Søgning på: tysk notater. Resultater: 14801 til 14820 af 18469
-
Importtolden
ForumindlægHej! Jeg kan ikke helt finde rundt i ovenstående! Er det nogen, som specifikt kan skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvilke konsekvenser det fik for henholdsvis Nord og Syd. \n\nMvh. -
Matematik undervisning søges
ForumindlægHej jeg er en dreng på mat A+ som har brug for hjælp til matematik...Jeg bor på østerbro...Nogen der kunne være interesseret? -
Isomeri
ForumindlægHvad betyder begrebet geometrisk isomeri.\nOg hvad er årsagen til eksistensen af geomestrisk isomere molekyler...\n\nNogen der vil være flinke at forklare\n\npå forhånd tak -
Nazisme / SSO
ForumindlægSkal skrive om ideologien bag nazismen og dens påvirkning på den politiken, der blev ført under Hitler.. Nogen der har nogle tips og tricks? Eventuelt nogle bøger eller andre ting der kunne hjælpe -
trancendent (pi)
ForumindlægAt pi er trancendent betyder at det ikke kan udtrykkes i et polynomium med rationale koefficenter. Hvorfor er det ensbetydende med at det viser at "cirklens kvadratur" er en umugelighed? -
Rettelse af et par linier
ForumindlægEt par linier der lige skal checkes igennem. ;) Ich habe ein Traum. Ein Traum dass die Berge sind sehr hohe und fantastische, dass sie sind grau und Schneebedeckt an die Gipfel des Berges, dass sie sind Paradies. Aber der Traum ist nicht Wirklichkeit – im Gegenteil faktisch. Die Berge sind nicht... -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
Oversættelse
ForumindlægHej..Nogle der har lyst til at kigge oversættelsen igennem??På forhånd tak.Junge Generation in der DDRInden for de sidste år er der udkommet flere interessante bøger, som giver et nuanceret billede af livet i DDR, fordi de ikke kun indeholder officielle østtyske informationer eller gengiver udenl... -
HJÆLP!
ForumindlægI vesttyskland køber Jørgensen et lille tv for 425 D-Mark. kursen på D-Mark er 348. ... -
terminsprøverne i år..
ForumindlægEr der så evt nogle der ved noget om tyskeksamerne fra 2000, 2001, 2002 og 2003? Det ville være så dejligt... -
Nem at svare??
ForumindlægHvad hedder køn er danmarkEx: Die schweiz Die/der/das eller noget andet? Dänemark? -
molins model
Forumindlæghej! er der nogle der kan forklarer mig molins model? -
Hjælp til Malaschewski oversættelse
ForumindlægHej. Jeg søger én, der gider kigge min Malaschewski oversættelse igennem for fejl. Det ville være fedt. På forhånd tak for hjælpen. Mvh. Thomsen86MalaschewskiDer deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „Süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie “Das Beste aus meinem Leben“ ihn berühmt gemacht... -
DELPRØVE 1, Engelsk A!
ForumindlægHello Hvad synes i om delprøve 1 engelsk A niveau? Der er mange der synes den var svær :S Den med adverbier/adjektiv skulle man beksrive dem salmet eller tage dem en for en og beskrive dem ??.. JEg tror nemlig jeg har misforstået den del.. btw. Den første hvor man skulle rette fejl, var det ikke ... -
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette min stil?Dansk version:Adem er 14 år gammel. Hans forældre er tyrkiske, men han er født i Tysklanf. Da han var 7 år gammel, fortalte hans forældre om deres gud Allah. Siden da, har han troet på Allah. Nu går han i Koranskole hver uge. Den fortæller ham, hvordan man... -
Mundtlige eksamener=helt blank!
ForumindlægHej alle!Nu har jeg fundet den røde trød, der tydeligvis viser at jeg KUN kan finde ud af de skriftlige eksamener. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue de mundtlige, jeg ved ganske enkelt ikke hvad de vil have. Jeg har lige være oppe i historie B, og selvom der var et emne jeg ved MEGET om, også af... -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
Terrorisme eller frihedskamp?
ForumindlægHej, jeg sidder med to spørgesmål i samfundsfag der lyder: Forklar er forskellen mellem frihedskamp og terrorisme. Sammenlign de forskellige former for terrorisme og forklar forskellene. Håber der nogle der kan hjælpe- -
Engelske ekstemporaltekster
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i engelsk og frygter ekstemporalteksten, som man trækker inde til selve eksaminationen, og tænkte på, om der er nogle herind, som har nogle liggende, som jeg kan øve mig på?Det ville være en stor hjælp - tak :) -
plegede
ForumindlægJeg har med stor interesse fulgt med i en tidligere tråd, hvor ordet plejede indgik... Jeg har også et spørgsmål... Hvordan ville man sige: de vidste, at de plejede at gå i seng kl. 22 & han har forsøgt at finde en lille gave... Mine bud: sie wussten, dass sie pflegten, um 22 Uhr ins Bett zu ...
