Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14801 til 14820 af 321608
-
Program til at tegne vektorer
ForumindlægHej. Jeg tænkte om der er et program til at tegne vektorer i? Man kan ikke i Graph vel? -
rumfangsformel om x og y
ForumindlægHej Hvorfor kan man sætte pi udenfor integralet i formlerne for omdrejningslegmerne? :) Tak på forhånd.. -
proccent regning vha poissonfordeling;hvordan?
Forumindlægjeg har regnet a og b men har lidt forståelsesproblemer med c... håber nogen kan hjælpe :-) -
Organisk kemi
ForumindlægHej alle er der nogen der kan hjælpe med følgende opgave, jeg tænker at der er tale om carbon atom nr 2 fra venstre, men jeg er ikke sikker. -
hjælp til Kommpleks ligning
Forumindlæghej er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig med denne ligning: √(-(2 )/3+i√((-1)/9)) det er med commpleks tal -
Hypotese test
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig jeg skal lave en hypotesetest.Menn skal man ikke bruge en stikprøve til hypotesetest jeg har kun nogle tabel tal? Hvordan gør man? -
Islam - Holdninger
ForumindlægSkal snart fremlægge om Islam. Har fået en lang række spørgsmål af min lærer. Der er et par af dem jeg har meget svært ved 1. Hvilken holdning har man til f. eks biblen? 2. Hvilken holdning har man til jøder, kristne og ikke-muslimer? 3. Hvad er deres livssyn? Jeg synes de to første er svære hvis... -
Personlige pronomier, hensynsled
ForumindlægHej folkens. Jeg er virkelig på røven. Jeg skal i min spansk aflevering oversætte en tekst, og bruge personlige pronomier. For at kunne gøre dette skal jeg sætte, kryds, bolle, firkant og trekant.( som man lærte i folkeskolen). Jeg kan virkelig ikke finde ud af at sætte firkant, nogen der kan hjæ... -
Medicin
ForumindlægHvor mange herinde har tænkt sig at læse medicin? Just a thought.. Maria -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
lovlig tortur?
ForumindlægNu har USAs ledere vedtaget at tortur skal være lovligt. Hvad mener I om det?Jeg synes selv at det er en uhyggelig afvikling. Retten til at være et frit mennske indskrænkes yderligere, når magthaverne må tortere modstanderne.Jeg mener aldrig, at tortur kan være i orden. Udøveren vil være som den,... -
hjælp til sidste opgave
ForumindlægOpgave 10 Befolkningstallet i Dødby er i mange år faldet med en fast procentdel hvert år. I løbet af 10 år falder befolkningstallet således med 15 %. I 2010 var der 15000 indbyggere i byen. a) Opstil en forskrift for sammenhængen mellem år efter 2010 og indbyggere i byen. 15/10=1,5% ... -
EU's planøkonomi
ForumindlægEU bruger så høje afgifter på sukker at det ikke kan betale sig at impotere det fra udlandet heribland Afrika. Det er en lov, der opstod efter 2. Verdenskrig, da Europa var meget svagt stillet. Hvis man fjernede denne afgift ville det åbne op for en international, markedsøkonomisk handel, hvilk... -
matematik hjælp
Forumindlægjeg har et spørgsmål, som har voldt mig en del problemer, mit spørgsmål er: vi har en mængde A={x+iy, hvor x,y er rationelle tal } og mængden A er komplekst. og i= sqrt(-1) jeg skal så vise at mængden A er tællelig. Håber nogle kan hjælpe mig, for har brugt en del tid på det, ... -
Konservative mærkesager
ForumindlægHej.. Er der en der er sød at fortælle mig Konservative mærkesager ? og hvad de vil gøre bedre? -
komparativ diskursanalyse
ForumindlægHvad er komparativ diskursanalyse? og hvilke samfundsfaglige metoder kan man anvende i en synopsis om Golfkrigen (90-91) jeg er helt lost... håber der sidder nogle kloge hoveder der kan hjælpe:) På forhånd tak:) -
Debat: Danmarks fremtid
Forumindlæg“Denmark has high rates of corporate and personal income tax and has never been considered a financial centre.” Citatet og dets indhold har ophav på en hjemmeside, hvis formål er at sætte potentielle udvandrere (privatpersoner såvel som virksomheder) i stand til at vurdere, hvor det vil være ford... -
Beregn allelfrekvensen af mutant- allel og normal- allel.
ForumindlægGlycogen storage disease type 1 er en arvelig sygdom, der nedarves autosomalt recessivt. Sygdommen medfører, at kroppen ikke kan nedbryge glycogen til glucose. Der sker en ophobning af glycogen i leveren. Sygdommen skyldes en fejl i genet G6PC, der koder for dannelse af enzymet glucose- 6- phosph... -
Spørgsmål ang KG
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående Københavns åbne gymnasium. Kan i fortælle mig om hvordan det gymnasie er (fagligt og socialt) 1. Lærerne 2. Eleverne 3. Evt diskrimination mellem eleverne og lærerne (tosprogede) 4. Bliver man h... -
rettelse
Forumindlæghejsa..synes i at denne tekst kunne omfumleres, evt. rettelse for fejl, eller om sætningen lyder korrekt.Tak.Hele verden er omgivet af radioaktivitet selv vores føde. Selv normale ting som en røgalarm, sidder der en radioaktiv kilde, som ionisere røgpartikler. Det opdager en sensor og røgalarmen ...
