Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15241 til 15260 af 170163
  • simplify the expression (skriv på formlen a+bi)

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan hjælpe med følgende opgave: Simplify the expression: 1+i/i(2+3i)
  • AT 2010 dansk A samfundsfag C

    Forumindlæg
    hej allesammen. Da jeg har fundet ud af mit valgte emne ikke rigtig holder, ville jeg høre om i har nogen ideer til mig. jeg har tænkt mig at bruge dansk til at analyse og fortolke tekster, der passer til emnet, men hvis i har bedre ideer, må i endelig komme med det.
  • eksponentiel stigning f(t)=b*a^t

    Forumindlæg
    Har problemer med en opgave. Se vedhæft Håber jeg kan få lidt hjælp -pimp
  • STX Matematik A December 2008 - opgave 10

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg sidder med et problem :-( Jeg skal svare på spørgsmålet: Bestem gradtallet for den spidse vinkel mellem planerne α og β α: 2x - 3y + 6z = 10 β: 5x + y - 3z = 9 Normalvektoren har jeg fundet frem til at være nα = 2 , -3 , 6 nβ = 5 , 1 , -3 mit sp...
  • Matematik I Flatland: A romance of many dimensions

    Forumindlæg
    Hej, skal skrive en opgave om matematik i Romanen Flatland. Min lærer vil gerne have at fokuset er på keglesnit men kan ikke rigtig finde en sammenhæng fra bogen til keglesnit. Nogen der har læst den som kan hjælpe?
  • A random variable without finite expectation

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man går til denne opgave? Jeg er især i tvivl om b'eren.
  • Emner i samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej Vil gerne hjælpe i samfundsfag, nu når det snart er eksamen. Folkestyret og grundloven økonomi politik sociologi velfærd EU ideologier Arbejdsmarkedet og andre emner. Bare skriv på tråden, hvis I er interesseret-lige meget hvilke niveau
  • Identitetsdannelse - roman til SRP - Eng A, psyk B.

    Forumindlæg
    Hej folkens. :) Den store studieretningsopgave står for døren, og jeg har endnu ikke fundet en roman. Mit hovedmne er "Identitetsdannelse", som er veldig bredt! Inden for kategorien har jeg tænkt mig at se på et emne som fx: "De narcissitiske unge", som har været en del oppe ...
  • VØ/EØ opgave - EM Møbler A/S

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der har lavet den før? Og har i evt svaret på opgave 3.1? Jeg sidder og laver en afsætningsplan - dækningsbidragsanalyse, og jeg har gjort noget forkert. FUldstændig! Det er vist nok en eksamensopgave.. Jeg er helt lost!
  • Opgave -> L(t)=b*t^a

    Forumindlæg
    Heysa! Jeg har fået en aflevering, hvor jeg simpelthen ikke kan få en af opgaverne til at passe og aner ikke hvordan de skal udregnes, så derfor tænkte jeg om der ikke er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig - Jeg vil bare have forklaret hvad jeg skal gøre, så skal jeg nok selv regne på det.. Opg...
  • Kemi A Udledning af Michaelis -Menten ligning

    Forumindlæg
    Hej søde mennekser Er der nogen som kan hjælpe mig med at udlede Michaelis -Menten ligning, vha. differentiallinger. Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak.
  • Opgave 2.025 (1-årigt forløb til a-niveau)

    Forumindlæg
    I planen er givet et kordinatsystem med begyndelsespunkt i O. Et punkt P(x,y) bevæger sig i planen, således at det til tidspunktet t gælder, at x=t^3-12t y=t^2+2t (t er element i R) 1. Beregn koordinatsættet til hvert af banekurvens skæringspunkter med koordinatsystemets akser. P...
  • STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?

    Forumindlæg
    Hvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.?
  • Eng A, gym 1.år. venlig sjæl? :)

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har en lille engelsk stil, som jeg gerne vil have rettet hvis der er en venlig sjæl herinde? :) Skriv jeres mail, så sender jeg den. Den er på under en side. :) Tak på forhånd.. - Virkelig ingen?
  • Funktioner og vækst: Bestemmelse af konstanterne a og b - Hvordan mon?

    Forumindlæg
    Er der mon en der kan være mig behjælpelig i at løse opgaven her? Er der også en, der kan redegøre for, hvorfor man skal gøre som man nu skal gøre??? Tak!
  • Matematik funktioner hvilken er A,B,C

    Forumindlæg
    En som kan hjælpe med vedhæftet Den eneste som jeg lige kan se udmidelbart er den grønne som har skæringspunktet 3 og er derfor grøn De andre 2 er lidt risky
  • Kemi A - seneste sæt 22. maj 2014

    Forumindlæg
    Hej er igang med at løse det seneste kemisæt, men er blevet lidt usikker på en opgave: jeg skal angive reaktionstypen og færdiggør reaktionsskemaet for steviosid, der bliver til steviol og glucose. Jeg har svaret at det er en hydrolyse, og har ladet steviosid reagerer med vand. Er dette kor...
  • Hvor sent må lærer ændre eksamens-spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på e-learning Matematik C HF, og skal til mundtlig eksamen 2. Januar. Min lærer lagde for en del tid siden spørgsmålene ud til os, og dem har jeg selvfølgelig forberedt mig på. Nu har han i dag lagt "justerede" spørgsmål op til os, og det er disse man trækker i stedet for ...
  • Find egenværdier og tilhørende egenvektorer til matricen A:

    Forumindlæg
    Nogen der kan give mig resultatet så jeg ved hvad jeg skal gå efter? :)
  • grafer, A og B, f og f'?whaaat ?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er 'stuck' med en opgave som burde være så simpel som en opgave kan være. Men kan bare ikke argumentere eller se for den sags skyld hvad der er hvad. Så hvis i ville fortælle mig hvordan man kan finde ud af hvad der er hvad ville jeg være taknemmelig.