Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14981 til 15000 af 18958
-
Kleiner Mann - was nun?
ForumindlægDa jeg har AT-uge lige nu vil jeg høre, om der er nogen der har teksten Kleiner Mann - was nun oversat til dansk? Den kan nemlig ikke findes på nettet. - det er btw kun uddraget af teksten jeg har brug for (10. Hans Fallada). På forhånd tak :) -
Projektopgave “Vendepunkter”
ForumindlægHej Vi har projekt opgave om lidt over en uge, og har fået overemnet “Vendepunkter”. Problemet er bare at jeg mangler et underemne... Jeg kunne godt tænke mig et lidt dybere emne, og måske også lidt en øjenåbner, men jeg er åben for alle idéer. Så hvis i har en idé, må i meget gerne skrive den:) ... -
Rettelse :)
ForumindlægWie war Ihr Verhältnis zu den anderen Tunnel arbeiten? Es begann mit meiner schleicht mich. Aber dann entdeckte ich den Tunnel Arbeitnehmer. Sie haben mich erwischt und fesselten mich. Sie traute mir nicht auf den ersten. Aber nach und nach begannen sie, mir zu vertrauen. Ich fing an, zu Freunden... -
Sekularisering og Nietzsche
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have et udkast på en problemformulering til i morgen om mit emne i AT, som hedder "Sekularisering og Nietzche" i henholdsvis religion og samfundsfag. Jeg er lidt blank og vil gerne høre, hvilke spørgsmål popper op i jeres hoveder, når i hører dette emne. Mit v... -
PLEASE HJÆLP!! (Oversættelse)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at oversætte en lille tekst på 100 ord? :-D På forhånd mange tak!! Her er teksten: Min drøm er at blive bioanalytiker. Jeg drømmer om at få en god uddannelse, så jeg kan sørger for mig selv, og samtidig have penge tilovers. Det er ikke en umulig drøm, jeg s... -
Ein Haus mit dach..
ForumindlægEr der nogen der har haft noget om Ein Haus mit dach, skrevet af Irina KOrschunow? Jeg vil meget gerne hvis nogen havde en måde at gribe analysen an på. Mvh Jacob. -
AT 2013 - valg af fag indenfor "Det frie valg"
ForumindlægHej Studieportal, Nu er AT-emnet 2013 blevet offentliggjort: Kampen for det gode liv. Jeg har tænkt utrolig meget på hvad jeg skal vælge, og er kommet frem til at jeg ønsker at bevæge mig indenfor noget omkring "Det frie valg". Det lægger jo umiddelbart op til en del fag. Jeg tæn... -
00/02 i matematik
ForumindlægHej(: Jeg skal til eksamen i matematik meget meget snart, og er meget nervøs for at gå op, fordi jeg tror jeg dumper eller kommer ud med 02. Nogen som ved hvilke forudsætninger man har hvis man dumper el. får 02? Jeg har gennem hele året fået 7 i standpunktskarakter og 7 i års karakter kan det... -
Hjælp atom
ForumindlægHeej :D skal til eksamen i overmorgen, mangler en dispositon om "Atomteori", nogen som har nogle gode råd til hvad jeg kunne fortælle om ? eller hvilke forsøg, der ville være gode at lave ? Har baggrundsviden, men er lidt lost :/ Nogen som vil hjælpe plz.. :) Skriv eller send mig en... -
Danmark i 1800tallet
ForumindlægJeg har trukket emnet "Danmark i 1800tallet", og jeg ville lige hører om der måske er en der vil læse mit talepapir igennem, når jeg bliver færdig med den senere på dagen, og se om der evt. skal tilføjes noget? Jeg har tænkt mig at dele det op i tre dele: Den politiske udvikling, udvik... -
Trivi ?! wtf
ForumindlægHejsa (-: ved I hvad en Trivi-tekst er for noget, eller betyder? Marie -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :) -
Von eller vom?
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om, hvornår man bruger von og hvornår bruger man vom, de har jo trods alt samme betydning? -
Hvilket udtryk er mest korrekt?
Forumindlæg"Die Problemstellung wir im Text konfrontieren, ist auf diesem historischen Ereignis basiert. " eller "Die Problemstellung mit der wir im Text konfrontiert werden, basiert auf diesem historischen Ereignis." -
2. Verdenskrig: Besættelsen
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe, Hvilken forskel er der på betydningen af ordene "forhandlingspolitik" og "samarbejdspolitik"? Hvorfor er sådan en lille forskel vigtig? Tak på forhånd -
Hvordan er Marx videnskabelig?
ForumindlægHej. På hvilken måde er Karl Marx et videnskabeligt gennembrud? Mange tak! :) -
De store tal lov
ForumindlægHvad menes der med de store tals lov? Er det bare at se på grænseværdierne og se at oo+oo = oo oo+1=oo osv. ? -
oversættelse
ForumindlægHej jeg har lige lavet en oversættelse, men er ikke sikker på jeg har bøjet mine udsangsors og lign. rigtigt, så tænkte om nogen kunne tænke sig at kigge det igennem for mig Nach dem 2. Weltkrieg bleibt Deutschland verteilt zu 4 Zonen. Die USA, England und Frankreich kontrollieren die 3 W... -
Dansk statsborgerskab
ForumindlægKan jeg godt søge om dansk statsborgerskab, hvis jeg er under 18, og ingen af mine forældre har dansk statsborgerskab? -
Hvad hedder det?
ForumindlægHedder det "vi har åbent " Eller "Vi har åben" ?
