Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14321 til 14340 af 27765
-
Hjælp til uddannelsesvalg
ForumindlægHej alle sammen!!!! Jeg har brug for jeres mening til min uddannelsesvalg. Jeg går i 10. klasse nu, og til næste år vil jeg meget gerne på gymnasiet. Da jeg er bagud med 2 år, så har jeg overvejet at tage hf, fordi det er kort, men min vejleder og mange andre siger, at det bliver svært og meget h... -
Hjælp
ForumindlægHej jeg vil gerne spørge dem der bruger Googledrive. Min computer går tit i stykker , så for sikkerhedsskyld har jeg gemt alle min ting i googledrive. Men jeg har bemærket at hver gang jeg sletter noget fra min computer altså gooogledrive mappe så bliver den automatisk slettet fra googledrive... -
hotmail hacket...??
ForumindlægHej Det her handler ikke om faget IT, men jeg har personlige prblemer med min e-mail. Jeg har mistanke om at den er blevet hacket, er der nogleder kan hjælpe mig??? Jeg har prøvet alt, skrevet til dem og det fører ikk til andet en diskussioner, jeg har prøvet at svare på mit hemmelig spørgsmål, ... -
Hjælp til problemer med computer
ForumindlægDen genvej jeg plejede at have til Internettet på mit skrivebord - og i menuen Start er væk. Jeg har været ved at fjerne noget i tilføj/fjern programmer, og er bange for jeg er kommet til at trykke på noget forkert. Jeg håber meget nogen herinde kan hjælpe - enten med at fortælle hvad jeg kan gør... -
Kan jeg komme ind på jura??
ForumindlægHej alle Jeg har lige fået min årskarakter og den ligger desværre på 6,8, jeg har regnet ud hvad jeg regner at få til eksamen osv. og kommer op op et slutgennemsnit på de ca 7,5- 7,7. Problemet er bare at jeg vildt gerne(ekstremt) vil studere jura på KU. Jeg ved godt at adgangskvotienten er på... -
eksamensopgave på modul 1 socialrådgiver
ForumindlægHej socialrådgiverstuderne. Jeg sidder med min eksamensopgave på modul 1. Jeg skal skrive om jura delen, men jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg skal dele mit afsint op. Jeg er bange for jeg har for meget med som jeg ikke burde at have med. Så er der ikke en venlig sjæl som kan sende... -
eksamensopgave på modul 1
ForumindlægHej socialrådgiverstuderne. Jeg sidder med min eksamensopgave på modul 1. Jeg skal skrive om jura delen, men jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg skal dele mit afsint op. Jeg er bange for jeg har for meget med som jeg ikke burde at have med. Så er der ikke en venlig sjæl som kan sende... -
Synopsis - nogle idéer?
ForumindlægJeg sidder og skal til at skrive synopsis til engelsk eksamen. Er der nogen der har nogen idéer? Har overvejet "Pheromones", altså feromoner - har også prøvet at finde lidt informationer om det, men jeg er bange for det bliver lidt for meget redegørende og lidt for lidt analytisk. Er d... -
Biologi-geni - kig her,
ForumindlægDette her er min sidste mulighed for hjælp. Jeg forstår mig IKKE på biologi, ligemeget hvor meget jeg læser, tager notater osv. Jeg er så i den uheldige situation at skulle op i det til eksamen. Da jeg er meget bange for at dumpe håber jeg der er en der gider og har tid til at hjælpe mig. Evt ov... -
Funktioner
ForumindlægHej hvis Vi fx i en opgave får af vide løs denne her andengradsligning og jeg så i konklusion bruger jeg opgaves formulering til at skrive konklusion hvor jeg bare bytter om på ordene fx skriver jeg i konklusion jeg har løs denne her andengradsligning til ..., vil det betragtet som snyd? Altså ... -
Må man korte ned?
ForumindlægJeg er undertidspres. Min fremlæggelse er alt for lang og kommer til at overskride de ca. 10 minutter, så vil bare lige høre om det okay at korte ned og ændre lidt i sine problemstillinger, så man kan forklare det hele på 10 minutter. Derudover udover har jeg lavet et spørgeskema, som jeg er ban... -
IODTAL/DOBBELTBINDINGER/ADD.REAKTION
ForumindlægHej! jeg skal snart op til eksamen og har tænkt mig at vise en additionsreaktion med fedststoffer/fedtsyrer og Iod, og derefter komme ind på iodtallet som jo er et mål for antal dobbeltbindinger i fedtsyren, og som afgører hvor umættet et fedtstof er. Hvis jeg nu fortæller lidt om iodtallet, e... -
iodtal og fedtsyrer HJÆLP!
ForumindlægHej! jeg skal snart op til eksamen og har tænkt mig at vise en additionsreaktion med fedststoffer/fedtsyrer og Iod, og derefter komme ind på iodtallet som jo er et mål for antal dobbeltbindinger i fedtsyren, og som afgører hvor umættet et fedtstof er. Hvis jeg nu fortæller lidt om iodtallet, ... -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
Uret tikker - HJÆLP (fysik)
ForumindlægHej, jeg skal op til fysik eksamen i morgen, og har 24 timers forberedelse. Jeg har trukket "Big Bang teori" Der står, at jeg skal give en mundtlig præsentation af emnet Verdensbilleder "Den faglige samtale vil tage udgangspunkt dels i din præsentation, dels i en ønsket omtale af... -
Matematik B, Hf
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil gerne dele min tanker med jer. Det drejer sig om matematik B som er vanskeligt for mig og føler ikke længere motivation til at lære noget. Har tænkt meget over hvad jeg skal gøre og om der overhovedet findes en udvej for at fjerne valgfag mat B. Jeg går på 2.HF og er bang... -
Ideer til gode gymnasier i nærheden af søborg
Forumindlæghej Jeg skal snart ud i 9.klasse, og jeg er meget i tvivl om, hvilket gymnasium jeg skal vælge. Jeg ved jeg skal vælge min linje, som er mat A, bio A, Fysik B og kemi B. Kan I hjælpe mig med at komme med nogen gode gymnaiser, fordi jeg er meget i tvivl og er lidt bange for, om det gymnaisum jeg ... -
Gennemsnit og erfaring til optagelse på JURA!
ForumindlægHej. nu prøver jeg lykken her. Jeg har søgt ind på Jura i hele landet, for jeg brænder for den udd. Men jeg er bange for at jeg ikke bliver optaget. Ved ikke hvad min gennesnit er pe endnu, da jeg stadig er igang med hf. bliver færdig til sommer. Jer der har læst Jura, hvormeget har jeres gennems... -
Matematik A, Fysik B og Kemi B
ForumindlægHej. Har overvejet at starte på en HHX uddannelse, da jeg synes at fagene såsom international økonomi, virksomhedsøkonomi osv. lyder spændende. Interesserer mig også for naturfaglige fag, og på det gym som jeg skal starte på, er der heldigvis en science-linje med fagene Matematik A, Fysik B og ... -
KLAGE
ForumindlægHej mennesker :) Jeg har i mit studieretningsprojekt fået 7, hvilket er et godt karakter, selvom jeg faktisk havde forventet mere. Dog talte jeg med mine vejledere, som sagde at det for det meste var cencoren som havde trukket mig ned over nogle ubetydelige ting i opgaven. Derfor har jeg tænkt ...
