Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15461 til 15480 af 40404
-
ikke materiale nok til problemformulering SRP?
ForumindlægHej SP, Jeg skriver SRP i Bioteknologi og Spansk om kokain i colombia, hvor mit fokus ligger på oprindelige folk, der tygger på kokablade og pablo escobars kokaiinproduktion. Problemet er, at jeg i min problemformulering har angivet, at jeg vil redegøre for emner, som jeg umiddelbart ikke kan fi... -
Skravering af brøker.
ForumindlægHej.Jeg skal skravére 3/8 (det er en brøk)af en figur. Og der er 16 firkanter i figuren.Hvordan gør jeg så? Bliver det 4 jeg skal skravére?Mvh. Tonni! -
Manuel integrering
ForumindlægEr der nogle, der kan vise mig, hvordan man integrerer denne: (16*x)/(9+4*(x^2)) Gerne med udregninger, hvis I kan fremstille nogle sådanne -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Plinius' to breve
Forumindlæghvor er det muligt at få fat i Plinius' to breve? jeg har søgt på bibliotek.dk, men der er det ikke muligt at bestille bogen hjem, da den kun findes på det kongelig bibliotek. jeg er ikke så meget for at få dem fra et tilfældigt sted på nettet, da lærerne ikke altid mener det er troværdigt d... -
Super-elev-fremtidsmå- why not 13?
ForumindlægJeg er meget god til et fag, og har allerede læst alt gymnasiestof til mit fremtidsmål, går i folkeskolen, men gør meget for at blive klogere. Jeg er afhængig af at læse ord...elsker det bare...som inspirerede mig til at skrive egne stile..har et par af dem...hvorfor vil lærer ikke indrømme at ma... -
Ligning
ForumindlægHejsa jeg kan ikke løse disse to ligniger en som ville være sød og hjælpe mig.. 16+3(2x-1)=1 -(x-6)+5=3 -8= -12-(6-x) -
Find værdien af udtrykket.
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? :) Opgaven: Find værdien af udtrykket: (x - 8) (y + 7) Når x = 14 og y = 16. Tak på forhånd. :) -
Øvelseshæfte 2
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der har den blå bog i engelsk, hvor der står oversættelser i, og bogen hedder øvelseshæfte 2 og er blå. Vil I ikk være sød at skrive hvad alle oversættelserne hedder, altså overskriften på alle sammen? -
let oversætning
Forumindlægplease oversæt det her for mig, eller bare noget af det1. De har solgt forældrenes hus i København. Der åbner byens supermarked en filial. Filialens personale er nyt, men chefen har arbejdet i Tyskland. Tysklands hovedstad hedder Berlin. Her ligger supermarkedskædens 14 filialer.2. Personalets op... -
tekst med sammensatte ord
Forumindlæghar prøvet at lave en oversættelse med sammensatte ord, er der nogen der kan se om der er fejl? Wann Gabi trete in der Keller ein, das Licht ausmacht. Sie hörte gleichzeitig, dass die Tür hinter ihr zugeht. Gabi sah ein, dass sie war einsperrt. Es sah schwatz aus. Sie legte über, was sie sollen ... -
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Engelsk retskrivning? Findes de?
ForumindlægHej. Jeg ville spørge om der findes ''Engelsk Retskrivnings ordbog?'', ligesom i der findes en i dansk, med hvordan ordene skal bøjes.. Indtil videre har jeg ikke haft held med at finde, men der må da være andet end oversættelses ordbøger til Engelsk? Hvor ordene er bøjet... -
Fast udtryk; det vil sige?
ForumindlægHvordan oversætter i dvs. (det vil sige) til engelsk? -
Lille spørgsmål
ForumindlægHvordan skal "studieretningsprojekt" oversættes til engelsk? -
1 sætning
ForumindlægGodmorgen folks hvordan vil i oversætte følgende:Sønnen var først mekaniker, så blev han værkfører. Mit prob er bisætningen, jeg ved ikke hvor verbet skal stå ?Der Sohn war erst Mechaniker, dann er Meister wurde.På forhånd mange tak, og god weekend :) -
eksponentialfunktion
Forumindlægf(x) = b*ax hvis vi ved: f(16) = 100 * a5,0 Hvordan betsemmer jeg så a? -
"mellem"
ForumindlægNatten mellem d.15. og 16.august. Hvis jeg følger min ordbog, skal det hedde "Die Nacht vom 15. auf den 16. August. Så jeg skal ikke bruge "zwischen"? -
hjælp haster
ForumindlægEn der kan kort fortale mig om: DDR BERLIN -
Nogen som gider hjælpe?:)
ForumindlægI en model for en bestemt gletcher regner man med, at isens fart er givet ved v=100-0,00046*h^4, hvor v er farten, målt i cm/år, og h er dybden, målt i meter. a) bestem isens fart i 16 meters dybde og i overfladen? Hmm, skal jeg så gøre således : 16=100-0,00046*h^4, og benytte solve? Nogen ...
