Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15221 til 15240 af 109300
-
HASTER rettelse mm.
ForumindlægSætnigner eller ord med [] om er noget jeg ikke kan finde ud af. Hvis jeg har undladt noget vigtigt , vil jeg meget indberettes om dette (: 1. Purpose Why did we do this exercise? What did we want to find out? Ved ikke hvad jeg skal skrive her. Nogle ideér? Har nogle her underneden. Kan de bruges... -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen i engelsk B på STX-niveau, og føler selv at det gik godt, men er normalt heller ikke den bedste til engelsk. Er utrolig spændt på min karakter og har svært ved at vente, derfor lyder mit spørgsmål på, om der ikke er en venlig sjæl, der vil læse den og give ... -
Reducer udtrykket
Forumindlæg(a-b)^(2)+2a*(a+b) -
Medicin med HF-eksamen?? Hjælp!
ForumindlægMin kæreste droppede ud af 2.G STX for ca halvandet år siden. Han er fast besluttet på at han vil læse medicin og vil nu igang med den nødvendige eksamen. Adgangskravene på medicin er: dansk A, engelsk B, matematik A, fysik B (A) og enten k... -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f... -
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
Gammel dags Dansk ordforklaring
ForumindlægJeg sidder med nogle gamle slægtsforskning dokumenter, som jeg er ved at oversætte fra dansk til engelsk for en ven, og er stødt på nogle ord og udtryk som jeg har svært ved at forstå. Dokumentet er fra 1800-tallet:Qvæsthuset (er det et slags sygehus?)SmedeQvarteermand Nr. 3 (jeg ved kun at det ... -
Den globale krises påvirkning på flyselskaber
ForumindlægJeg skal til at skrive en opgave om hvordan den store krise har påvirket flyselskaberne i 2008/2009. Jeg har havt svært med at finde gode artikler og andet materiale som jeg kan bruge. Derfor tænkte jeg om nogen kendte nogle gode artikler eller materiale som jeg kunne få et link til? Det eneste k... -
Put x in the right box
ForumindlægYet another stunning MTB from Jock Stale! Following on from his success winning last year’s WhatBike Magazine’s “Bike of the Year” award, Jock Stale brings you this brand new, radically improved mountain bike. It has a longer top tube for increased stability at speed, internal cable routing, a 1x... -
Har jeg ret i min antagelse
ForumindlægAt man godt kan sige ice creams, hvis man har to eller flere sodavandsis/isvafler altså bare is på pinde,hvis I forstår.Hvorimod man kun kan sige ice cream (hvis det er i en box f.eks Carte´Dor) I sold to ice creams to a child.Jeg solgte to is til et barn Is there more ice cream left in the... -
Vil du læse min analyse og fortolkning af "A Journey"? (:
ForumindlægJeg har lige været oppe i skr. engelsk på A niveau i dag. Følte at det gik okay - men da jeg kom ud af eksamenssalen og snakkede med alle de andre hørte jeg forskellige tolkninger over det hele og begyndte langsomt at blive lidt usikker på min egen. Ville blive glad hvis en godt hovede ville l... -
HASTER!! T_T
ForumindlægLineære funktioner på engelsk Ved ikke hvordan jeg skal lave disse opgaver... Så håber der er nogen der vil hjælpe. Tak. :) a) find a linear funktion relating x to f[x]. Use the facts that 32°F corresponds to 0°C and 212°F corresponds to 100°C. b) what Fahrenheit temperature corre... -
aktiv eller passiv sætning.
Forumindlæghvordan ved man hvilken sætninger der er aktive og hvilke der er passive? og hvordan omdanner man en aktiv sætning til passiv sætning på engelsk? - har aldrig rigtig forstået det. a. The house was given to my parents = b. The grandparentspay for Laura's trip to Jamaica= c. They have promised ... -
Matematik efter 3.g?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg blev student til sommer og er i gang med mit første ud af mange sabbatår ;) Dog ønsker jeg ikke at forsømme alt det, jeg har lært i min gymnasietid - især ikke matematik. Jeg trak det i sin tid op fra B- til A-niveau, og jeg har altid været interesseret i og god ti... -
reducering
ForumindlægReducering har jeg aldrig rigtig fanget, så hvis der er nogen der gider kigge på den her meget simple opgave, ville det være dejligt. (a-b)(a+b)+b(a+b)-a^2 b(a+b)-a^2 ba + b^2 - a^2 (eller skal der stå minus imellem, når man ophæver parentesen?) -
Hjælp til eksponentiel funktion- og lineær funktionsspørgsmål
ForumindlægHej jeg har problemer med at løse opgave c, kan nogen hjælpe? Jeg har regnet opgave a og b :) Tabellen nedenfor viser udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparate, som ikke er smartphones, i perioden 2010 til 2014. Årstal 2010 2011 2012 2013 2014 Antal a... -
Hjælp,, tysk 0-B
ForumindlægJeg står i en rigtig trælst situation som jeg håber nogle kan guide mig lidt igennem. Jeg ønsker til sommer at påbegynde uddannelse på aalborg universitet,, men studiet kræver at jeg har Tysk på B-niveau hvilket jeg ikke har. Jeg har kun haft det i folkeskolen og kan derfor ikke blot supplere f... -
kvadratsætning ligning udregn 1g
Forumindlæghej jeg er lidt lost i denne ligning, som man skal udregne:(a-b)*(a^2+2ab+b^2)hvordan udregner man den? siger man så:(a-b)*(a+b)^2 = (a-b)(a+b)(a+b) = a^2-b^2 (a+b) = ?er det noget i den stil eller jeg er jeg helt forkert på den? -
Reducering
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med at reducerer denne? (a-b) ( a+b) + b(a+b)-a^2 -
the troubles??
ForumindlægHej jeg skal op til engelsk eksamen på onsdag! så er der nogen der vil forklare mig om alt det der med irland og nordirland (the Troubles) ?? please ....... :)
