Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14861 til 14880 af 18958
-
Store begyndelsesbogstaver i overskrift?
ForumindlægOverskrift: "Danisk rules and customs". Skal navneordene - altså "rules" og "customs" - skrives med store begyndelsesbogstaver? -
Tar kun 5 min? mega kort :)
Forumindlæghejsa Håber i vil kigge på det værste grammtikfejl. Det sidste kan jeg ikke oversætte til dansk..hvis i har tid vil i lige kigge på det :D mvh..deniz Ps: hvis i ikke orker at kigge på det sidste..er det okey „Der Eisenhans“ handelt von einem kleinen Jungen, wie er heißt Eisenhans. Es war e... -
FYSIK: Enheder?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvilken enhed ΔL skal have: ΔL = α · L · ΔT ΔL = (12·10-6 K-1) · 20 m (1300 K - 110 K) = 0,2856 Skal enheden ikke være i meter? -
Nogen der kan hjælpe med at rette?
ForumindlægDen danske: Vi møder Peter, som sidder på et motel nær lufthavnen nær Brisbane. Brisbane er en by i Australien, og vi tænker han må være trist fordi Australien er et smukt land, og han skal være der alene og får tænkt hans liv igennem. Han er endt i Brisbane, og er egentlig meget frustret ... -
afleveringer
ForumindlægHej.. Jeg går i 9. klasse, men jeg har tænkt mig at tage gymnasiet, og har tit fået avide at der er mange afleveringer - fedt! Men hvor lang tid har man ca. til hver aflevering? (Cirka??) -
bestemt eller ubestemt i følgende sætninger
ForumindlægHer er 10 sætninger og vil gerne være sikker på de er rigtige: 1. Sie ist in __den__ Polizisten (m) verliebt. 2. Er schreibt ein Buch über ___der___ Energieversorgung (f) in Deutschland. 3. Sie sind an ___die___ ganzen Sache (f) nicht interessiert. 4. Das Publikum wartet auf ___den__ Clown (m). ... -
das/es
ForumindlægHvornår bruger man ES på engelsk, og hvordan das. Fx. Det er rigtigt = Das ist rictig Det betyder da det samme ikke? -
Videnskabelig teori - verifikation og falsifikation
ForumindlægHej... Jeg har fået til opgave i faget metode og videnskabsteori at skrive en opgave om hvorvidt noget kan kaldes en videnskab, hvis det skal betømmes ud fra kriterierne verifikation og falsifikation. I opgaven skal man selv finde nogle argumenter, og så betemme om disse argumenter er videnskab. ... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen rigtig gode tyskfolk, som kan se denne oversættelse igennem og tjekke for fejl ;) Das Opernball in Wien ist ein großes Ereignis, das jedes Jahr in Februar stattfindet. Unter den vornehmen Gästen gibt es sowohl ausländische Diplomaten als Repräsentanten für die öster... -
?????????????????
ForumindlægHvad er det modsatte ord af tørstig? man kan være sulten og man kan være mæt man kan være tørstig og man kan være ? -
Et par gode internetsider?
ForumindlægHej, Jeg søger nogle sider på nettet som fortæller noget uddybende om hvad, der foregår i Nordkorea lige op til Korea-krigen. Jeg har prøvet wikipedia, cia og historie-nu.dk, og ingen af dem fortæller særlig meget om det... Det haster temmelig meget. -
kompleksbinding!
Forumindlæghvad består kompleksbinding af? -
"The rise and fall of..." Det danske udtryk?
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i en 3. årsopgave i "Shakespeare" og kunne godt tænke mig at vide, hvilket dansk udtryk man kan bruge om "the rise and fall of..."? Er der nogen, der ved det? Har prøvet med "opstigning og fald", men det lyder ikke helt rigtigt :) Og jeg kan he... -
Grammatik i oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen. -
Fejl i sætning
ForumindlægHej allesammen, er der nogen som har lyst til at fortælle mig fejlene i de her sætninger? He had saved up money for his pension but unfortunately lost them on gambling There is good news for everybody who receive help from the social system Tak på forhånd :-) -
Stil....
ForumindlægHey jeg skal aflevere en stil som hedder "Sandt eller falsk". Genren skal enten være en manuskrift (tale) eller en artikel. Målgruppen er de unge. Opgaveformuleringen lyder: "Formidling og konstruktion af virkeligheden. Menneskets behov for helhedsfortolkninger." Jeg ved ikke... -
rettelse.. haster!
ForumindlægHej.. En der gider rette det? Har forsøgt men er i tvivl et par steder. Prikkerne er navne/steder jeg ikke vil opgive. Ich will ein bisschen von mir und meine familie erzählen. Ich heisse Julie und ich bin 15 Jahre alt. Ich wohne in ... Es ist ein klein Dorf und ich finde es sehr langweilig. ... -
adgangskrav
Forumindlæghej! passer det virkelig at der er adgangskrav til gym nu på 8.5? håber da ikke at det passer..! passer det? <3333 -
novelle
ForumindlægEr der nogen, der kender en novelle, der handler om en person da skal rejse. det skal løses en eventuele problem med rejsen! Det haster! Håber, at I kender nogen. Tak! -
ret
ForumindlægIn meiner Freizeit spiele ich unter anderem Handball mit der stark Jonas und Katja aus meine Klasse, und LAVER LEKTIER, OG ER SAMMEN MED VENNER. - Hvordan ville man evt. kunne oversætte det? - Hvornår/i hvilken sammenhæng kunne man skrive: ”meinen Eltern” ... nogen der kan give et eksempel? Da...
