Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15201 til 15220 af 109300
-
Mediefag-eksamen
ForumindlægHvad er de vigtigeste fokuspunkter, som jeg skal fokusere mest på, når jeg skal til mediefag-eksamen? Evt. nogle gode fagberegber som man kan score point for? -
Gælder Bonus A for IB eleverne?
ForumindlægHej! Jeg ville spørge om Bonus A gælder også for eleverne efter IB. Hvor mange fag på Higher Level skal man har for at har mulighed til at gange sit gemmensnit med 1,03 (hvis den gælder)? På forhånd tak. :) Sceptyczka -
Skifte uddannelse efter 4 år - anbefalinger eller mangel på samme
ForumindlægHej Jeg er afslutter min humanistiske bacheloruddannelse næste semester, men er desværre ret usikker på min fremtid, primært med hensyn til erhverv, men også på grund af akademisk interesse. Derfor overvejer jeg at starte helt forfra på en ny bacheloruddannelse. Jeg overvejer en naturvidenska... -
Kvote 2 - gennemsnit
ForumindlægHej, Jeg skal søge ind på odontologi her til sommer. Problemet er at mit kvote 1 snit er 9,7 men mit kvote 2 snit indtil videre er omkring 10. Jeg er dårlig til matematik og er bange for at det vil ødelægge mit kvote 2 snit. Det er sådan at hvis jeg supplere i sommerferien er det stadig gældende... -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til... -
Oversættelse!
ForumindlægOversættelse, please, hjælp. Det skal oversættes til engelsk, men uden fejl. tak About myself. My name, and is 15 years old. I go to an elementary school and have attended school for approx. 9 years, now I go to (9-class), after the summer I would love to start a Swedish school. ... -
HF og medicin
ForumindlægHej alle Jeg skal til at starte på HF enkeltfag på efterslægten og drømmer om at læse medicin efterfølgende.  Det længe siden jeg har gået i skole så er lidt nervøs og matematik og fysik er ikke li... -
ligning
Forumindlægjeg har 2 papir. Den ene har siderne h og b, den anden har siderne b og h/2. Der skal opstilles en ligning der udtrykker at forholdet mellem sider er ens. -
Mat opgave
ForumindlægJeg har lige en opgave jeg ikke kan hitte du af. Om en variabel K oplyses, at den er omvendt proportional med kvadratroden af b. Angiv K ved udtryk af b. Tak -
eneglsk stil; haster rettelse
Forumindlægvar der nogen der var så venlig at rette min engelsk stil og kom egentlig med nogle kommentarer tak på forhånd :-) -
Hvordan skriver man "a paper"
ForumindlægHej Jeg ville lige høre hvordan man skriver en opgave på engelsk, det jeg tænker på er: how to write a PAPER? Tidligere har vi skrevet essays (altså i engelsk med analyse af tekster osv.), men hvori består forskellen når man skal skrive "en paper" ?? mvh. Anne -
Sekskant - Heksagon | Matematik formelsamling
KompendieEn sekskant eller et heksagon, er en figur i geometrien med seks sider og seks vinkler. En sekskant er således en polygon med seks hjørner. Et heksagon på engelsk staves næsten på samme måde, nemlig et "hexagon".Sekskant.En sekskant har en vinkelsum på 720 grader. Altså, hvis man finder... -
STX Tysk A-niveau, fortsætter
ForumindlægHej alle. Jeg går på STX (2.g) og jeg har fire A fag. Samfundsfag, engelsk, dansk og historie. Jeg har tysk på B-niveau (fortsættersprog) Men jeg overvejer lidt at hæve det til A-niveau så jeg får 5 A fag. Så kan jeg jo gange mit snit med 1.03, hvilket ville være fantastisk. Jeg ligger på 7 både... -
Har brug for hjælp
ForumindlægJeg har lavet en Engelsk stil og ville sprøger om nogle gad og rette den evt skrive nogle ting ind så det bliver mere korrekt engelsk -
Hvad vil du anbefale?
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk ordbog, som er troværdig og "professionel". Den skal altså være formel. Lidt ligesom Gyldendals røde ordbøger, bare på engelsk, tak (: -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
besvarelse af opgavearket an you be fat and healthy
ForumindlægHej allesamen. Er der nogen af jer der ville rette min engelsk besvarelse, har det en del vanskeligt mde engelsk :) ? Besvarelsen er vedhæftet. -
eksamen
ForumindlægHejDen ukendte tekst man får til den mundtlige eksamen, er det en tekst man skal oversætte fra DAnsk-engelsk eller er det fra engelsk-dansk?På forhånd tak -
Haster: MATEMATIK
ForumindlægReducér udtrykket (a − b)(a + b) + b(a + b) − a2 -
Ang. gennemsnit
ForumindlægHej jer derude Jeg har hørt, at studenter anno 2009 og op efter kan gange sit snit med 1,08. Hvad hvis man så har et ekstra A-fag, hvor man ganger snittet med 1,03. Skal man så både gange med 1,08 og 1,03 ?
