Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14121 til 14140 af 40685
-
Gymnasiet Livet!
ForumindlægHey, jeg er en elev der til daglig elsker matematik på højt niveau. Derfor har jeg også valgt matematik på A niveau når jeg skal starte på gymnasiet. Problemet er så bare at jeg skriftligt aldrig gøre det godt... Mundtlig er jeg på højt plan.. Men det er altid en problemregning der ødelægger mi... -
Må sencor være så hård, - og klage muligheder ?
ForumindlægEr der nogle regler omkring hvilke censorer man skal have til folkeskolens afgangseksamener ? Jeg har lige været oppe i mundtligt dansk og træk et digt og fik karakteren 02, jeg synes det gik fint, jeg fik rundet godt af. De sagde jeg manglede lidt billedesprog, men det kan da ikke give 02. Jeg ... -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Gode råd?
ForumindlægHej AlleSammen ... Skulle bare lige spørge om i har nogle gode råd til Engelsk A mundtlig eksamen - når man sidder i forberedelses lokalet .. ? og når man skal fremlægge det .. -
Supplering
ForumindlægJeg skal supplere Matematik A og Kemi B, så jeg vil gerne spørge om, man både kommer op i skr. og mdt. eller hvordan foregår eksamen? -
Eksistere Gud?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg vil spørge om Guds eksistens, hvordan kan man bevise at gud eksister? og hvordan kan man modbevise guds eksistens? tak.. -
Muslimer vs. Protestanter
ForumindlægI anledning af den statsstøttede afbrænding af den danske og den norske ambassade i Syrien finder jeg det nødvendigt i først omgang at fremsætte følgende – om end kontroversielle – hypotese: Islam er som religion og kulturgrundlag underlegen i forhold til Kristendommen (herunder især Protestantis... -
udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har hørt at man på nettet kan gå ind og finde et sted hvor man kan regne sit gennemsnit ud mht sine karakterer..Kan man det, og hvor? Jeg går på HH og udregningen af karakterer er ikke så enkel som den gamle måde at gøre det på...på forhånd tak..Gasern -
Læse op til HTX start :)
ForumindlægHejsa :) Jeg starter på HTX her efter sommerferien, og vil gerne holde min hjerne super skarp :P Men hvad kan jeg forvente at møde i det halvårige startforløb? Jeg vil være lykkelig (virkelig lykkelig), hvis nogle har nogle gamle opgaver fra 1.g, fag er ligegyldigt :D På forhånd tak :) -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
at holde sit studenterbevis åben??
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne læse medcin, da det er min storre drøm, men desværre har jeg ikke snitet til det. men jeg har hørt at man kan holde sit eksamensbevis åben. er der nogen der gider at forklare mig vad det går ud på. er helt blank på forhånd tak :) -
undren integration
ForumindlægHvad sker der hvis man integrerer to gange får man så et rumfang ? Måske et dumt spørgsmål - men hvis nogen kan svarer vil jeg være glad. -
Voyage 200 købes
ForumindlægHej, Jeg vil gerne købe en Texas lommeregner voyage 200. Er der nogen her, der vil sælge sådan en til mig? Mange hilsner Monika [email protected] -
Bortvist i 10. klasse, hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg er netop blevet bortvist fra 10. klasse og jeg undrer mig nemlig over om hvad jeg egentlig skal gøre. Kan jeg stadig søge på gymnasiet, eller er der slet ikke nogen muligheder? hvad gør jeg? I øvrigt har rektoren på skolen blandt andet også læst nogle beskeder op højt, som ... -
Er min SRP virkelig til et 7-tal?
ForumindlægHej alle, Jeg fik min SRP-karakter i mandags og til stor skuffelse fik jeg 7. Jeg får normalt 10 og 12 i alle fag, og både mine lærere og mine nærmeste er overraskede over min karakter. Den ødelægger virkelig mit snit og gør det væsentligt sværere for mig at komme ind på mit drømmestudie. Jeg ov... -
Selvstuderende
ForumindlægHej, Jeg tænkte om der var nogle herinde der var selvstuderende, da jeg gerne vil vide noget mere om det. -
Fraser
ForumindlægHvordan ser man fraser i noden? Jeg sidder f.eks. og skal analysere et instrumentalt jazz nummer, og jeg kan ikke se mig ud af hvad en frase er. Jeg har læst mig frem til at et tema er et længere stykke som går igen "en musikalsk sætning". Og at et motiv er en mindre genkendelig m... -
Bestem E(x) og værdier af p
ForumindlægHjæææælp -
Karakter bedømmelse
ForumindlægØnsker jeres erfaring med at klage over en karakter. Nogen der har haft held med det? Sagen er, jeg har fået en 00 i en skriftlig test, og jeg er enig i, at den indeholder nogle fejl. Men jf. UVM beskrivelse af hvad 02 gives for. Mener jeg bestemt min opgave lever op til de krav. Ser frem til a... -
Dumpede Mat B - Videregående uddannelse?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student her til sommer, og har nu taget et "friår" for lige at samle tankerne, og undersøge hvad der er af muligheder derude. Jeg dumpede matematik på B- niveau i 2.G, hvilket nager mig (jeg bestod i 1.G)... Tal, regnskaber osv. er ikke noget problem, men når det kommer...
