Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15161 til 15180 af 42938
-
Feedback : )
ForumindlægHej jer der læser dette. Jeg er næsten færdig med min Analyse af Hip Hip Hurra, som P.S.Krøyer har malet, og jeg tænkte på om der var nogen, som ville læse det igennem, og give mig feedback på det. Det er en analyse, som jeg skal bruge til min eksamen, så det kunne være lækkert hvis der var nog... -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
Udtrækning af fag. (;
ForumindlægHej allesammen! (; Ved I, hvilke fag som ligger overfor hinanden, som man kan risikere at trække til eksamen? Håber I ved, hvad jeg mener ellers bare spørg indtil... På forhånd tak! xx Bella -
mat-hjælp (areal-bestemmelse) c",)
Forumindlægdenne gang omhandler det følgende opgavesæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matamaj04.pdf?menuid=151055opgave 2...jeg får arealet til : A = 24167...kan nogen bekræfte? eller afkræfte (håber det selvfølgelig ikke c",) )takker... -
Definition af særlige vilkår?
ForumindlægJeg har søgt lidt rundt og fundet forskellige forklaringer på hvad begrebet "særlige vilkår" til eksamen dækker over, så er lidt i tvivl. Har det erstattet fuld pensum fuldstændigt, så den eneste "straf" er at man skal op i alle fag, men stadig i samme pensum som andre - eller... -
fysik kemi...alcohol~
Forumindlægska op til eksame snart....ved ikke rigtig hva forsøg jeg ka lave til alcohol...*9 kl* (det ska helst være noget nemt...jeg ik særlig god til fysik/kemi) tak hvis i gider hjælpe ^^ -
Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)
ForumindlægHej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør... -
"Guld ord" søges
ForumindlægHey. Vi har haft en mildels talt utilstrækkelig old lære (vi er hendes første hold) derfor føler jeg at mangler nogle af de "guld ord" som det forventes at man skal kunne til eksamen. Er der nogen som kan hjælpe mig med det? (Mit pensum er en del af Iliaden, Hymnen til Demeter, Kvindern... -
DNA's struktur
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til mundtlig biologi eksamen på B-niveau, og jeg har et spørgsmål. Jeg skal kunne beskrive strukturen af DNA + RNA. Jeg har læst og læst og læst, men synes det er lidt indviklet. her er hvad jeg har fundet frem til. Strukturen af DNA: • Opbygget som et ”... -
Rettelse af 5 små sætninger.
ForumindlægHej. Vi er i gang med at øve genitiv, og skal derfor oversætte følgende fem sætninger til fransk. 1. Det er pigens taske - C'est la sac de le fille. 2. Bilens chauffør er fransk - La chauffør du voiture est francaise. 3. Journalistens arbejde er svært - La travail de jounaliste est diff... -
FILOSOFI!!
ForumindlægJeg skal op i mundt. filosofi om en måned. og jeg forstår virkelig intet. Er der nogle som har nogle gode råd eller sådan? -
Undervisningsmetode!
ForumindlægJeg er ved at være godt træt af gymnasiets undervisningsform. Den konstante jagt på de gode karakterer forvandler undervisningstimerne til konkurrencer i hvem der hurtigst og mest kan gøre sig bemærket. Jeg synes at konkurrence er fin nok, men når timerne går over at skal være ren præstation, så... -
matematik hjælp søges
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige på 19 år, går i 2.g og har matematik på B niveau, som jeg afslutter her til sommer. Jeg vil meget gerne ha' noget hjælp til at forberede til skriftlig eksamen og eventuelt mundtlig eksamen. Jeg tænker 1-2 gange om ugen eller deromkring, men alt det der kan aftales nær... -
HJÆLP PSYKOLOGI STUDIE MIN DRØM
ForumindlægHej alle sammen! Som det nok fremgår af overskriften så er min drøm at læse psykologi! Jeg bliver student her til sommer, men som det ser ud nu så bliver mit gennemsnit ikke højere end 7. Jeg brænder virkelig for det, og er klar til... -
Penalty Fare
ForumindlægVille bare høre om der måske sidder nogen derude med engelsk eksame opgaven fra sidste år i gymnasiet. "Penalty Fare" ? I så fald, ville det være kæmpe meget en hjælp hvis i gad lige at skrive det.På forhånd tak -
Hosekræmmeren - Hjælp hurtigt!
ForumindlægHvilken novelle kan man perspektivere Hosekræmmeren til? Skal bruges til eksamen på mandag, så håber i kan hjælpe hurtigt :) Er der forresten nogen der ved i hvilken bog man kan finde hosekræmmeren, fx Falkenstjerne? -
karakter givning?
ForumindlægHey folks... var op til min HF MAT B eksamen her i maj, og har lige fået svar fra hvordan det var gået, hvor meget skal man somsagt ha for at få et 6tal altså %rigtige. 1opgave rigtige af de store giver somsagt et 5tal hva jeg forstår. -
Er jeg dumpet?
ForumindlægHejsa, jeg er lidt forvirret ift. omkring hvis jeg har fået 00 til skriftlig dansk eksamen men har 7 i standpunkt, om jeg så er dumpet eller ej. Jeg skal nemlig have bestået dansk A for st komme ind på den uddanelse jeg gerne vil. -
Tricoloren
ForumindlægHey!Det franske flag tricoloren er jo som bekendt rødt,blåt og hvidt, men betyder farverne ikke noget? -
Oversættelse
ForumindlægHej Hvordan siger man det her på korrekt fransk: Overskrift: han fremtids rejser Overskrift: Hans drømme rejser, hvis han var rig
