jeg har virklig brug for det jeg har rettet det men ved ikke om jeg mangler noget pleas vil i hjælpe jeg skal aflevere det snart tysk: Die Geschichte handelt von Hamide, die in Deutschland lebt, aber sie kommt au... -
Hjælp Haster
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at oversætte fra Dansk til Engelsk Tak. Familen bor i et gammelt hus nær kirken midt i byen. Anders er kaptajn og sejler mellem Newcaslte og Oslo. Pia er husmor, men tre dage om ugen arbejder hun som bogholder. Hun arbejder kun den havle dag, når Anders er hjemme... -
<<Tysk: hjælp til 2 sætninger<<
ForumindlægHeysa... Ville blive glad hvis der er nogen der vil kigge disse to "sætninger" igennem... på forhånd mange tak :)"diese(n) fürchterliche (n) Jungen" Skal der "n" bagefter når det er flertal nominatiiv?"die zwei dumme Jungen waren da und blieb da"Er "bl... -
Lille rettelse
ForumindlægHej. Nogle som vil kigge på denne oversættelse ? Dansk: I Tyskland er der stor interesse for natur og sundhed. Man forsker i alternativ medicin, og også almindelige læger ordinerer homøopatiske midler, dvs. naturmedicin. Man har også en anden tradition end i Danmark: kurophold. Den friske luf... -
STX Tysk A skriftlig Eksamen: rettelse:
ForumindlægHej :) Jeg har været oppe i tysk STX fortsætter A og jeg kunne virkelig godt tænke mig en bedømmelse af min opgave. Jeg er absolut ingen mester til tysk og derfor kunne jeg godt tænke mig at se hvad I vil bedømme mig opgave til :) På forhånd tak :) <span lang="DE" style="... -
Oversættelse - nogle der vil hjælpe med at rette? :) tak!
ForumindlægHej ;) jeg skal aflevere en oversættelse af nedenstående stykke i min aflevering imorgen og har oversat det til det som står under. Jeg vil gerne have lidt hjælp til at tjekke om der evt kunne være nogle fejl som jeg skulle have rettet inden, På forhånd tak! Mvh Mark :) Alfredo og Pablo befinde... -
hvorfor blev den gamle tyske national sang forbudt??
Forumindlæghey hej..sidder her og læser til min tyske eksamen, men er gået lidt i stå for kan ikke huske hvorfor den gamle tyske nationalsang blev lavet om så den ikke længere hed Deutschland, Deutschland über alles..Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor, for jeg er hundrede på at min lærer vil spørge o... -
Hjælp til 6 korte sætninger:o) Mexico - oversættelse
ForumindlægHejsa! Jeg ville blive RIGTIG glad hvis der var en som lige gad at komme med nogle rettelser til disse 6 sætninger. De skal oversættes fra dansk til spansk:O) 1. Mexico city er verdens største by. 2. Den er bygget oven på ruinerne af aztekernes gamle hovedstad. 3. Allerede i den spanske kolon... -
Tysk Referat...er der ikke nogle søde menesker der vil rette den......PLEASE..HASTER LIDT.,..............
ForumindlægDie text handelt von ein mädchen wie Martina heißt. Diesem jahre fahren Martina und ihre mutter Frau Böhm zu eine Campingplatz an dem kleinen See nahe der Stadt. Aber es ist sehr langweillig auf dem Campingplatz weil die mutter liegt in der Sonne und sie kan nicht mit den anderen Kindern spielen ... -
rettelse af tysk stil - ca 100 ord
ForumindlægHej :) Er der nogen som vil være sød at se en tysk stil igennem for fejl. -
tysk afl. kort, hvem kan rette ????
Forumindlæghej nogle som vil rette min korte tysk afl. ???? tak -
"side 1 af 1" tå tysk!?
ForumindlægHvordan siger man "side 1 af 1" på tysk? -
Nogen venlige sjæle som vil rette min tysk opgave?:)
ForumindlægNogen venlige sjæle som vil rette min tysk opgave?:) -
Er der ikke en der ude der kan hjælpe mig med at rette en tysk stil tak på forhånd ;D
ForumindlægHeeeeey Folkens jeg har en tysk stil får som jeg har lavet men ville spørger om der var nogle der lige kunne tjekke den igennem det ville være super hvis der er en da kan . Taak på forhånd Catrine :D Ps: Den er ikke så lang :p -
Hjælp til dansk-->engelsk oversættelse :P
ForumindlægHej. Jeg er helt fortabt i det her, så det kunne være dejligt hvis en eller anden derude gad hjælpe lidt :P Dansk: Det var en helt ordinær lørdag aften, da kaptajn Nairac trådte ind i pub’en ”De tre Trin” i den lille landsby Drumintree i Nordirland. Musikken fra jukeboksen la... -
INGEN HJÆLP TIL TYSK:( PLEAsss, er der ikke nogen der vil hjælpe? skal bruge det til imorgen
ForumindlægEr der nogen der ville rette mit tysk referat pleaz:) Der Asterix und der Obelix kommen zu Hause nach einer guten Wildschweinjagd. Als sie zu in ihre Dorf kommen, ist das ganz verlassen. Sie sind suchen alles, was sie können, aber es ist keine Menschen. Der Obelix glaube, das sie sind aus... -
mini-afsnit på tysk, som skal rettes hurtigst muligt - på forhånd tak:)
ForumindlægHej :) Er der nogen der vil rette første afsnit af min tysk-stil? Jeg skal afleverer den på mandag, og for at sige det ligeud, så STINKER jeg til tysk! Håber at nogen vil hjælpe:/ På forhånd tak! Jugend der Jahrtausendwende Wenn man die Jungendliche von heute sieht, es ist deutlich, wie untersche...
