Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14861 til 14880 af 57177
-
mennesket ?
ForumindlægHej når jeg har et emne om forbrænding af fossile stoffer og hvorn de skader vores miljø, samt svovl. altså selve rapporten er om forbrænding, meeeen hvad har det med mennesket at gøre ? : / tak på forhånd -
Buses eller busses???
ForumindlægHej Hedder det "buses" eller "busses"? På forhånd tak -
Familie - den eller de?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her med en spansk-oversættelse hvor jeg skal oversætte "Derfor flytter familien til Mexico City" Jeg er i tvivl om, om jeg skal bøge flytter i 3. person ental, eller 3. person flertal? "De" flytter jo. Men samtidig er familien, altså "den" der ... -
bi-og ledsætning
Forumindlægskal der ikke komma,hvis en bi- kommer før en ledsætning? Tak på forhånd -
Karakterblad
ForumindlægHej allesammen, vil bare hurtigt spørge, om den første karakterblad i 9.klasse gælder, eller er det kun den sidste (3. karakterblad)?Havde ikke verdens bedste snit, og jeg skal have forbedret den en del, da jeg gerne vil blive læge. -
Videregående uddannelse eller forsvaret
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne gøre karriere inde ved forsvaret. Men jeg har søgt om at komme ind på skibsofficer uddannelsen, fordi jeg elsker at sejle, og med den uddannelse kan jeg gå direkte til officersuddannelsen i forsvaret. Meen mit problem er at jeg nok mere har lyst til at gå hele vejen i fo... -
engelsk
ForumindlægKan i tjekke mine sætninger om jeg har sat apostrof korrekt -
Oversættelse til imorgen. Vigtigt for mig
ForumindlægHejsa allesammen, jeg har sat og oversat opgaven på computeren, men kan ikke rigtig få alle disse ting fra oversættelsen til at passe sammen. :// her er det danske som skal oversættes: I aften går Dolores i biografen med Dora og hendes forældre. De skal se H.C. Branners "Søskende&q... -
Oldtid eksamen
ForumindlægJa så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg... -
Sportsanalyse
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at lave en markedsføringsplan for Em i Volleyball når det kommer til Danmark i 2013. Jeg har lavet et spørgeskema som jeg har sendt ud, hvor jeg spørger ind til forskellige sportsgrene, og samtlige personer ser kun fodbold og håndbold, mit spørgsmål er så til jer,... -
hjælp med engelsk fremlæggelse .. rettelse! (:
Forumindlæger der ikke pleas nogen der vil rette det for mig!? (: The film American History X is about a "nuclear family" in LA Father Works as a fireman, but one day become father died while he was off a fire in a black neighbourhood, he becomes shot by a black drug dealer. Derek who is the... -
Yder hjælp til oversættelse
ForumindlægHejsa! Jeg er sprogstuderende og vil derfor gerne hjælpe jer derude, der har problemer med oversættelser fra dansk-engelsk, engelsk-dansk, tysk- dansk eller dansk-tysk! Jeg kan også være behjælpelig ved danske tekster, som skal tjekkes igennem for grammatiske fejl og sætninger som skal omformuler... -
Samfundsfag + Historie
ForumindlægHej alle, jeg går på HF i øjeblikket, og skal derfor skrive en EP (Eksamensprojekt), for at kunne færdiggøre en fuld HF. Jeg har pt. religion, samfundsfag og historie og opgaven skal laves ud for 2 fag. Derfor har jeg valgt historie og samfundsfag, da jeg finder dem mest interessant. Har i nog... -
Terminsprøver - én gang for alle!
ForumindlægJeg synes efterhånden mange af indlæggene om diverse terminsprøvestile er ved at være en smule uoverskuelige. Så måske kunne det være rart, at man én gang for alle kunne få sat på plads kort og præcist, hvilke stilehæfter/emner der er blevet brugt i hhv. dansk og engelsk til terminsprøverne i år.... -
TAle..
Forumindlæghallo dudes :) jeg skal forestil mig at jeg er georg brandes. jeg skal skriv en kort tale på nutidigt dansk, om hvad der er galt med litteraturen anno 1871 på det tidspunkt du (brandes) holder dine forelæsninger over Hovdstrømninger o det 19 Aarhundredes litteratur... Nogen der kan hjælp mig iga... -
rettelse af artikel om anbefallinger af film
Forumindlægkan i godt rette denne tekst. Engelsk er et af mine dårlige sider vil blive lidt glad vis i gad her er den: Film you must see The movie I will recommend to you it’s the movie I am a Legend. The main character in this movie are named Robert Neville who are been played by Will smith. He live... -
En lille interview - er der fejl?
ForumindlægWhat´s up nigger, may I talk to you in a few minutes?Yes, why not nigger?Why is you her today?There are 2 greces. It one grece is that I promist one of my friends and it second is that I will meet new friends. I'am just moved to.How think you that live in Paris?It is very nice city and everyb... -
oversættelse
ForumindlægHejsa, kan nogen oversætte dette stykke? Uden at bruge google oversæt for der forstod jeg ingenting. "The Sour Krout the Men at first would not eate untill I put in pratice a Method I never once knew to fail with seamen, and this was to have some of it dressed every Day for Cabbin Table, ... -
Hjælp til få grammatik fejl i min engelsk opgave
Forumindlæghej jeg vil ikke have i retter det ligeud men fortæller hvad jeg laver fejl i, fx en eksempel i kan skrive jeg laver fejl i navneord. så jeg selv kan rette dem og lære min fejl så jeg ikke gøre det samme fejl igen, men det er jer der bestemmer hvordan i vil hjælpe mig Describe what X-Factor is... -
Oversættelse - rettet...
ForumindlægFølgende har jeg oversat, noget som vil være så venlige at rette? Hos mekanikeren I løbet af 90'erne vil lægen blive afløst af mekanikeren, som har alle former for kunstige legemsdele på lager. Følgende samtale kunne være en fremtidig konsultation: En mand kommer ind i Georgs Kropsreparations...
