Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14941 til 14960 af 48931
-
Sammensætning af empiri, teori og metoder.
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive mit talepapir til min mundtlige fremlæggelse i AT og har i den forbindelse brug for noget hjælp. Jeg sidder og skal til at skrive noget om de teorier og metoder jeg har gjort brug af - men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet har gjort brug af nogle teorier... -
hjælp til idræts case
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp til denne lidt bøvlede opgave. Sådan lyder opgaven: Gitte (25 år, 172 cm høj, 52 kilo, fedtprocent 14, hvilepuls 40, max puls 205, blodtryk 120/60, maksimal iltoptagelse 3,23 l O2/min, lodret tyngdepunktsløft 20 cm) går til atletik. Som barn og teenager gik hun... -
Testene
ForumindlægHvem står for at lave de pågældene tests? Jeg forsøgte mig lige med en test omkring min viden om både Odysseen og Illiaden. Jeg skulle mene, at den var nogenlunde på plads, men der er adskillige spørgsmål, der undrer mig. I Odyssen: Spørgsmål 5. (Du svarede ikke korrekt)... -
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
konfust kompendium
ForumindlægDet "kompendium" der kaldes "stedord engelsk - engelsk grammatik", er noget af det mest forvrøvlede man kan tænke sig. -
Elastisk stød
ForumindlægHej.. Har en opgave jeg godt kunne bruge lidt hjælp til.. En kugle med massen 0.40 kg og farten 6.0 m/s indhenter en anden kugle med massen 1.0 kg og støder centralt og elastisk sammen med denne. Den lille kugle ligge stille efter stødet. Jeg skal så finde den store kugles fart inden og efter stø... -
Hjælp
ForumindlægHey er der nogle der kan handels engelsk.. Har det på B niveau .. -
please hjælp pleaaase :(
ForumindlægJeg har skrevet en engelsk essay som handler om "Spending money on museums and art galleries is a waste of money". Den er ikke så lang, men jeg vil gerne have af vide om det lever op til kravene for en engelsk essay og engelsk grammatik :) sætter stor pris hvis i lige vil give det et ... -
Søger privat lektiehjælp..
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, der har færdig gjort min 10.kl. og går på Produktionsskole nu. Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, da min drøm er at starte på HF næste år. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums n... -
lille eng. ordsprog til dansk
Forumindlæghvordan er det nu man oversætter: "Don´t fight it - go with it" til dansk?Jeg ved ikke om det er sådan ordsproget hedder på engelsk men det er i hvertfald hvad jeg kan komme i tanke om. -
American psycho
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive SRP om American Psycho, i fagene engelsk og psykologi. Vil gerne have et overblik over opsætningen samt inspiration osv. Er der nogen som har skrevet SRP om det samme, og vil sende det til mig? -
Er dette korrekt oversat? hurtig svar bedes.
ForumindlægJeg har en lille tekst på dansk jeg har forsøgt at oversætte til engelsk. Er det korrekt oversat? Her er beskæftigelse og underholdning til mange timer. oversættelse: Here is activity and entertainment for many hours. Håber I vil hjælpe mig. -
opgave inspiration
ForumindlægHej Jeg skal skrive projekt i engelsk A og psykologi B og mangler et emne. har overvejet noget omkring ondskab eller noget i den retning, alle andre forslag om evt. bøger eller emner er velkomne, -
flertal af "walkman"
Forumindlæg1. Hedder flertal af "walkman" = "walkmans"? 2. En computermus hedder "computer mouse" på engelsk, men hvis der er flere computer mus, siger man så "computer mice"? (lyder lidt mærkeligt) -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
Ordsprog - Søger en side hvor man kan oversætte
ForumindlægHej Jeg søger en hjemmeside eller andet, hvor man kan oversætte danske ordsprog til de tilsvarende engelske. Findes der sådan nogle sider? Har søgt Google igennem og ikke rigtigt fundet dem jeg skal bruge, har en ordbog men her kan jeg ikke slå dem op. -
utilfreds med karakter - klag
ForumindlægPå min skole er der rigtigt mange der er utilfredse med deres karakterer, mange i en klasse er dumpet. En af vores lærere har opfordret os til at klage. Der er totalt kaos med cencorerne, siges det. Hvis du har skrevet i f.eks. Afsætning og engelsk, og din vejleder er afsætningslærer, så skal cen... -
Hjælp. Eng. på uni/handelshøjskolen
ForumindlægHej,Jeg er lige i disse MEGET i tvivl om hvad jeg skal gøre efter ferien.Jeg har søgt ind på engelsk på uni, og på engelsk/kommunikation på handelshøjskolen i Århus.Men samtidig er jeg netop blevet kaldt til samtale ved en af de elevstillinger jeg har søgt, og det er imorgen!Mit problem er at jeg... -
Skal jeg klage over min SRP karakter?
ForumindlægHej, som nævnt ovenover overvejer jeg at få revuderet min SRP opgave, da jeg har fået 0, Jeg havde forventet at få en bestået karakter, men har svært ved at bedømme min egen opgave. Er der er nogle venlige sjæle der vil læse min SRP, og se om de er enige med vurdereing som er 0? Fagene er Engel...
