Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15001 til 15020 af 109300
-
IC Companys opgave søges
ForumindlægHej alle sammenJeg skal snart igang med SSO i afsætning A (eksport), derfor kunne det være super hvis I havde nogle opgaver (hvis muligt en SSO)om IC companys bare til inspiration. Jeg håber virkelig at jeg hører fra jer :-) ellers bliver jeg nok ked af det.På forhånd takbingoo -
andengradspolynomier
ForumindlægHey, er lidt lost her nogen der kan forklare hvordan man løser a*x^2+b*x+c = o, hvor a ikke er 0? -
Hjælp til FS10 mundtlig dansk.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig dansk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
Bevis: regneregler for vektorprodukt
ForumindlægFor alle vektorer a og b gælder ata x b = -b x a hvordan kan det bevises uden at bruge koordinatsætne?Da |a x b|=|a|*|b|*sin(<a,b) (< = vinklen)er |-b x a| vel lig |-b|*|a|*sin(<-b,a). Men er sin(<a,b)=sin(<-b,a)? -
Oversættelse af et ord
ForumindlægHejsa Hvordan oversætter man ordet "folketing" til på engelsk? Tak på forhånd -
Til alle STX'ere
ForumindlægHej! Jeg går i niende klasse, og overvejer derefter stærk at tage direkte på STX. Men folk i min omgangskreds fraråder mig det stærk, da de har hørt at det nærmest er umuligt at score gode karakter og få sig et højt gennemsnit efter 3g. Så ville bare spørge jer der går (eller har gået) på STX, om... -
Trækker det ned?
ForumindlægHey!Jeg var oppe i skr. Fransk / A-niveau igår, og det gik smadder godt.Blev ret fanget af emnerne, så¨jeg bare skrev og skrev og skrev...- Men: Nu lyder spørgsmålet, om det trækker meget ned at man har skrevet mere end det i opgavehæftet anviste antal ord?Har i den første del, hvor besvarelsen s... -
hvad handler den om?!
ForumindlægHvad handler den her om??http://peecee.dk/index.php?id=21074 -
karakter
ForumindlægMå lærer og cansor give -03 hvis man har været der og deltaget i diskutionen? -
Reducering
ForumindlægReducer (1/a + 1/b)/ (a+b) Tænkte på: 1/a/(a+b) + 1/b/(a+b) = (a+b)/a + (a+b)/b = a+b ? -
Vinkelrette vektorer
Forumindlæg|vektor a|=5 |vektor b|=2 Vinkelen mellem vektor a og b = 30grader Så står der: Bestem tallet t, således at vektor a er vineklret på (vektor a+t*vektor b) Hvad skal jeg gøre her? Jeg ved at prikproduktet mellem de 2 vektorer skal give nul, men hvordan kan jeg beregne prikproduktet, hvis jeg ik... -
reducér
Forumindlægreducér((a^-1)^2(b^2-1))/(b+1)a <=>((1/a^1)^2(b^2-1))/(b+1)a <=>hvordan kommer jeg videre...?? -
Eng. & Samf. - Studieretningsopgave
ForumindlægHej alle :) Er der nogen der kender en bog (på engelsk!) som man kan bruge til studieretningsopgaven? Den skal kunne analyseres med henblik på brug af samfundsfaglige teorier m.m. da jeg gerne vil skirive studieretningsopgave i engelsk og samfundsfag, med engelsk som hovedfag. Jeg håber at i h... -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: [email protected] Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
....
ForumindlægNogen der kan oversætte til Engelsk (: The companies need to have specific information about their consumers because they have to know who they can sale the product to. They may be directed at special age group, a special social class or they may cover a special geographical area. One of the i... -
ligning i plan
ForumindlægHer derude, Når man skal lave en ligning i planen om til ax+b, hvad gør man så? Man tager vel udgangspunkt i: ax+by+c=0 og isolerer y: y= (-ax/b)-(c/b) Men hvordan komemr jeg videre? på forhånd taak. -
Hvilken linje er den bedste at vælge, hvis man gerne vil være revisor???
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Hf efter 9.klasse
ForumindlægEr det en mulighed? Jeg ved godt at man normalt skal have 10.klasse eller have været gang med noget andet, men kan man godt tage en hf efter 9.klasse? Tak på forhånd.
