Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14921 til 14940 af 48931
-
Seriøst problem!!
ForumindlægSidder med et seriøst problem! :( Det dreher sig self om tysk. Problemet er at jeg på ingen måder fatter tysk grammatik, men scorer alligevel 12-taller!??? Jeg kan bare hører når det skal være rigtigt, startede med at snakke tysk da jeg var 6! Stilene er selvfølgelige ikke fejlfrige, men det ... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej alle :-) Jeg er 15 år, og går i 9'ende klasse. Her for tiden har vi rigtig, rigtig mange prøver, afleveringer og lektier, og jeg ved godt at det kun bliver værre. Jeg vil sige at jeg jeg klarer mig ok i de fleste fag, specielt dansk og engelsk. Jeg arbejder meget hårdt i skolen, og er... -
Hjælp Til Oversættelse
Forumindlæg-- Min veninde og jeg har lige siddet og lavet følgende oversættelse, men er vi helt gal på den? --- Kære Mary Det var vel nok skuffende at besøge London igen efter så mange år. Jeg er sikker på, at London i dag konkurrer med Rom om at være Europas kedeligste hovedstad Man kan undre sig ov... -
2 måneder
ForumindlægHej Jeg skrive ikke blot på vegne af mig selv men også en del af mine klassemarrater her i 1.g. Vores dansklærer har fra første time ikke givet os et godt indtryk pga. utrolig mange fraværs timer, som bliver aflyst i sidste sekund. Samtidig har vi også i 1.g kun skrevet 3 dansk stile som ikke er... -
Herr Witczak....
ForumindlægHej Witczak,er virkelig imponeret over dit arbejde herinde. Nu er det sådan at jeg desværre er i den situation at jeg skal skal aflevere tysk stil -og tre andre stile meget snart, så har desvære ikke al den tid jeg gerne ville bruge. Derfor vil jeg så høre om du evt vil rette min stil?Dog er det ... -
PAS PÅ - DIN LÆRER ER HER
ForumindlægI en tråd efterspurgte en bruger en vurdering af sin stil. En anden bruger skriver: Svar #6 I dag kl. 16:36 af JKL-31 (Studerende) Ellers kan du bare kopiere den direkte her ind i forummet. Altså som en alm. besked. Dog vil jeg på det kraftigste fraråde dig det, hvis din lærer søger meget på in... -
oversættelse
ForumindlægHej :)jeg vil gerne have lidt hjælp da jeg ikke er så godt til engelsk. så er der en der kan oversætte det her for mig ?tusind tak.It is short before three. I hear the messages in the radio I stand at the window and see on di road. Suddenly comes blue car with Hamburg characteristics the car stop... -
Hjælp til valg af uddannelse efter STX
ForumindlægHej med jer :) Jeg er en dreng på 18, og jeg overvejer pt. en masse forskellige uddannelser. I den forbindelse tænkte jeg, at det kunne være I have nogle inputs ;) Lidt om mig Jeg går på 3. år på STX, og har musik A - engelsk A og samf B. Derudover har jeg matematik på A, som jeg kun har ... -
Oversætning af tysk disposition?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på onsdag. Jeg har nu besvaret spørgsmålene på dansk og skal nu oversætte det til tysk. Desværre er jeg så dårlige at jeg vil få helveds masse fejl så jeg kunne godt bruge til hjælp fra jer :) Her er den: 1. Hvad betyder fodbold for mig? - For mig betyder fodbold at jeg ... -
Abstract
ForumindlægHej Jeg har skrevet mit engelske resume, og håbede på at der var nogen, der ville læse den igennem og rette for eventuelle fejl og eventuelle mangler. The study investigates the physical balance of the body at malnutrition and what impact it has on an athletic performance. The reasons for the de... -
Hør udtale
ForumindlægHej jeg er en dreng som er ret dårlig til engelsk, findes der en hjemme side hvor man kan skrive et ord på engelsk og så få det læst op, så man kan høre hvordan det udtales ? -
HASTER
ForumindlægHej da jeg er meget dårlig til engelsk, ville jeg høre om der ikke er en der gider rette min oversættelse fra dansk til engelsk. Den fylder kun 8 linjer og er i et let sprog :) Håber meget der er en der kan hjælpe. KH :) -
haster!
ForumindlægHey ! :D jeg skal meeget snart have de skriftlige eksamener i folkeskolen.... er der noget der tilfældigvis kender et link til almene spørgsmål og opgaver til matematik, geografi og retstavning? sådan noget i stil af, hvilken stavemåde er rigtig: ridser, risser, ridsser eller: 7*7*6=? eller: Hvad... -
Hvor lang tid??
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid man har til de forskellige eksamner (jeg går i 9. klasse). Skriftlig matematik - 30 time til færdighed, men hvor lang tid til problem? Dansk stil Diktat og læseprøve Biologi skriftlig Derudover skal jeg op i kristendom mundtlig, hvor man jo... -
om at hjælpe
Forumindlægjeg har et stykke tid hjulpet her på studieportalen og har netop gået efter at svare på hidtil ubesvarede spørgsmål - både "haster"-spørgsmål og nogle som har ligget lidt men når der så kommer én eller anden t... der tillader sig at stille spørgsmålstegn ved ens intentioner for at hjælp... -
Klage - haster meget
ForumindlægJeg bliver student på tirsdag med et snit på 9,9. Til næste skoleår søger jeg ind på psykologi-studiet på Københavns Universitet, hvilket krævede et snit på 10.0 sidste år. Jeg har i skriftlig dansk fået 4, hvilket er absurd set i forhold til alle minde tidligere præstationer samt årskarakter (1... -
fs10 dansk.......!
ForumindlægJeg er simpelthen ved at dø af stress lige nu... Jeg var op til fs10 dansk i tirsdags, og vi skulle skrive stilen (del c) som sædvanlig. Ja, så tænkte jeg, om der var andre end mig, som skrev nr. 3 ? Og skrev du det som et brev? Jeg havde åbentbart misforstået opgaven, og jeg bliver så ked af d... -
Dansk historieopgave - korstogene
ForumindlægJeg har valgt at skrive i historie. Har snakket med min lærer, og vi blev enige om korstogene i europa. Har reserveret nogle bøger fra mit bibliotek om korstogene. Har brug for hjælp til, at lave en problemformulering. fx "Hvilken rolle spillede korstogene i europa?" OBS: Den er først ... -
Abstract - HJÆLP
ForumindlægHej, jeg har siddet og skrevet min abstract (engelsk summary) til min SRO i mat/samf. Jeg har meget svært ved at se, om det er godt idet jeg er ret "skæv" til engelsk Håber der er nogen der vil gøre mig den tjeneste at kikke den igennem inden i morgen kl 12 :/ lidt sent ja.. men der er... -
Rettelse
ForumindlægHej!Nogen der vil rette de værste fejl i min stil?Caroline Wozniacki er i en alle af bare 11 år en af europas bedste tennisspillere. Hun træner hårdt for at opfylde sin drøm at en dag at blive verdens bedste tennisspiller. Men hendes forældre er bekymret for Carolines helbred. Caroline er kæmpe ...
