Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 15561 til 15580 af 39386
-
Erfaringer med/viden om datalogi??
ForumindlægHej, Jeg er en pige, som pt går på STX, som har et meget stort ønske om at studere datalogi. Jeg har ret specifikke drømme for min fremtid, og de kan kun (måske og på andre måder, men i hvert fald nemmest) ved at blive datalog. Mit spørgsmål ligger i, om studiet er meget svært? Jeg har en god... -
supplerende fag hjææælp
ForumindlægHej Jeg har nogle spørgsmål angående supplerende fag. Jeg går i 1. Hf, og jeg har tænkt mig at supplerer 3 fag næste år. Mine adgangskrav er matematik A, kemi B og fysik B. Jeg skal have matematik på B næste år, så jeg har tænkt mig at supplere det på A. Og kemi har jeg på C nu, så jeg har t... -
Hjælp fsa december 2012
ForumindlægHej er der nogen der har været oppe til prøven? Det haster virkelig jeg har brug for oplysninger om matematik og dansk hjælp hjælp svar hurtigt venligst -
Dumpet mundtligt, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har fået 00 mundtligt på min årskarakter, men er bestået skriftligt. Jeg er helt ude af mig selv og ved ikke hvad jeg skal gøre. Er det sådan at jeg kan tage det om henover en sommerferie, kan jeg supplere det eller? Hvis jeg ikke trækker den mundtlige matematik eksamen, er jeg så virkelig b... -
I tvivl, Hjælp!
ForumindlægHej alle søde og hjælpsomme mennesker ! jeg skal vælge min studieretning snart :-( Jeg står her med et problem... Jeg ved ikke hvilken retning jeg skal vælge , jeg er mindre god til matematik .. og fysik .. Og er en del bedre til humanistiske fag.. Men ville virkelig gerne læse medicin og blive t... -
Bestem flyrutens samlede længde.
ForumindlægBestem flyrutens samlede længde. Kangerlussuaq befinder sig i punktet K og Nuuk i punktet N. Den korteste afstand mellem de to byer er vist med rødt og flyrutenKPQN, vist med sort, kan ses tegnet ind på kortet på figur 2. Følgende afstande og vinkler på ruten er givet. Alle afstande er angivet... -
Mat b - statistik eksamen
ForumindlægJeg skal mandag op i mundtlig matematik b og 2/15 spørgsmål er om statistik! Ville høre om der var nogen af jer der ved hvordan man gør når man kommer op i statistik, altså hvordan man skal bruge tavlen, om man skal beregne noget eller om man blot skal stå og forklare en masse og så ellers tegne... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej derude :) Jeg skal til mundtligt matematik på mandag, og jeg er gået lidt i stå. Det ene spørgsmål lyder: Gør rede for den eksponentielle udvikling y=b·ax Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på hvordan a og b kan bestemmes. Jeg er bl.a. lidt i tvivl om hvad gør ... -
5 A-niveau og højere snit
ForumindlægJeg skal her i næste uge starte i 3.g og er i tvivl om jeg skal hæve matematik på A-niveau og dermed få 5 A-niveau. Grunden til min tvivl er at jeg ikke er super god til matematik, får som regel 4-7, og 10 på meget nemme opgaver. Til prøver/eksamener er det højeste jeg får dog et 4-tal og enkel... -
STX
ForumindlægHej Jeg er i gang med optagelse.dk og minuddannelse. Jeg har valgt STX i Rødovre som den første priortet og STX Hvidovre som anden. Jeg er lidt i tvivl om hvilken studieretning jeg skal vælge. Der er to studieretninger som jeg sidder imellem. Den første er at man har tysk fortsættersprog A, Enge... -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
HF? Nogle, der har gået/går på - 2-årigt hf eller har godt kendskab til hf generelt?
ForumindlægHej alle. Jeg har nogle spørgsmål, da jeg snart starter på et 2-årigt hf. Jeg er inde i, at man skal op i fuldt pensum.. Det er fx. Disse fag: Dansk: mundtlig og skriftlig Engelsk: mundtlig og skriftlig Kultur og samf gruppe (KS) mundtlig Matematik mundtlig og skriftlig Naturvidenskabelig fagg... -
SuperGravitions-teorier, Plancklængde
ForumindlægSå du skruer vi op for niveauet i det her forum - to the max :D !Spørgsmål: Vil SuperGravitionsteorier medføre anden tolkning af Einsteins teorier i kraft af plancklængden ?Teori:Vi ved at der for rummet gælder Planck-længde ligningen: L^3 = (\\frac{slash{h} \\cdot G}{c^{3}}^{3/2}, som et absolut... -
fire sætninger.. dansk-->tysk... hjælp haster
Forumindlæghej jeg vil være meget taknemlig hvis der er nogen der vil se mine oversættelse igennem.1)Emil Nolde hed egentlig Emil Hansen og er tysk sønderjyde (Nordschleswiger).Emil Nolde heisst eigentlich Emil Hansen und er ist deutsch Nordschleswiger..............2)Han er født i Nolde, som ved genforening... -
Terminsprøver
ForumindlægEr der nogle regler om, hvor meget en terminskarakter skal tælle med i ens endelige karakter? Jeg har nemlig kun fået 12 i mine dansk stile i år, men får godt nok kun 10 i karakter på karakterarket... til terminsprøven kom jeg forkert ind på mit emne og jeg fik derfor ikke skrevet en ret god stil... -
Læse gymnasiet/IB i sverige
ForumindlægHej, jeg står med problemet at mine forældre bor i sverige (ikke i malmö), og jeg har prøvet at tage toget til dagligt for at læse i København (Metropolitanskolen). Det er simpelthen for langt og nu overvejer jeg at læse IB/gymnasiet i sverige. Er der nogle der ved noget om det faglige niveau der... -
Ligevægtspile i word
ForumindlægEr der nogen der ved om man overhovedet kan lave/ indsætte etc. ligevægtspile, og nu mener jeg pile der ligger oven på hinanden men peger hver sin vej, ikke ↔ denne pil, hver der er én streg med en pil i hver ende...Nogen der ved noget om det, vil gerne kunne bruge den i Equation Editor i w... -
Hvad er hårdet: 1g -> 2g eller 2g -> 3g
ForumindlægHvad var ifølge jeres mening hårdest:Overgangen fra 1g til 2g eller overgangen fra 2g til 3g? -
Hjælp til idrætseksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i idræt/B på mandag. Dertil har jeg nogle spørgsmål: En af de cases, jeg kan trække er en "bevægelsesanalyse af ketcherarmen" i badminton, nogle der har lavet en sådan tidligere? En anden case omhandler idrætsskader. Nogen, der har nogle gode notater? En tredje...
