Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15081 til 15100 af 42938
-
Den bestøvlede kat
ForumindlægJeg skal finde "den bestøvlede kat" på dansk på nettet. Men kan virkelig ikke finde den, lige meget hvad jeg skriver, så tænkte på, om der var nogen der ville, hjælpe med at finde den?På forhånd takHilsen Louise -
sætning
ForumindlægEr i gang med en oversættelse. Hvordan siger man: Han kunne godt lide sit arbejde? Er det bare: Il pouvait bien aime son travaille -
Menuet?!
ForumindlægHej.. Håber at går godt godt med alles eksaminer!! Jeg håber der er nogen der gide at hjælpe mig lidt med en menuet.. Jeg skall op i morgen, og derfor har jeg sidder og læst det sidste.. Men pludselig gik det op for mig at jeg egentlig ikke rigtig ved noget om en menuet.. Det jeg kan tyde ud a... -
Flere franskmænd end englænder?
ForumindlægHvorfor bor der flere franskmænd(6 million) end britere(4,7 millioner) i Canada i dag? -
Isomeri - kemi
ForumindlægHej alle! Kan i hjælpe mig med nedenstående opgave? Hvor mange isomere stoffer findes der med molekylformlen C5H8? Opskriv strukturformler og navngiv stofferne. Hvilken type isomeri er der tale om? Tak på forhånd -
Lektier hjælp tak :)
ForumindlægMin lektie til i morgen er: Prøve i conditionnel, personlige pronominer, adjektiver. Jeg aner virkelig ikke hvad det er, for jeg er lige kommet ind i den her klasse på ny skole. Er der nogle der kan forklare nogle regler eller nogle links til noget hjælp.? Tusind tak. -
Brændselsceller
ForumindlægHej jeg skal aflevere en raport om brændselsceller imorgen og jeg har nogle spørgsmål. Jeg skal udregne nytteenergien i et forsøg, hvor vi fik en bil til at kører ved hjælp af en brændselscelle. Er der en eller anden slags formel for udregning af nytteenergi? Desuden vil jeg høre om der findes br... -
Je habit in copenhagen
ForumindlægHvad betyder je habit in copenhagen -
Grundloven
ForumindlægJeg har om grundloven i historie og jeg skal svare på et spørgsmål om grundloven: Hvorfor fik man grundloven?? Har kigget rundt på de forskellige hjemmesider, men jeg synes bare ikke der står det helt rigtige.. -
HJÆÆÆLP TIL OVERSÆTTELSE
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en fransk aflevering hvor jeg skal oversætte en del. Sætningen lyder : Lucas er meget fascineret af hende. Mit sprøgsmål er skal hende ikke før verbet på fransk? så sætningen ville blive i stil af : Lucas la est... eller er det helt forkert. -
Logbog - til projekt opgave
ForumindlægHej, jeg skal lave en kreativ logbog til i morgen. Jeg skal lave en logbog da jeg er i gang med et projekt om den Franske Revolution. Nogle ideer til hvordan jeg kan lave en logbog som har noget med den Franske Revolution at gøre? -
Ferie på universitet
ForumindlægHej alle, jeg har søgt ind på statskunskab både på Ku og Au i år, jeg kan ikke finde nogle informationer om ferier? Har man efterårsferie? og vinterferie? I må meget gerne dele jeres erfaringer med studiet på begge universiteter :).. På forhånd tak :) -
Matematik C prøve
ForumindlægHej! Jeg håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt, da jeg skal til mundtlig prøve i mat B imorgen Mit spørgsmål lyder: Der ønskes en gennemgang af eksponentielfunktioner. Herunder skal du komme ind på, hvordan a og b bestemmes samt funktionens graf. Desuden skal du komme ind på fordoblingskon... -
Bestem stikprøvestørrelsen 𝑛
ForumindlægHej, jeg sidder og forberede mig til mundtlig Mat A, men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal løse dette spørgsmål: En virksomhed vil gennemføre en markedsanalyse med henblik på at afdække forhold, den mener har betydning for salget af dens produkter. Virksomheden planlægger at udføre mark... -
kedeligt
Forumindlægjeg har siddet i næsten 2 uger og siddet og læst og læst og atter læst til eksaminerne, og jeg bedte til at få en pause, da alle mine eksaminer lå 3-4dage lige efter hinanden. Nu har jeg min sidste eksaemen tilbage den 19. og har 9 dage til forberedelse..endelig har jeg fået min pause, men nu, nu... -
Eksamensbevis
ForumindlægKommer den mundtlige årskarakter for matematik c på eksamensbeviset eller er det udelukkende den skriftlige karakter? -
Case 16.1
ForumindlægHey..Jeg sidder og skal bruge opgave 16.1 i erhvervsøkonomi A bogen fra systime (knud erik bang m.f.)Jeg skal bruge opgaven til eksamen, så det ville være rart at have et eksemplar af opgaven med som er nogenlunde korrekt.Jeg har lavet opgaven, men bare for at have noget at sammenligne mine egne ... -
Øv.. Fra 10 til 00 :( ..
ForumindlægHejsa.. Jeg blev "en smule" overrasket, da jeg i dag skulle tjekke mine skriftlige karakterer.. Det viste sig, at jeg i mit bedste fag, hvor jeg ligger på en klar 10'er i standpunkt og årskarakterer, havde fået 00.. Jeg ved der er mulighed for at klage, men fik besked på, at når... -
Eskamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
Begreb ("coming of age")
ForumindlægJeg skal oversætte et begreb til fransk, men jeg ved ikke, hvad det hedder på dansk. På engelsk hedder det: "Coming of age," og handler om, når et barn bliver voksen og overgangen dertil.Hjælp?
