Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15541 til 15560 af 38620
-
Afsætning A projekt vs. eksamen
ForumindlægVi har i vores hhs klasse fået dispensation til at vores afsætning a eksamen kun skal omhandle vores 30 siders projekt. ( 2 mand)Projektet omhandler en grundig analyse af virksomheden, deres produkt og et evt. eksport markede.mit spørgsmål er derfor. Hvad er vigtigst at inddrage fra den rapport t... -
HASTER SÅ MEGET : EKSAMEN :/
Forumindlæghej allesammen Jeg skal på mandag til religion - C eksamen, og jeg har så meget angst for eksamen. Jeg ville spørge om der er nogen her inde, der kan fortælle mig, og evt. berolige mig lidt? Kender desværre ikke nogen der har været op til religion - C før. Så det vil være SÅ godt, hvis nogen l... -
Vietnamkrigen SSO spørgsmål
ForumindlægHej :) Jeg er godt i gang med at skrive min sso om vietnamkrigen, mest fokuseret på 1964-1975, dog med en redegørelse hvorfor den starter. Mit spørgsmål er, om jeg selv skal formulere en problemformulering, eller om jeg direkte skal skrive den ind som jeg fik af min vejleder? Udover det, vil j... -
Æneiden
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at jeg skal op til oldtidskundskab på mandag som den afsluttende eksamen, og jeg ønsker selvfølgelig at slutte af med stil :) Jeg sidder nu og repeterer, læser noter og kigger lidt på teksterne fra pensum. Et emne som vakker lidt problem er den romerske fortæll... -
Skriftlig opgave i retorik!
ForumindlægHej alle! Jeg skriver til jer, da jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal karakterisere og vurdere brugen af appelformerne i de to tekster: - Pia K: to syn på gadevold:Skal vi straffe eller forebygge? - Tale: Danmark og den europæiske udfordring. Det er en tale af Pia K. Derudover... -
Formler
ForumindlægHej har noget kemi for og jeg aner virkelig ikke hvilke formler jeg skal bruge Nogen der kan hjælpe? I skal beregne masse% af NH4Cl i bolchet. Dette kan gøres ved at besvare følgende spørgsmål: 1. Del 1 har overskriften: En kvantitativ analyse, hvad er en kvantitativ analyse? 2. Opskriv reaktio... -
Hjælp til AT - Historie og Samfundsfag.
ForumindlægHej Studieet har brug for hjælp til min AT synopsis. Jeg har valgt emnet "alternative styrerformer" og AT overmenet er alternativer. Har tænkt mig at min AT-synopsis kunne være noget med USA vs Kina og om Kina bliver den næste økonomiske supermagt. Jeg har derefter tænkt mig at sammenli... -
Lidt hjælp til spansk grammatik
ForumindlægNogen der kan hjæpe med disse punkter? På forhånd tak. 1. Forklar denne konstruktion og lav en grammatisk analyse af den. Se les nació una hija, princesa Natalia y vivan en el palacio con ella. 2. Forklar denne konstruktion og lav en grammatisk analyse af den. Pero a ella n... -
Agent Orange SRP
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg skriver om agent orange i bioteknologi A og historie A og har brug for hjælp til historiedelen!! Helt præcist står der i min problemformulering "Endvidere ønskes en analyse af årsagen til, omfanget og konsekvenser af brugen af ”Agent Orange”... -
oversættelse ?
Forumindlægjeg har en brugsanvisning til noget til negle, men forstår ikke tysk ! nogen der gider at hjælpe ??? tragen sie einen tropfen nagelkleber auf die stelle auf dem nagel auf .. feuchten sie das ende des rosenholzstäbchens an, nehmen sie ein steinchen auf und setzen sie dieses mit genügend drück ... -
Grammatikhjælp
ForumindlægHvordan siger man: Hun sagde, at han ikke skulle irritere hende. Mine 2 bud: ?Sie sagte, dass er nicht sie irritieren sollte. Sie sagte, dass er sie nicht irritieren sollte. -
Tom Kristensen - "En anden"
ForumindlægNogen der ligger inde med en opgave slash analyse om den bog...? -
Hurtigt spørgsmål - hvilken kasus
ForumindlægI sætning: En dag deler Sophie Scholl ulovlige flyverbreve ud. Hvilkken kasus har "dag" ? -
hvordan siger man .. ?
Forumindlæghej, hvordan siger man : i de fleste tilfælde? -
Brug ordbogen rigtigt
ForumindlægAlt for mange fejl i jeres sprogopgaver skyldes manglende eller forkert opslag i ordbogen. Det er et udtryk for rendyrket dovenskab, når I vælger det første ord på en oversættelse i stedet for at læse det hele igennem. Konteksten (sammenhængen) er vigtig for, hvilket ord, der skal benyttes. Jeg h... -
Karakteriseres illegal presse som passiv eller aktiv modstand?
ForumindlægHej, jeg sidder og planlægger min forsvarelse af min DHO om besættelsestiden og er pludselig kommet i tvivl om den illegale presse karakteriseres som aktiv eller passiv modstand? Hilsen Cille -
mindmap ..
ForumindlægHej, vi skal lave en mindmap over "Tysklands image i Danmark", og det vi har er for det meste fordomme.. Hpber der er nogen der kan hjælpe med at finde på nogle ting .. :) -
HJÆLP til omverdensforhold:)
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med SRP og har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med. Problemet er at jeg skal beskrive omverdensforholdene for Parken Sport & Entertainment A/S. Dette kan gøres med brug af PEST-analysen og omverdensmodellen. I min opgaveformulering står der, at der er forskellige... -
Penicillin
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få lidt hjælp :D Jeg skal til eksamen i teknikfaget - proces og levnedsmiddel på torsdag, hvor jeg skal fremlægge min rapport om fermentering af penicillin. Jeg har lavet en power point, hvor jeg vil komme ind på, hvad penicillin er, og hvad det bruges til. Derefter fo... -
østrogenhormoner
Forumindlæghey alle sammen :) vil lige høre om nogen af jer kan hjælpe mig med en bio opgave, som jeg næsten er helt færdig med, men mangler blot at analysere figuren som jeg ikke rigtig kan forstå :S her er linket til opgaven: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-6-2.pdf ...
