Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15181 til 15200 af 40404
-
Suppleringskursus
Forumindlæghejgår på handelskolen (hhx) og skal derfor havde taget enkeltfag i fysik og kemi. får at blive optaget på ingeniør skolen.vil bare høre om nogle som har erfaring med dette, hvordan det forløber, hvor mange timer man har og sådan? -
reducer udtryk
Forumindlæghej, har nogle problemer med at forstå hvordan man løser dem her. Reducer udtrykkene 1. 3 (4x + 16) - 12x 2. 3x - (4x + 16) Omskriv udtrykket (u + 2)2 -
Beinah vs beinahe (Hvad er forskellen?)
ForumindlægHej...! Jeg undrer mig over, hvad forskellen på beinah og beinahe er. Så vidt jeg kan læse mig frem til på Google, er beinahe enten en ældre stavemåde, ellers benyttes ordet hvis der skal lægges "tryk" på betydningen. Kan det passe? Og i så fald hvilken af forklaringerne? Min sætning... -
spørgsmål!
ForumindlægFår man pluspoint af at inddrage citater fra den læste tekst, i et referat? -
blæktysk 9. klasse
ForumindlægHej er der nogen der lige vil læse dette igennem, og markere eventuelle fejl, gerne med en begrundelse, så jeg forstår hvorfor det er forkert. Tak, fra en mor der ikke kan hjælpe med tysk :) Det hele skal være i nutid. 1. Der Supermarkt, wo Sabines Vater arbeitet, heisst Hertie. 2. Der Verkä... -
hjælp de haster meget!!!
Forumindlæghej ville i ikke godt hjælpe med at oversætte denne tekst til tysk: Brøderne Grimm udgav i 1812 en eventyrsamling, som alle børn kender. den består af folkeeventyr, som de har hørt. Hvem kender ikke rødhætte, som møder ulven? eller snehvide, som heksen giver et æble? eller tornerose, som prinsen... -
Stil :(
ForumindlægSkal skrive en tysk stil, nogle ideer??? På forhånd tak ;) -
Finde kropsvægt ud fra BMI (2.gradspolynomie)
ForumindlægHej alle. I vores matematikopgave skal vi finde frem til hvor mange uger der går, før personen har et BMI på 24? Personen har i dag et BMI på 28,63. Personen vejer 80,8kg og er 1,68 meter høj Formlen for BMI = vægt / højde ^ 2 Funktionsforskrift f(x) = 80,8 * 0,989^x Jeg har udregne... -
Fransk, italiensk eller spansk?
ForumindlægHey. Fransk, italiensk eller spansk - hvad valgte du som andet fremmedsprog og hvorfor? Hilsen Tissi -
Dygtige overskudsagtige elever søges
ForumindlægJeg er desværre rigtig dårlig til tysk og får først en hjælpe lærer i år 2013. Derfor har jeg brug for at nogle vil være så venlige at rette min tysk oversættelse fra dansk til tysk. I ville virkelig hjælpe mig! -
Hvorfor er det "einziges" og ikke "einzige"
ForumindlægJeg må blankt erkende at jeg ved meget *meget* lidt om de korrekte grammatik-regler og derfor har jeg en del besvær med mine oversættelser. Jeg har virkelig prøvet at forstå dem, men jeg lærte aldrig de danske heller. jeg kan bruge uger på at forstå det, men selv efter at have læst bog efter bog ... -
Hjælp til lidt rettelse
ForumindlægHey er der ikke en der vil se på min, tysk oversættelse...: DANSK: Pinneberg er en lille historie, der foregår omkring 1930erne i Tyskland. På dette tidspunkt var Tyskland præget af stor arbejdsløshed, men da Hitler kom til magten, ændrede alt sig. Pinneberg bor med sin kone Lämmchen og sit ba... -
Grammatik, gerne en hjælpende hånd
ForumindlægHvordan oversætter man følgende sætninger til tysk? En mand er på vej hjem. Det er om natten, og han er helt alene på gaden Krigen er gået forbi dette hus, og et øjeblik kan den hjemvendte soldat kun forestille sig, at livet bag denne dør er forblevet det samme Håber i kan hjælpe :) -
Rettelse og hjælp! 2 sætninger.
ForumindlægHej, hvordan skal disse sætninger oversættes? Har prøvet selv, men kan ikke finde ud af det!.. - Jeg ser mit hjemland blive ødelagt af mennesker, som ikke tænker på andet end magt. (Ich sehe meine Heimat... (blive ødelagt af mennesker), die nitcht an (andet end) Macht denken.) - Jeg ved ikke hvad... -
en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball
Forumindlæghej er der nogen som sidder inde med en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball tak på forhånd :) -
Akademisk læsning på engelsk
ForumindlægJeg er begyndt, at små læse lidt ifm. studiestart her til september :) I den forbindelse, så er der ca. 10-20 ord på hver side, som jeg ikke forstår og bliver nød til at slå op. Det er yderst tidskrævende. Er der nogen smartere måde, at læse, hvad gør i? Nogen taler om, at man skal læse engelsk o... -
hjælp til rettelse (meget lille)
ForumindlægHenførende stedord: dansk: Her er brevet. Det er kommet i dag. Her er det brev, der er kommet i dag. Her er brevet. Jeg har skrevet det i dag. Her er det brev, jeg har skrevet i dag. De kom med et forslag, jeg slet ikke kan accepterer. Den service, vi får her, er virkelig førsteklasses. Den ar... -
Rettelse Tak.
ForumindlægHej,nogle der gider at rette?Der er sikkert meget at rette, er ikke særlig god,men håber en der vil hjælper?(Dansk-Tysk)Dansk:1) Har du haft bogen?2) Nej, jeg har ikke haft bogen3) Har i så haft bogen?4) Ja, vi harhaft bogen5) Havde læreren haft hæftet?6) Nej, men sidemanden havde haft hæftet7) H... -
Engelsk: sætning
ForumindlægHej alle :) Kan i hjælpe med en sætning, den kommer i forlængelse af en tidligere sætning? Den danske version lyder således: ... hvilket barberede 4,8 mia. pund af selskabets værdi på børserne svarende til 16 pct. - den største rutsjetur på en dag for koncernen siden 1988.Den største ruts... -
Han er bare god ved andre...?
ForumindlægPå tysk?
