Tysk

hej jeg skal aflevere en opgave i tysk. Er der nogle der har lyst til at se på den?

03. oktober 2018 af 272 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

opgaven står i vedhæftet fil 

Vedhæftet fil: Lieber Mutter.docx

Brugbart svar (1)

Svar #1
03. oktober 2018 af Stygotius

Du vil altså  have andre til at lave dine opgaver for dig?? Tja med det tyske du skriver kan man nok forstå det, men det lærer  du sikkert ikke så meget af. Hvornår er f.eks. en mor blevet til hankøn??)


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. oktober 2018 af Sandias

Ej hvor er det godt skrevet, men kig den igennem 1-2 gange igennem mere, så skal du nok få en god karakter og stygotius tal pænt!


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. oktober 2018 af Stygotius

At kalde vedhæftningen til #0 for "godt skrevet" må være en (grum) spøg.

Allerede overskriften er en sproglig katastrofe.

I øvrigt er teksten præget af forkerte kasus - forkerte tider - forkerte gloser - forkert ordstilling, ........kort sagt er næsten alt hvad kan være forkert, forkert.

"Tal pænt" ?? Hvad er ikke pænt?  Spørgeren skal  vel have en realistisk bedømmelse hvis han skal  have glæde af en kommentar 


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. oktober 2018 af Sandias

Er det ikke meninge det skal være en hjælp? Måske ikke det pæneste at skrive at det er en grum spøg.

Overskriften er nok ikke den der bliver afleveret til læren og en anden gang burde du være til mere hjælp, end at skrive grove ting, som måske ikke hjælper


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. oktober 2018 af Stygotius

Hvad Fanden bilder du dig ind??????????????

Hvad har jeg skrevet af grove ting  ??

At kalde en tekst med

forkerte kasus  

forkerte tider

forkerte gloser  

forkert ordstilling

for "godt skrevet" er nok ingen hjælp til nogen, men -netop en grum spøg.

I øvrigt: Skriv selv et bare rimeligt dansk !!


Skriv et svar til: hej jeg skal aflevere en opgave i tysk. Er der nogle der har lyst til at se på den?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.