Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14381 til 14400 af 22496
-
HJÆLP! TYSK (Was hast du getan?)
ForumindlægHar lige været oppe og trække til 24 timers tysk, har trukket teksten "Was hast du getan?" af Christa Grasmeyer. Nogle der har arbejdet med den eller ved en masse om den? Tak på forhånd :) -
For nemt at snyde til mdt. eksamen?
ForumindlægTil mange mundtlige eksamener får man udleveret et stykke materiale, som man får tid til at forberede i et andet lokale. Der er intet der forhindrer eleven i at søge oplysninger på nettet, hvis vedkommende har en bærbar med, eller kommunikere med omverdenen på andenvis. Det kan reelt set ikke opd... -
Forskel på normal og binomialfordeling?
ForumindlægJa, hvad er forskellen på normalfordeling og binomialfordeling? -
Hjælp det haster virkelig :/
ForumindlægAltså jeg skal til mundtlige eksamen næste fredag, og jeg har valgt en emne omkring When love gets difficult.også har jeg også nogen punkter omfeks what is lov og ther are many different love. Problemet er at jeg kan ikke komme igang med at hvad jeg skal starte med :( er der ikke nogen som der k... -
Mitose/ Meiose
ForumindlægHeeej Er dettte rigtigt: Meiose: Slutresultatet bliver genetisk 4 meget forskellige kønsceller, som indeholder det halve kromosomtal, nemlig 23 i hver celle. HVad med mitose?? Hvad er slutsresultatet? antal kromosomer? -
Fysik begreber; Proton, isotoper.. ;/
ForumindlægHej alle! ;) Håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg skal op til fysik eksamen her på Tirsdag, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det nu er at følgende er: Protoner, neutroner, ioner og isotoper er? ;/ Jeg ville også gerne lige have helt styr på hvad gamma, beta og alfastråling er? :) Tusind ... -
Vanitas
ForumindlægHej.. Jeg skal vide en masse om vanitas billeder og historien, men jeg kan ikke finde noget på nettet.. så hvis der er nogen, der har noget må I meget gerne hjælpe! pls help meee.. -
gengivelsesstrategi?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvad gengivelsstrategier er? jeg har prøvet at læse herinde men der er ikke rigtig noget der hænger fast.. vi har ikke haft om øjet, tanken og følelsen så det hjælper mig ikke rigtig.. Er det om Raphael har valgt at afbillede Madonna som en verdslig med runde lår og Ma... -
analyse teksten: als die mauer fiel
Forumindlæghej folkens :) Er der nogen som har læst teksten Als die Mauer fiel, og har lavet en analyse af den?? håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd :) -
Matematik
ForumindlægAnders har de sidste 4 år fået 3% I lønforhøjelse pr. halvår. Hvor mange % (helt tal) han han fået i lønforhøjelse pr. år Hvad skal regne ud her -
Engelsk disposition
ForumindlægHej Forleden dag trak jeg emnet "Music and Fame" i engelsk, og jeg er lidt på bar bund, omkring hvad jeg vil fortælle om.. Jeg har tænkt lidt på at evt. fortælle om rollemodeller. Altså det at der både findes gode og dårlige rollemodeller, eller også tænker jeg lidt på, at... -
Differentialligninger
ForumindlægJeg skal til matematik eksamen og har nogle spørgsmål om differentialligninger. Jeg mangler en præcis definition af hvad en differetialligning er. Samt hvad der menes med hæmmet og uhæmmet vækst? -
Bølger med vægt på lys
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen og skal snakke om bælger hvor jeg skal ligge vægt på lys bølger. og under samtalen skal vi tage udgangspunkt i lysets brydning i et optisk gitter. er der nogen der har guldkorn til lys bølger? og hvad er et optisk gitter? nogen link evt?? Hjææææælp! :) -
3D: Ligning for plan
ForumindlægEn plan rummer punkterne B = (- 1, 3, 8), C = (0, 7, 0) og D = (1, 1, 1). Beregn en ligning for planen gennem disse tre punkter. Kan nogen hjælpe? -
Afstem en kemisk reaktion
ForumindlægHej, jeg skal til at have kemi på B-Niveau. Men jeg har ikke haft det i et helt år på C-niveau, derfor ved jeg ikke hvordan man afstemmer en kemisk reaktion ? . Er der en regel ? Formel, noget man kan bruge så man ved hvordan ? Har virkelig brug for hjælp, på forhånd tak : ) -
Division og 0
ForumindlægHej alle sammen Der står i min bog, at man ikke må dividere med 0, og det har jeg egentlig vist længe, at man ikke må. Men bogen giver ikke en forklaring? Hvorfor ikke? Problematikken som jeg ser det kan måske eksemplificeres ud fra følgende "ligning" x/0 = 5 <=> x=0 gø... -
two sentences
ForumindlægHej alle.. Har skullet oversætte de to følgende sætninger, men er lidt usikker på, om det er korrekt. Når først de forstår sproget, vil det hele blive lettere. Once they understand/get the language, it will be much easier. Find oplysningen: Hvad svarer 1 pint til i liter? Find the information: W... -
Integrering v. substitution.
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig på eksamen og har nogle problemer med at forstå og bruge substitutionsreglen, så håber lidt, at der er nogle, der gider at prøve at forklare, så det er lidt mere forståeligt. Jeg er med på, at jeg skal gennemskue, hvad der er f(x), g(x) og hvilken der er g'(x)... -
Programmering
ForumindlægEr der nogen der er gode til programmering? Jeg skal nemlig ha lavet et program og jeg bruger selv Java .. -
Oversættelse af tekst
ForumindlægHej :) Jeg skal oversætte en tekst i engelsk, og ville spørge om, der ikke er en venlig sjæl derude, med lidt overskud efter en hård skoledag :D tror ikke den vil volde problemer for de fleste, men er ikke selv så god til at oversætte fra dansk til engelsk. Alle ved, at det med at blive voksen i...
