Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 15541 til 15560 af 36004
-
Eksamen imorgen, efterlyser en der vil læse mit manu.
ForumindlægHej. Er der en herinde som evt lige hurtigt kunne kigge på mit manuskrift til imorgen??? Tror den er hjemme, men kender desværre ingen der taler tysk. Vil bare gerne vide om det er noget volapyk jeg har fået skrevet. Det er vedhæftet i en wordfil. På forhånd tak :-) -
Oversættelse!!! :(
ForumindlægYeah, I know.. hvem hader ik tysk!? Men ok, når man skal så skal man...Ok,så i skal bare rette mine fejl,ok.. i har indtil på søndag d. 7/3 2004!! OK??Ok, here er den tyske tekst.. min oversættelse: RosaRosa Ritter ist 20 Jahre alt. Sie ist in der frühe DDR aufwachset. In diesem Staat, der sich s... -
dativ,akkusativ,og blah blah
Forumindlæghalløj jeg er lige startet på tysk efter ikke at have beskæftiget mig med det siden 7-8. klasse, ( jeg er 33 år !! så det er pænt lang tid siden, og selv dengang pjækkede jeg ad helvede til , så jeg er total blank her ..) vi har ligenu om akkusativ, dativ og watever the fuck det hedder altsamme... -
Naturfagseksamen! Check this out!
ForumindlægHej, jeg skal op til naturfagseksamen, og jeg får 10 (mdt.) og 11 (skrift.) i årskarakter. Problemet er bare, at jeg virkelig har svært ved at stå ved en tavle og fyre alt muligt af og bevise sætninger... :-(Er der ikke en, der har en god fremgangsmåde til, hvordan jeg læser til og forbereder mig... -
Eksamen Fredag
ForumindlægHej alle.Det ser ud til, at være et forum som er ret behjælpeligt. Jeg står og skal til eksamen på fredag i mundtlig engelsk og kunne i den anledning godt tænke mig, at høre hvordan man starter samtalen og hvordan og hvorledes det hele foregår. Endeligt ønskes også tips og tricks.til slut :-) vil... -
Er det rigtigt? ..
ForumindlægEr det muligt, at to skoler kan få den samme terminsprøve. F.eks., på tirsdag skal jeg op til terminsprøve i matematik. Er det rigtigt, at jeg kan få DEN SAMME prøve som en anden skole har haft? Er det også sandt, at man hvert år får den "nyeste prøve" der er lavet. Altså, at jeg på tir... -
Hjælp til skr. og mndt. mat-eksamen
ForumindlægJeg skal her om to dage op i skr., og om en uges tid op i mndt. matematik-eksamen (1G).Så jeg ville høre om lidt ting:- Hvordan foregår mundtlig eksamen i mat?- Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til begge ting?- Hvor kan jeg evt finde notater som jeg kan bruge?- Ligger der tidligere skr. ma... -
Terrorism - Projekt på 20 min.
ForumindlægHej folkens, Jeg har et projekt til om 2 uger, hvor min ven og jeg skal fremlægge i engelsk om: Terrorisme Vores main questions er: 1. Hvad terrisme egenligt er, - What is terrorism? 2. Hvad der bliver gjort ved det, - What is being done about terrorism? 3. Fremtidens terrorisme (vore... -
Rettelse af fransk tekst.
ForumindlægHej allesammen, jeg har analyseret et billede af Paul Gauguin som hedder Nøgenstudie. Jeg ville høre om nogle af jer gider læse igennem for fejl, den skal afleveres den 25/11-05, så derefter behøver I ikke og rette mere... Kh Mark! \n\nFransk tekst: A la peinture, on peut voir une femme nue, elle... -
En der kan kigge min fysikrapport igennem?
ForumindlægBare om jeg har forstået hvad en rapport går ud på, mange tak. Min allerførste i gymnasiet. -
hjælp til eksamen opgave
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige som går på VUC i trin 2 som svar til 10. klasse. Jeg skal op til mudtlige matematik eksamen. for at komme op til eksamen, skal jeg selv lave opgaven. Vi skal finde et emne og lave nogle spørgsmål til det, og der efter skal vi lave en historie for at forklare læren ... -
Eksamen og dens indhold
ForumindlægHeii allesammen.. Jeg skal op i oldtidskundskab eksamen, men r meget i tvivl om hvordan det egentlig foregår. R det sådan at jeg trækker et tekst som er læst på forhånd?Og samtidig får jeg også et ukendt tekst? Hvilken af dem skal man perspektivere? -
Eksamen historie A stx - erfaring?
ForumindlægHejsa. Jeg skal til historie A eksamen. Vi har 3 timers forberedelse og ½ times eksamination. Er der nogle der har erfaringer med denne eksamen? - hvordan forbereder man sig bedst muligt, hvor mange notater skal man have med sig ind, hvordan griber man bilagsmaterialet an når man sidder i ... -
Religion eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i Religion på mandag, og vi er en del som ikke ved noget som helst om hvordan den foregår? Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har været oppe til religions eksamen eller der er nogen som ved hvordan den foregår? - Altså hvilken slags tekst man kan trække og hvad ... -
Alfa-, beta- og gammastråling?
ForumindlægEr der nogen der ved hvad alfa, beta og gammastråling er? -
English Outline help
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i engelsk, og har valgt temaet 9/11. Jeg har skrevet en masse, men tænkte om der ikke var en der kunne hjælpe mig med at rette fejl og oversætte noget af det? ;) Why did I choose this topic? - The reason I choose this topic is because, I think it’s ver... -
Engelsk ordsprog?
ForumindlægHej nogen der kender nogen gode ordsprog/ jokes på engelsk som man kan bruge til eksamen ;) -
HJÆLP ~ English outline - drug trafficking
ForumindlægHejsa! Som alle andre personer i 9.klasse skal jeg lave en outline i engelsk, men jeg er allerede kørt fast. Er der nogle som kunne tænke sig at hlælpe, eller bare har nogle gode kilder? Her er hvad jeg skal arbejde videre med. English Outline Name: Sophie ..... School: ...... Main to... -
Folkeskolen afgangsprøve - Engelsk
ForumindlægHej Jeg er ved at forberede mig til mit selvvalgte emne. I mine parpirer står der at det skal tage ca. 5 min, men mit tager hele 6 min. Er det for meget og bliver jeg nød til at gøre det kortere? Til eksamen skal jeg også have en samtale ca. 8 min, hvor jeg skal trække et emne. Er der nogle der h... -
Fysik/kemi FSA
ForumindlægEr der nogen, der har været til den mundtlige prøve i F/K som kan forklare, hvordan det foregår, og hvordan det gik? Tak :)
