Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 15121 til 15140 af 135324
-
Hvordan differentiere jeg en ligning når det hele er opløftet i 4
Forumindlægligningen ser sådan ud: h(x) = (7x^2 + 3)^4 Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg differentiere den tak på forhånd -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
3.grad til 2.grad
ForumindlægHej.Hvordan laver jeg en 3.gradsligning til en 2.gradsligning?Eks:4x^3-9x^2-10x+3På forhånd tak! -
divison polyn
ForumindlægGodaften alle sammen. Er der nogen matematiske eksperter der kunne hjælpe mig.. Jeg vil være glad.. http://peecee.dk/?id=10303 -
hældningsvinkel + ligning
ForumindlægHej. Jeg mistænker stærkt, at jeg har løst denne opgave heeelt forkert. Jeg tænkte, at det blot var samme måde som når man skal vinde hældningsvinklen. Nogen der vil tjekke efter. Billede 1 er opgaven, og billede 2 er min besvarelse. Tak på forhånd. Go39; weekend :) -
Store koefficienters metode
ForumindlægJeg forstår ikke formuleringen på denne opgave. Kan en hjælpe mig ? :) -
Vektorfunktioner.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med opgave 525 i teknisk matematik. Facit listen er forkert. -
Plangeometri
ForumindlægRedegør for linjens ligning, ud fra et punkt og en normalvektor Skal bruges i forhold til mundtlig matematik -
Kombinatorik
ForumindlægHej nu hvor der er lockout kan man jo ikke lige få hjælp af sin lærer så jeg håber i kan hjælpe :) Jeg er i gang med emnet Sandsynlighedsregning og kombinatorik i matematik og har fået en opgave der lyder " I et edb-spil skal man indtaste en trecifret kode for at få adgang. Hanna har g... -
Bestået??
ForumindlægHey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK.... -
Hjælp mat.
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med, noget matematik jeg ikke kan finde ud af, jeg skal regne det nedstående ud: 1)4+5*2 vil ikke bare have et svar, men hvordan man gør. -
Bestem ligning for tangenten t.
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en matematik opgave. Opgaven lyder: I punkt P har cirklen en tangent t. d) Bestem ligningen for tangenten t. -
Afleveringer
ForumindlægSkal man lave lige mange afleveringer i fag, man har på samme niveau? Jeg har fx samfundsfag og matematik på B-niveau, skal jeg lave lige mange afleveringer i de to fag? -
Areal af pyramidestub?
ForumindlægHejsa. Jeg er ved at lave et matematik projekt, og jeg leder efter en areal formel for en pyramidestub. På forhånd tak. ^^ -
Ny karakterskala for Probelmregning?
ForumindlægHej. Jeg mangler en oversigt over den nye karakterskala for problemregning i matematik. (10.kl) Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Nervøs for lektier på gymnasiet?
ForumindlægSkal starte på gymnasiet, hvor mange lektier skal jeg se frem til at lave hver dag?? ER super dårlig til matematik og alle de andre naturvidenskabelige fag.. -
Hjælp det haster
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med matematik kvadratsætningerne . Det haster og tak på forhånd..... -
Georg Mohr
ForumindlægNogle erfarne herinde som har et bud på, hvordan man bedst muligt forbereder sig til Georg Mohr? Med andre ord, hvordan bliver man bedre til at bevæge sig indenfor matematikken når det handler om logik. Kan man blive bedre til at tænke logisk indenfor rammerne af Georg Mohr? -
Skriveprogram
ForumindlægHej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka -
Haster - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg ville høre, om nogen har været oppe til skriftlig eksamen i matematik i år, på HF ? jeg skal nemlig op på mandag og jeg er ret nervøs!
