Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15141 til 15160 af 179351
-
PBL eksamen
ForumindlægHej alle Da jeg skal op i VØ mundtlig d 17. Skriv jeg nu om hjælp til at lave en PBL til eksamen. Nogle der har nogle eksempler på dette? -
Hjælp til erhversjura eksamen
ForumindlægJeg søger en der kan hjæpe mig til min online eksamen i erhversjura. Det skal være en der i hvert fald er færdig med sin bachelor indenfor Jura :) -
Matematik B HTX
ForumindlægEr der nogen som ved, hvor man kan finde eksamenssættet til matematik B skrifligt 2005 & 2006 sommereksamenen?? -
f(x) = 4*a
Forumindlægf(x) = 4 * a hvor a er et positivt tal. grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100) ^^bestem tallet a HJÆLP er virkelig helt blank -
0 = 1= a?
ForumindlægHej derude. Der er noget, som ikke er klar til mig, når der står 0 = 1 = a. Texten følger herunder: Bemærkning 647 Hvis man udstyrer en mængde med ´et element a med de to ens kompositionsregler: a + a = a , og a · a = a, så er ({a} , +, ·) en ring med to ens neutralelementer 0 = 1 ... -
Har svært ved at svare på et spørgsmål som jeg er blevet givet af min matematik lærer i en aflevering
ForumindlægSpørgsmålet til dette billede er: Bestem ligevægtsmængden x* uden told og bestem den tilhørende ligevægtspris p*. Jeg har svært ved sætte mig ind i opgaven, hjælp ville være utroligt værdsat. -
IT - A opgave
Forumindlæghej.jeg skal lave mit store års projekt i IT-A. jeg skriver om et fitness center, men aner ikke hvordan jeg skal starte og hvad den alt skal indeholde. derfor ville jeg blive meget glad, hvis der evt. var en der havde lavet en lignende opgave, som kunne komme med nogle forslag.på forhånd tak. -
opg 5170 i Eks A
ForumindlægHej.. kan godt bruge lidt hjælp til opg: 5170: (dM/dt)=0,0005*M(160*M) og M(0)=8... og vi skal bestemme en forskrift for M???? skal jeg bruge dy/dx=y(b-ay) eller y=(b/a)/(1+c*e^ax)??? -
Hjælp til Historie A niveau - AT
ForumindlægHej Alle :) Er der nogle der har mulighed for at læse min problemstilling og underspg. og giv mig kritik? Jeg skriver i historie/samf begge A niveau.. Jeg synes bare jeg manger historiske aspekter i mine underspørgesmål Så evt nogle der vil hjælpe mig med det? Så sender jeg gerne d 6 linjer det h... -
Matematik stamf.- HASTER
ForumindlægHvordan beregner jeg opgave 3? ((vedhæftet billede) -
Matematik rente
ForumindlægPå en bankkonto indsættes 8000 kr. til en fast årlig procent- vis rente, og efter 6 å står der 8877,62 kr. på kontoen. Bestem den årlige procentvise rente på kontoen. Hvad for en formel ville være god til at finde den årlige rente? -
Matematik hjælp - HASTER VIRKELIG MEGET
ForumindlægHejsa :) Har meget brug for hjælp til en opgave som jeg er gået helt i stå i : Find en ligning for den cirkel, der har centrum i (6,-1) og som tangere linjen med ligningen 2x-3y+12=0. -
hjælp til en matematik opgave
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe mig med denne opgave. Jeg har ingen anelse hvordan jeg skal udføre opgaven. Angiv monotoniforhold for nedenstående funktion: h(x)=x^3+10,5x^2-24x -
Kemi A eller B?
ForumindlægHej Studieportalen Er der nogle, som ved, hvor stor forskellen er mellem henholdsvis Fysik og Kemi A- og B-niveau? Da jeg overvejer at vælge linjen Mat A, Fys A, Kemi A. Fortsat god aften. -
A og b eksponentiel funktion
Forumindlæger lidt usikker på hvad a og b er? nogen der kan hjælpe -
Bestem a og b
ForumindlægHej! Jeg har vedhæftet opgaven. Hvordan skal jeg bestemme a og b? -
dumpe eksamen(uni)
ForumindlægHej, hvis man dumper en eksamen på universitetet, kommer det så til at stå nogen steder? -
3 tekster til eksamen
ForumindlægJeg var her forleden til eksamen i mundtlig dansk.. Er det normalt, at man kan trække tre tekster, hvor ingen af dem var en kendt tekst? -
Unge og medier- eksamen
ForumindlægJeg har trukket unge og medier til psykologi eksamen på b-niveau og skal udfra der lave en problemformulering. Hvilke teorier er vigtige at tage med? -
Forfatter leksikon til eksamen !?
ForumindlægHej! Nogen gode sider/downloads om forfattere eller forfatter leksikon el. lign. man kan have med til eksamen ?? :)
